Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pärjää ilman mikroa!!?!?

Vierailija
11.09.2012 |

Laitoimme mikron pois kun miehen mielestä se on jotenkin huono asia. No ei se mies sitä tarviikkaan kun tulee illalla kotiin ja valmis ruoka pöydässä jne mutta minusta olisi kiva lämmittää sillä itselleni päivällä ruoka ja kuumentaa lasten välipalakaakao siinä.

Olenko jotenkin uusavuton? Onko tämä mikrottomuus joku uusi trendi vai ainoastaan mun miehen päähänpinttymä? Onko täällä muita mikrottomia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole. Joskus vuosia sitten kokeiltiin ostaa, ja siinä se seisoi tilaa viemässä käyttämättömänä, joten luovuttiin siitä.

En vaan tykkää, sillä tulee aina se "mikron maku", ja ruoka lämpenee epätasaisesti. Kaiken voi tehdä liedellä ja uunissa, ja tulos on paljon parempi. Aikaahan siinä menee tietysti enemmän, mutta ei meillä niin kiire ole ettei ehdi ruokaa laittaa kunnolla. Ja energiaa menee myös, mutta se nyt ei niin kiinnosta.

Vierailija
2/2 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tehtyjen ruokien lämmittämiseen mikro on aivan ehdoton, en luopuisi siitä kenenkään kehotuksesta.

Anopillani ei ole mikroa, kun eivät ikinä tulleet hankkineeksi sellaista. Ensimmäisistä mikroista pelkäsi säteilyä, liitti sen jotenkin mielessään kai Tšernobyliin. Ja kun ei ikinä ole ollut, ei sitä kaipaakaan. Vaikka juhlia järjestäessä onkin lainannut mikroa, jotta voisi sulattaa etukäteen pakastimeen tehtyjä tarjottavia sitä mukaa kuin niitä pöytään tarvitaan.

Toisaalta minun vanhemmillani ei ole astianpesukonetta, vaan tiskaavat yhä kaiken käsin. Myös heillä asenne "mihin sitä tarvitaan".

Mihin tarvitaan vedenkeitintä, kahvinkeitintä, leivänpaahdinta, imuria... listaa voi jatkaa lähes loputtomiin. Kyse on ainoastaan siitä, mitä itse kodissasi tarvitset ja käytät. Mitkä kodinkoneet helpottavat juuri sinun elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän