Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

??? KESÄKUISET 2013 ???

Kommentit (286)

Vierailija
1/286 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkanut kesäkuisia vielä näkyä, niin pistin itse sen aluille :-) Olin aiemmin tuolla toukokuisissa, mutta nyt sitten toivotaankin kesävauvaa :-)

Lyhyt esittely:

Minä 20v, mies 25v.

Yhdessä 4v, saman katon alla 3v, kihloissa 2v.

Yrityksessä ensimmäinen pikkuisemme ?

Ihan ekoja yrityskertoja oli jo viime vuonna näihin samoihin aikoihin. Mutta silloin taisi yritys olla niin kova, ettei meille pikkuista suotu edes yk6 jälkeen. Päätettiin hetki hengähtää ja mennä keskeytetyllä. Nyt taas alkoi kuitenkin vauvakuume nousta niin korkeaksi, että päätettiin aloittaa yritys, mutta vähän rauhallisemmin ja stressaamatta :-D

Meiltä on kyselty jo paljon sen jälkeen kun mentiin kihloihin, että milloinkas on jälkikasvua tulossa. Mutta ollaan aina vaan sanottu, että ehkä sitten jossain vaiheessa. Vaikka todellisuudessa yritys on ollut kokoajan vähän päällä. Mutta kun ei se niin helppoa ole! :-)

Tsemppiä kaikille suuresti! Ollaan samassa veneessä ja tuetaan toinen toisiamme :-)

Toivotaan paljon plussatuulia! ++++

Vierailija
2/286 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liityn tähän mukaan oli toukokuisissa mut kierto alkoi alusta ja alkaa toinen yritys kerta jospa se olisi kesävauva.

olen 21v, mies 20v ja lapsi 9kk.

ollaan oltu naimisissa 2 vuotta ja yhess ennen sitä alle vuos.

kp 2/28-40 yk 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/286 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan vaan :-)

Toivotaan parempaa yrityskertaa! :-)

Vierailija
4/286 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 21, mies 26. Toista yritetään, esikoinen nyt reilun vuoden. Ovistikut käytössä toista kertaa.

Tinuppi kp10/27-34 yk3+kkm+yk5

Vierailija
5/286 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimästi tervetuloa!

Onko ovistikut olleet hyvä apu? Itse tilasin juuri äsken myös, ja ajateltiin kokeilla tässä kierrossa. Kokemusta ei niistä ennestään ole :-)

6/286 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että perustit ryhmän! Ois ollut tosi outoa, jos ei ois kenen kuulumisia lukea :-) Meillä siis uusperhekuviot ja nyt toivotaan yhteistä

7/286 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä tule mitään, kun joka kerta tekstit putoaa pois!

Mutta siis yhteistä

8/286 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis yhteistä

9/286 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis yhteistä rakkausvauvaa toivotaan. Naimisissa ollaan ja tätä vauva-asiaa tuumittu ja pähkäilty ja vatvottu reilu 2v ja viime kuussa otin viimeinkin kierukan pois. Että olihan se surku olo eilen, kun menkat alkoi. Vaikka tiesin, että harvinaista olisi jos samantien olisi natsannut. En osaa tätä oikein rennolla asenteella ottaa, nytkin jo katsoin otolliset päivät almanakasta, että minkälaisia työvuoroja on!

Onko teillä mitään vinkkejä kuinka tätä projektia voisi edesauttaa... Itse syön tuollaisia monivitamiineja, jotka tarkoitettu myös lasta yrittäville ja tupakanpolton lopetin 2kk sitten! Juhliessa on tullut poltettua, muuten ei. Paitsi tunnustan, eilen kyllä meni yksi. Miehellekin nauroin, että voi nyt tämän viikon levätä ja kerätä voimia, sitten alkaakin todelliset lemmenviikot...

Toivottavasti saadaan tänne paljon kuumeilijoita ja ainakin yhtä paljon plussia kuin toukokuistenkin porukkaan!

Ai niin, 34v ja mies 40v. E-Suomessa asustellaan.

Maizaana kp2/27, yk2

10/286 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otin kaikki hymiöt ja sydämet pois, näkyi koko teksti. Joku toukokuun porukasta tämän vinkin antoi!

Vierailija
11/286 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maizaana: Kiitos vinkistä. Harmittaa aina kun saa tekstin loppuun ja lähettää - niin kaikki häviää -.-

Itse olen ottanut sen asenteen, että liikaa yrittämällä sitä vauvaa ei ainakaan tule. Mutta se stressaamisen välttäminen sitten onkin haastavaa!

Syön foolihappoja ja muutenkin vähän katselen mitä suuhuni pistän. Näistä on kuulemma apua. Vitamiinimehua otan lasillisen joka aamu. Ennen tupakoin vain juhlimassa, mutta nyt olen jättänyt sen ja alkoholinkin kokonaan pois, tärppäämisen maksimoimiseksi ;-) Ja KataV ainakin suositteli ovulaatiotestiä. Itse tilasin sen jo, ja ajateltin kokeilla tässä kierrossa. Sen pitäis olla sellanen vihovviimenen tärppi ;-) Saa nähdä natsaako niitten kanssa :-)

Onnea muuten tupakoinnin lopettamisen johdosta! Se tuskin ihn helppoa on ollut, vaikka syy onki hyvä ;-)

Toivotaan plussia!! Itselläkin oli eilen vähän haikea mieli - vieläkin, kun mies tuli kotiin ja kerroin ettei tärpännyt vieläkään. Onneks mies on niin mukana kaikessa että osaa lohduttaa :-D

Vierailija
12/286 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille! Täällä olis tähtäin kesäkuun alussa. Meillä siis ikää mulla 29 v ja miehellä 27 v, naimisissa ollaan oltu nyt puolisen vuotta.

