Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun en ehdi työviikolla mitään, kun olen vasta puoli kuuden aikaan kotona

Vierailija
09.09.2012 |

Tuntuu niin turhauttavalta tuo työssäkäyminen, kun ei ehdi elää ollenkaan muuten kuin viikonloppuisin tai lomalla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teen ruokaa perheelle, niin klo. onkin sit 7. Sitten raakkina sohvalle, ja puol 10 olen jo valmis nukkumaan, kun vaäsymykseltä ei mikään enään huvita.. Kiva elämä.

Vierailija
2/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ajatellut tehdä tilanteelle jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen näkemys että elää vain viikonloppuisin. Eikö teillä sitten ole työtä josta pitäisitte ja joka toisi mukavaa sisältöä elämään?

Mitä sitä sitten pitäisi ehtiä ja jaksaa arki-iltaisin?

Vierailija
4/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työt venyy yleensä klo18-19, ja lähes aina teen 1-2h joskus klo21:n jälkeen vielä maileja. Iltaisin lämmitän lapsille ruoan ja käyn punttisalilla & koiran kanssa kävelyllä. Mutta aamuisin menen vasta 9:n jälkeen töihin ja hoidan pyykkiä/astianpesukoneen tyhjennystä + koululaisten aamutoimet.

Parissa vuodessa on tottunut siihen, että viikolla ei tehdä kuin kaikkien välttämättömimmät jutut ja viikonloppuisin on muutakin elämää. Niin se vaan menee

Vierailija
5/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun 5.ltä pääsee ja laskee sit kassan ym, niin eipä vaan aijemmin pääse, vaik miten päin olis.

Vierailija
6/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on sosiaalisia suhteita, saan käyttää aivojani ja saan tyydytystä hyvin tehdyistä töistä. Aikaa ei arki-iltoisin jää kovin montaa tuntia, mutta silti ehdin viedä lapsia harrastuksiin ja olla siellä mukanakin. Harrastan myös itsekin aikataulun salliessa.

Omaa aikaa on pari tuntia yhdeksän jälkeen illalla kun lapset on menneet nukkumaan. Ruokia en arkisin juurikaan kokkaile ja imuroin viikolla kerran. Ihan mukavalta elämä kuitenkin näin tuntuu. En edes tiedä mitä sillä ylimääräisellä ajalla sitten tekisin.

Vierailija
7/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali aika, me tullaan molemmat kuuden aikaan. Hyvin siinä ehtii, kokkaillaan ja syödään kahdeksan maissa, lapset nukkumaan ysin jälkeen ja itselle jää vielä monta tuntia. Mitä sitä arkena muuta tarvitsee? Ei tavallisiin iltahommiin kahdelta kulu yhtään aikaa.

Vierailija
8/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa työviikko on lyhyt...

Pääsen töistä 19 jälkeen ja sitten 45 min junassa suurkaupungin tilanteista riippuen, joskus menee monta tuntia jos on viivettä.

Niin että nauttikaa :D

Vierailija
9/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa työviikko on lyhyt...

Pääsen töistä 19 jälkeen ja sitten 45 min junassa suurkaupungin tilanteista riippuen, joskus menee monta tuntia jos on viivettä.

Niin että nauttikaa :D

Vierailija
10/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on räjähdyspisteessä kun sinne illansuussa raahaudun. En jaksa siivota arkisin. Viikonloppu menee siivotes, pestes pyykkiä ja tiskivuorta selvittäes. Tekis mieli heittää kaikki roskiin.

Vierailija
11/11 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä vain 25 tuntia viikossa, nekin öisin. Mies tekee myös osa-aikatyötä. Meillä on kolme kouluikäistä lasta.

Mulla on aikaa vaikka mihin ja olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni.

Suosittelen vaihtamaan asennetta tai tyyliä, jos oma elämä ei maistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä