Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen kampaaja sanoo näin

Vierailija
11.09.2012 |

uudelle asiakkaalle:

Sulla on täällä muutama hopeinen hius, laitetaankos nekin peittoon?

Ja utelee onko mulla lapsia...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudelle asiakkaalle:

Sulla on täällä muutama hopeinen hius, laitetaankos nekin peittoon?

sellainen, joka haluaa tietää, mitä asiakas haluaa hiuksilleen tehtävän

Ja utelee onko mulla lapsia...

tää nyt on vaan sitä kampaajien diipadaabaa - jutustelua jutustelun takia. Menee toisesta korvasta ulos ja toisesta sisään. Voit vastava vaikka että ei oo lapsia mutta on 13 avaruusoliota...

Vierailija
2/11 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi noista kysymyksistä sinua häiritsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ihan kivaa jos kampaaja juttelee jotain. Ei minusta kummassakaan noissa kysymyksessä ole mitään omituista. Harmaat hiukset toki kampaaja huomaa ja on ihan ok kysyä haluaako asiakas ne peitettävän. Muu jutustelu perheestä, työstä jne on sellaista että osa kampaajista (ja asiakkaista) tykkää siinä hiustenlaiton ohella niitä jutella, osa ei, itse tykkään käydä kampaajalla joka juttelee.

Vierailija
4/11 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäätään tarttui korvaan? Totta kai kampaaja voi manita harmaat hiukset (ihan niin kuin hammaslääkäri mainitsee hammaskivestä tai lääkäri ihottumasta); niiden peittäminen - jos asiakas niin tahtoo - on nimenomaan hänen alaansa. Ja tosiaan, monet toivovat kampaajilta ja muilta asiakaspalvelijoilta jutustelua. Lapsista kyseleminen on small talkin peruskauraa...

Vierailija
5/11 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikun jätä ne muutama harmaa näkyviin, se on uusinta hottia! :D

Idiootti tai pikemminkin ivallinen kampaaja.

Vierailija
6/11 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian henk.koht. asioita ellei tämä itse ota niitä puheeksi. Kampaajalla oli kova hinku udella työstä ja vaikka mistä.

Ei mua kiinnosta laverrella kaikkea, mua kinnostaa vaan small talk ja puhua siitä mitä toivon hänen tekevän HIUKSILLENI.

En tartte terapeuttia tai kaveria kampaajasta. :)

Vierailija
7/11 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin vieläpä, että hienotunteinen kampaaja kun puhui hopeisista hiuksista eikä vaan harmaista. ;)

Jos häiritsee jutustelu niin voihan siitä kauniisti sanoa että lukisit vaikka mielummin lehteä tai hiljentyisit. Kyllä kampaaja ymmärtää.

Vierailija
8/11 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallista jutustelua jos ymmärtää lopettaa sen juttelun/kyselyn, jos ei jaksa tai huvita just rupatella 2h. Jotkut kampaajat juttelee, juttelee, juttelee ja itte lukee lehtee. huoh. Mut suurin osa kampaajista ei oo niitä laatikon terävimpiä veitsiä. Onneks hyviä poikkeuksia on

Vierailija
9/11 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisten tilannetajusta, kyvystä small talkiin ja hienotunteisuudesta. ))))

Vierailija
10/11 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kampaaja peittää harmaat hiukseni; ja jos kyselee lapsista tai muusta elämästä, vastaan niin kuin haluan, sen verran kuin haluan jutella

Vierailija
11/11 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli nyt pään kimpussa oleva kampaaja eikä kaupan kassa, jolta moinen olisi ollut aikamoinen sammakko.

En minäkään sen ihmeemmin tykkää jutustella itsestäni mutta silti pidän ihan normaalina kysymyksenä onko lapsia. Vastailen kysymyksiin, mutta itse en pidä yllä keskustelua tuollaisista aiheista.