Aloitettiin esikoisen yrittäminen helmikuun alussa, mutta koska mun kierrot tuppaa venymään tosi pitkiksi enkä ovuloikaan kuin suunnilleen joka toinen kuukausi niin nyt menossa yk 5.

Listalle siis tiedoilla kp 17/30-56 ja yk 5.

Vierailija
13/286 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut saa lisätä kans kesäkuisten listaan. Viime kierto jäi periaatteessa välistä, kun ei yritettykään saada lasta aluilleen.

Minä 32v ja mies kohta 27v.

Meillä on esikoinen 9kk ja nyt olisi tarkoitus saada hänelle pikkusisko/veli :)

kp 5/30 yk 3

Vierailija
14/286 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka vaan lisääntyy (ja lisääntyy - toivottavasti)! ;-D

Tervetuloa uudet! :-)

Vierailija
15/286 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin toivotaan vauvaa kovasti!

Lyhyt esittely:

Minä 26, mies 26, yhdessä 5 vuotta joista noin 2 naimisissa. Esikoinen 10 kk ja toista kuumeillaan. Yritetty ollaan huhtikuusta lähtien ja heti ekasta kierrosta tärppäsi mutta se päättyi valitettavasti keskenmenoon. Tuon keskenmenon jälkeen tämä kierto on yk 4. Oon lukenut jo aiempinakin kuukausina näitä ketjuja, mutta nyt päätin itsekin aktivoitua :)

Ovistikkuja ei ole ollut käytössä (ei ollut esikoistakaan tehdessä), mutta ajattelin että jos ei tästä kierrosta tärppää niin sitten voisi niitäkin kokeilla.

Toivotaan paljon plussia tälle kuulle!

Nyytis kp 12/29-33 yk1+km+yk4

Vierailija
16/286 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut saapi myös lisätä listaan! Sen verran taustoista, että nyt menossa ekaa kertaa myös clomit (terolutin lisänä) kun verikokeessa todettiin ettei ovulatiota tapahtunut (siis siinä kierrossa kun kokeet otettiin). Tsemppiä kaikille!! :) :)

Tällä hetkellä 14/28 yk 9

Vierailija
17/286 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko laittaa kuumeilijat listaan järjestykseen kiertopäivän mukaan kp1 alimmaiseksi jne? On helpompi seurata kuumeilijoiden kiertoa, kun muissakin pinoissa on lista tehty niin :D Ei mitään vakavaa mut tulipahan vaan mieleen ;)

Kysyit ovistikuista, en ole niitä vielä kerennyt kuin yhden kierron käyttää, mutta kyllähän ne helpottavat yrittämistä. Oli jotenkin huojentavaa tietää 'tarkalleen' millon ovulaatio oli, eikä tarvinnut koko kiertoa arvuutella ja pohdiskella tuntemuksia, että millon ovis _saattaisi_ olla :)

Tinuppi kp11/27-34

Vierailija
18/286 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa tullut lisää sakkia :-) Hienoa!

tinuppi: Ai katos, enhän minä blondi ole tajunnut että niissä joku logiikka on. No nyt on ;-) Kiitos huomautuksesta!

Okei. Mutta vieläkö ei ovistikuillakaan tärpännyt? :-/ Tänään tuli mun tikut! Oon ihan intopinkeenä ja mieskin innostu asiasta ihan eritavalla kun ennen :-D "Jännää" kuulemma. Haha. No nyt ootellaan että päästään ettimään ovista.

Hei mites, ootteko aatellu hankkia kotidopplerin, potkumonitorin tai muita vekottimia, sitten kun plussa pärähtää? :-) Ja mitä ootte mieltä, toimiikohan noi "tyttö vai poika" -testit? Entä pahoinvointirannekkeet? :-)

Tervetuloa kaikille! Ja tsemppiä yritykseen :-)

Vierailija
19/286 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: täti siis kurvasi paikalle odotetusti.. Kun haamut eilen kaikkosivat. Siirryn tänne kesäkuisiin ja toivon juhannusvauvaa

++++++++++++++++++Plussatuulia+++++++++++++++++++++++++

Minni kp 1/26 (25-28) yk 5 (pikkukakkonen)

Vierailija
20/286 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ovistestit ahkerassa käytössä, syystä että mun epäsäännöllisellä kierrolla ovis voi olla mitä tahansa kp 12 ja 29 välillä tai jäädä kokonaan tulemattakin.

Tässä kierrossa ovis tuli kp 16, varsin aikaisin siis. Ilmeisesti pitkästä aikaa luvassa hieman lyhyempi kierto. Toivon sormet ja varpaat ristissä että plussaisin tästä kierrosta, sillä hyvin todennäköisesti en seuraavassa kierrossa ovuloi ollenkaan ja kierto tulee muutenkin venymään tosi pitkäksi :/