Mitäköhän Erja Häkkiselle kuuluu? Löysi taas vauraan miehen rinnalleen
siistiä,eikä oo edes kaunis vaan persoonallisen näköinen nainen.Minäkään en ole kaunis vaan sellainen persoonallinen nainen ja toivon että itsekin löytäisin vielä jonkun fiksun miehen.Tähän astiset miehet on karmeita olleet.
Kommentit (7)
Tuo samahan sillä on ollut jo monta vuotta. Sijoittajamiljonääri.
Erja ei muutenkaan itsekään ole mikään tumpelo mitä sijoittamiseen tulee. On pystynyt aika kivasti kartuttamaan omaisuuttaan. :=)
Kuvottavassa Hansin matkassa -sarjassa Erja antoi itsestään oikein positiivisen kuvan. Mulla lisäsi hyviä fiiliksiä hänestä, ennen muinaista hyväntekeväisyysohjelmaa olin itse ajatellut hänen olevan aivan erilainen mutta ainakin ulospäin osaa olla hyvin miellyttävä. Puhui nätisti ja vailla katkeruutta Häkkisestä, on työelämässä... Mulle yllätyksiä. Jotenkin luulen kyllä, että tämä "rikas" uusi Mika on aikamoinen keppikerjäläinen Erjaan verrattuna, vaikka muutenkin toki aivan triviaali asia toisen varallisuus ;)
Erja ei muutenkaan itsekään ole mikään tumpelo mitä sijoittamiseen tulee. On pystynyt aika kivasti kartuttamaan omaisuuttaan. :=)
olevan sutinaa....
Mutta heräsi mielenkiinto, että miksi sanot sarjaa KUVOTTAVAKSI ? Mitä kuvottavaa sinä sarjassa on ? En ymmärrä...
Kuvottavassa Hansin matkassa -sarjassa Erja antoi itsestään oikein positiivisen kuvan. Mulla lisäsi hyviä fiiliksiä hänestä, ennen muinaista hyväntekeväisyysohjelmaa olin itse ajatellut hänen olevan aivan erilainen mutta ainakin ulospäin osaa olla hyvin miellyttävä. Puhui nätisti ja vailla katkeruutta Häkkisestä, on työelämässä... Mulle yllätyksiä. Jotenkin luulen kyllä, että tämä "rikas" uusi Mika on aikamoinen keppikerjäläinen Erjaan verrattuna, vaikka muutenkin toki aivan triviaali asia toisen varallisuus ;)
Erja ei muutenkaan itsekään ole mikään tumpelo mitä sijoittamiseen tulee. On pystynyt aika kivasti kartuttamaan omaisuuttaan. :=)Eihän siitä niin kauaa ole kun huhuttiin Erjalla ja Martti Syrjällä olevan sutinaa....
Ohhoh!