Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette miessairaanhoitajista? Ovatko neitejä kaikki?

Vierailija
11.09.2012 |

eihän niitä voi ottaa tosissaan,elleivät suorita siviilipalvelusta pakosta jossain hoitolaitoksessa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja ja työkavereina on myös miehiä ja eivät todellakaan ole mitään neitejä! :D

Vierailija
2/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse potilaaana eri osastoilla olleena olen huomioinut että sairaanhoitajan työ on aika teknistä nykyään, on kaiken maailman laitteita joita käyttävät lääkärin apuna, ei mitenkään perinteisen naisellista työtä.

Lähihoitajat tekevät perushoivatyön yhä enenevissä määrin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kollegoina ollut useita miessairaanhoitajia. Kukaan heistä ei ole neiti, vaan ammattimainen ja myös mieheyttään ammatissaan hyödyntävä hoitaja. Nämä simerkiksi kutsutaan apuun kun tarvitaan fyysistä voimaa esimerkiksi väkivaltaisen potilaan rauhoittamisessa ja koskaan en ole nähnyt mieshoitajan puhuvan paskaa työkavereista kuten naiset usein tekevät. He hoitavat työnsä ja sillä siisti ja tuovat hyvän lisän osaston ilmapiiriin.

Mieshoitaja herättää myös potilaissa luottamusta ja etenkin vanhemmat rouvat nauttivat heistä ; )

Vierailija
4/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kommentoida muuten sinänsä naurettavaa yleistystä, mutta ihmettelen vain tuota kohtaa tekee siviilipalvelusta pakosta hoitolaitoksessa. Jos sivarin tekee sairaanhoitajana, niin silloin täytyy olla sairaanhoitajan koulutus - ja sitä tuksin on hankittu vain sivaria varten.

Ei vain ap:llä mene termit vähän sekaisin.

Oscar.

Vierailija
5/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, homoja kaikki...

Eiköhän miessairaanhoitajia ole jos jonkinnäköistä, ihan kuten missä tahansa muussakin ammatissa. Ainakin minun kollegani ovat kaikki aivan tavallisia perheellisiä heteromiehiä, eivät erotu ulkoiselta olemukseltaan mitenkään putkimiehestä, insinööristä tai lääkäristä.

Vierailija
6/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joku aika sitten sairaalassa, ja yksi hoitajista oli mies. Oli todellakin täydellinen uravalinta hänelle. Ystävällinen, myötätuntoinen ja ammattitaitoinen hoitaja, sellaisen potilaana oli hyvä olla. Jos se on neitimäistä, niin arvostan neitejä.

Vierailija
7/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän niitä voi ottaa tosissaan,elleivät suorita siviilipalvelusta pakosta jossain hoitolaitoksessa.

Tai korjaan: on myös neitejä, osa homoistahan hakeutuu naisvaltaisille aloille. Mutta heteromiehet eivät muutu neideiksi opiskellessaan hoitsuiksi. Mulla on ollut työkavereina useita miehiä, osa homoja (eikä nekään kaikki mitenkään neitejä), osa aika karskia porukkaa. Mieshoitajat usein hakeutuvat päivystykseen, tehoille, leikkaussaliin, heräämöön ja toki psykiatrialle.

Vierailija
8/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotkut miessairaanhoitajat olisivatkin homoja, miesmielisairaanhoitajat olisivat viimeisenä jonossa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme