Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-mammat auttakaa treffikutsun kanssa!!

Vierailija
11.09.2012 |

Mun pitäisi pyytää yhtä miestä treffeille, enkä tiedä miten asian muotoilisin. Tunnetaan lapsen harrastuksen kautta ja 2vkoa sitten mies "eksyi" myös baarista meille jatkoille. Kertoi katselleensa mua joskus...

Muotoilkaa mulle nappakka treffikutsu-tekstiviesti!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille opetettiin, että jos ei ole valmis menemään kauppaan ostamaan kortsuja niin ei ole myöskään valmis seksiin. Mä luulen, että sulla on vähä sama tilanne. Jos et kykene pistämään viestiä jossa ilmaiset, että olisi kiva tavata treffien merkeissä ni ehkä sun pitää hetki viel olla sinkkuna.

Vierailija
2/3 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä jatkan sinkkuna vielä toiset viisi vuotta... Tää on vaan mulle hieman uusi tilanne ja mies vaikuttaa sen verta ujolta myös ettei ehkä uskalla tehdä aloitetta. Ajattelin kerrankin olla aloitteen tekijä mutta ei se ole niin helppoa. Ehkä pelkää rukkasia liikaa. Ja pysyttelen sitten yksin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko olleet jatkojen jälkeen yhteyksissä?

Olitte tai ette, niin pyydä mies ulos. "lähdetkö katsomaan (mun kanssa) stand upia / keikkaa / leffaa". Tai pyydä syömään tms. Ei kai sitä tarvi korostaa erityisesti että menette treffeille, eiköhän asia ole muutenkin selvä :).

Tsemppiä ap:lle! terkuin aikoinaan lähes 10 v sinkku-yh:na.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän