Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sotin päivystykseen, paineentunne päässä, vihreää räkää

Vierailija
10.09.2012 |

eli aikaselkeästi poskiontelontulehdus. Täälläpäin on tehty nykyiseen tyyliin kuuluvia säästöjä, joten päivystysajat loppuvat aikaisemmin. En siis saanut aikaa tälle päivälle vaan kehotuksen soittaa huomenna uudelleen. Voi vittu sanon minä!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paranee yleensä 7-14 päivässä antibioottikuurin kanssa ja ilman antibioottia menee viikko-kaksi...

Duactista voisi olla hyötyä ja pyydä siitä resepti 96kpl paketista valmiiksi. Itselle kokeilen ensin mieluummin aina Duactilla ja ibuprofeenikuurilla sekä nenän kostutuksella/huuhtelulla ja tyhjennysniistoilla (pää alaspäin, oikealle tai vasemmalle kallellaan niin, että sieltä ulkoseinän puolelta tyhjennysaukosta pääsee tavara pois) ja sitten vasta antibiootti, jos ei parissa viikossa parane. Yleensä paranee.

Seuraavalla kerralla, kun oireilu alkaa, aloita heti Duactin käyttö, se estää sitä röörien tukkiutumista. Jos nuo vaivat toistuvia ja jatkuvia, hakeudu korvalääkärille FESS-arvioon, esim. työterveyslääkärin kautta.

Muuten, jos olet itse terveydenhuoltoalalla, eikö tuon kuurin nyt yleensä saa joltain lääkäriltä teidän työpaikalla. Itse ainakin olen noita kuureja työkavereille kirjoitellut, kun tarpeen on ollut ja poskiontelotulehduksen kuulee jo äänestä.

olevana ole mistään tietoinen ????

vaiko siivoojana työssäsi olet ?

Vierailija
22/23 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo oo päivystysasia, voit hyvin käydä hakemassa sen antibioottikuurin seuraavana päivänä virka aikana.

Just tuon takia päivystyksessä on jonot liian pitkät kun sinne tullaan hoidattamaan vaivoja jotka ei vaadi vaadi hoitoa heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka sen antibioottikuurin saisit just sillä punaisella minuutilla niin se alkaa vaikuttamaan vasta parin päivän päästä kuurin aloituksesta. Että ei oo käytännössä väliä aloitatko sen kuurin tänään vai huomenna.