Allekirjoitin työsopimuksen. Ulkomaille siis!
Kommentit (23)
Ja nyt viimein kun mä lähden
teen sen sydämeni tähden
vaikka syvältä se vielä kouraisee
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Aika lähteä Suomestata
VIHDOIN
Taas?
Hyvä. Venäläiset pois Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Aika lähteä Suomestata
Vierailija kirjoitti:
Hyvää matkaa 👋
Adios
Klonkkua ei tule ikävä
Itse taas downshiftasin tänään. Ilmoitin työnantajalleni ettei kandee odottaa takaisin kesälomilta, koska vaihdoin työnanyajaa ka sitä myötä viiden päivän duuniviikon (13 k€/kk) nelipäiväisen duuniviikkoon (6 k€/kk). Juu, takkiin tulee mutta kun kämpät yms on maksettu ja luonnostaan elää suht nuukasti, niin alennetusta liksastakin jää yli. Ja joka viikonloppu on ns pitkä viikonloppu.
Kuitenkin eniten häviää verottaja, maksamani verot putoaa kolmasosaan. Loppuu se meikäläisen kuppaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas downshiftasin tänään. Ilmoitin työnantajalleni ettei kandee odottaa takaisin kesälomilta, koska vaihdoin työnanyajaa ka sitä myötä viiden päivän duuniviikon (13 k€/kk) nelipäiväisen duuniviikkoon (6 k€/kk). Juu, takkiin tulee mutta kun kämpät yms on maksettu ja luonnostaan elää suht nuukasti, niin alennetusta liksastakin jää yli. Ja joka viikonloppu on ns pitkä viikonloppu.
Kuitenkin eniten häviää verottaja, maksamani verot putoaa kolmasosaan. Loppuu se meikäläisen kuppaaminen.
Jargonia, et ole tienannut 13k€. Tässä maassa noihin palkkoihin ei pääse edes pääministeri
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Perässä tullaan.
Älä tule perässä, en halua nähdä enää yhtään suomalaista. Pysy Suomessa!
Nämä tunnistaa aina trollauksiksi siitä, että kohteena on tuo mystinen ja kiehtova "ulkomaat", eikä suinkaan vaikkapa Espanja, Malta tai Iso-Britannia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Perässä tullaan.
Älä tule perässä, en halua nähdä enää yhtään suomalaista. Pysy Suomessa!
Eikä suomalaiset halua nähdä enää yhtään venäläistä, joten pysykin siellä rajan takana. Oltermannia et saa, nih!
pidä lärvisi kunnossa muuten asiakkaatkin kaikkoavat.
Vierailija kirjoitti:
pidä lärvisi kunnossa muuten asiakkaatkin kaikkoavat.
vedän lärvit paikallisessa kuppilassa illat pitkät, krapulassa kotiin, asunto slummissa ja aamulla töihin. seuraavana päivänä sama uudestaan
ulkomaille tietenkin.
suomessa on niin valtava työvoimapula (kuulemma) ettei täällä pääse edes haastatteluun.