Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit kun WTC:hen lennettin 11.9.?

Vierailija
11.09.2012 |

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treen yliopiston luentosalissa.

Vierailija
2/75 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoin Jyrkiä ja kun se oli loppumassa, ruutuun tuli teksti "seuraa ylimääräinen uutislähetys". TOisen koneen törmäämisen näin suorana, Yleltä muistaakseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeteltiin ku kansa oli kerääntynyt tuijottamaan auloissa telkkareita. Jäi illallinen väliin, ruokahalu meni täysin. Se oli ihan kauhea ilta.

Vierailija
4/75 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudessa kodissani, asuin sinkkuna yksin. Yhtäkkiä telkkari alkoi suoltaa tuota ja loppupäivähän siinä meni katsoessa. Helsingissä oli ainakin aurinkoinen ilma silloin. Olin 25 v.

Vierailija
5/75 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen aikaa 15-16?

Vierailija
6/75 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli sattumalta tv auki. Siinähän sitä iskän kanssa ihmeteltiin.

Vierailija
7/75 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen aikaa 15-16?

Mullakin oli päällimmäisenä illan tunnelmat, menin yhden ystävän luo ja etsittiin netistä tietoja tapahtuneesta.

Vierailija
8/75 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhehuoneessa, vauva oli 2 pv ikäinen... Luultiin että tulee joku elokuva kun telkkarista oli ääni pois, mutta ikävä kyllä ei ollut elokuvaa.

Vierailija
9/75 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mietin ankarasti millaiseen maailmaan olen esikoistani tuomassa.

Vierailija
10/75 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esikoiseni, silloin kaksi viikoinen, makoili vatsani päällä. olin silloin ihan super väsynyt, kun ei oltu viel opittu mitään järkevää rytmiä. telkka oli auki, ja havahduin kyllä, kun alko oleen pelkkää ylimääräistä uutista koko töllön anti. se oli kyllä ihan uskomattoman järkyttävää!

Vierailija
11/75 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen aikaa 15-16?

Mullakin oli päällimmäisenä illan tunnelmat, menin yhden ystävän luo ja etsittiin netistä tietoja tapahtuneesta.

Kysyttiin kuitenkin että missä olimme kun tuo tapahtui.

Vierailija
12/75 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen aikaa 15-16?

Kysyttiin kuitenkin että missä olimme kun tuo tapahtui.

ei kuitenkaan sanottu, että saa muistella vain juuri sitä hetkeä, jolloin koneet törmäsivät. Jos luet tuon viestin, johon viittasit, niin sen kirjoittajahan oli elokuvissa, joten ei todennäköisesti edes kuullut uutista tuoreeltaan.

Vierailija
13/75 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa autokoulun ajotunnilta kotiin. Satoi vettä. Kotona äiti oli sohvalla katsomassa uutisia. Omassa huoneessa laitoin BBC:n päälle ja toisen koneen osuma torniin tuli lähestulkoon suorana.

Vierailija
14/75 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vielä eka työpäivä siinä tehtävässä.

Vierailija
15/75 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä katsoin lähtiessäni netistä, että jokin lentokone törmännyt johonkin rakennukseen new Yorkissa. Sitten kotiin ja kauppaan; kaikki viihdelaitteet kiinni, sitten illalla klo 20 aikaan avasin telkkarin ja koko touhu aukeni :-O

Vierailija
16/75 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin lähipubissa krapulakaljalla ja -pitsalla kun tv:stä tuli ylimääräinen uutislähetys. Aluksi en edes tajunnut jutun olevan todellinen, ajattelin kyseessä olevan joku uuden elokuvan traileri...

Vierailija
17/75 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 -vuotias. Isä oli töissä ja oltiin äidin ja pikkusiskon kanssa kotona. Ilta meni sitten asiaa telkkarista seuratessa. Naapureilla ei ollut telkkaria mutta kun kuulivat onnettomuudesta radiosta, istuivat illan meillä telkkaria tollottamassa. Ja mua ärsytti, kun eivät alkaneet lähteä pois.

Vierailija
18/75 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä iltapäivällä, internetissä lehdissä alkoi olla uutisia. Kun olin ostoksilla Anttilassa noin klo 16.30 , siellä oli kaikki tv-ruudut joka paikassa päällä, uutiset päällä, ja ne näyttivät livenä, kun torneihin lennettiin. Me kaikki hyydyimme, myyjät ja asiakkaat, tuijotimme vain suu auki, ja ostokset jäivät siihen. Läksin kotiin katsomaan tv-uutisia . Muistan sen järkyttävän päivän.

Vierailija
19/75 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut kaverin kanssa uimassa, ja kotiin tullessa sain tietää uutisista. Olin 11-vuotias.

Vierailija
20/75 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kuulinko ehkä jotakin jo radiosta lenkin aikana, muistaakseni. Kunnolla homma kuitenkin valkeni kun lenkin jälkeen menin nettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän