En jaksa enää seksiä! En jaksa riisua,
kun pyydetään, en jaksa mennä kontilleni kun käsketään. Aamupalan jälkeen olisi ihana käpertyä vierekkäin sohvalle lukemaan lehteä, mutta meillä korjataan pöytä ja minä olen aamupalan jatke. Tekisi mieli lukea se lehti siinä samalla, kun mies seisoo takanani panemassa. Helvetti. Jonain päivänä lähden tuon seksiaddiktin luota. Muutan vaikka pieneen yksiöön ja syön tonnikalaa ja nuudeleita, mutta minä en jaksa enää :(
Kommentit (55)
Että etkö tosiaan osaa sanaa "ei"? Jos et halua niin tee se selväksi, äläkä vain myönny miehen tahtoon.
Kyllä seksihalut pitää parisuhteessa tulla molempien puolilta luonnostaan. Jos omat halut eivät sitten kumppanin kanssa kohtaa, pitää erota. Niin helppoa se on.
Ja sit kun on sanonut kolmasti peräkkäin "ei", niin on hirvee pihtari, "ihan niinku tavara siitä kuluis" (Ihan sama, vaikka kaikki eit olis sanottu saman päivän aikana...)
ohis.
oletko puhunut miehelle ajatuksistas ja tunteistas? Ettet jaksa haluta. Pian tulet täysin haluttomaksi, pakko tappaa intohimon! Tiedän kokemuksesta.
Rakastaako miehesi sinua? Mitä muuta teidän suhde on? Tuollaisilla sopimuksilla ei ole mitään painoarvoa. Älä anna polkea ihmisarvoasi,sinulla on oikeus sanoa EI.
Jos suhde on jo näivettynyt, niin rahan takia ei kannata jäädä. Jos mies rakastaa ja arvostaa sinua, hän antaa sinulle tilaa ja hoitaa seksiaddiktionsa omin käsin. Teillä on aika vakavan harkinnan paikka mitä tehdä ja koska.
noin aggressiivisia ap:ta kohtaan? Ei mussa tämä ketju herätä aggressioita, joskaan en osaa oikein ap:ta auttaakaan. Tiedät itsekin, että suhteenne on todella vinoutunut. Minusta sinun kannattaisi puhua miehelle suoraan asiasta.
Mies huolehtii minusta taloudellisesti kun minä opiskelen, ja minä huolehdin hänestä fyysisesti. (Olen kirjoittanut ennenkin tästä.) Aluksi mitään ongelmaa ei ollut, enkä edes muistanut koko vitsailua. Nyt on alkanut tuntua siltä, että mies vetoaa siihen, kun haluaa seksiä. En ole enää ihan niin halukas, kuin suhteen alussa. Jään todellakin aivan tyhjän päälle, jos lähden suhteesta, mutta kohta alkaa tuntua siltä, että sekin on mahdollista. -ap
Et ole ikinä edes rakastanut miestäsi jos seksi hänen kanssaan on vastenmielistä. Jos rakastaa toista niin haluaa häntä koko ajan. Olisitko sitten tyytyväinen jos miehesi kävisi nussimassa muita kun sinua ei huvita? Ei varmaankaan. Eli et anna hänen harrastaa seksiä muiden kanssa, mutta et itsekkään halua. Todella epäitsekästä sinulta.
Et ole ikinä edes rakastanut miestäsi jos seksi hänen kanssaan on vastenmielistä. Jos rakastaa toista niin haluaa häntä koko ajan.
Jatkaminen vanhaan malliin on kuitenkin tuntunut tähän asti helpoimmalta vaihtoehdolta. Tänään vain tuntuu siltä, että jokin raja on tullut vastaan. Muuten meillä on ihan tavallinen parisuhde mielestäni. Ikäeroa on aika paljon, mutta ei se varsinaisesti missään näy.
-ap
ihme lässytystä aina että miehen pitäisi elättää ja akan ei edes tarvisi antaa vaikka niin on sovittu. sopikaa että vähentää sun kuluista ja käy niillä rahoilla muissa huorissa välillä.
Miehen pitää kyllä elättää, mutta sitten ei saa edes seksiä mikä kuuluu olennaisena osana parisuhdetta
Olen puhunut vähän. Mies sanoo, että hänen tarpeensa eivät ole muuttuneet mihinkään. Jatkaminen vanhaan malliin on kuitenkin tuntunut tähän asti helpoimmalta vaihtoehdolta. Tänään vain tuntuu siltä, että jokin raja on tullut vastaan. Muuten meillä on ihan tavallinen parisuhde mielestäni. Ikäeroa on aika paljon, mutta ei se varsinaisesti missään näy.
-ap
että jatkuva seksi tuntuu sinusta painostamiselta?
Kyllä sun on tuolle miehellesi saatava sanotuksi, että et ole niinkuin suhteen alussa.
kaksi kertaa päivässä on minulle aika paljon. Seksiä pitää olla silloinkin, kun on menkat.
-ap
Mies huolehtii minusta taloudellisesti kun minä opiskelen, ja minä huolehdin hänestä fyysisesti. (Olen kirjoittanut ennenkin tästä.) Aluksi mitään ongelmaa ei ollut, enkä edes muistanut koko vitsailua. Nyt on alkanut tuntua siltä, että mies vetoaa siihen, kun haluaa seksiä. En ole enää ihan niin halukas, kuin suhteen alussa. Jään todellakin aivan tyhjän päälle, jos lähden suhteesta, mutta kohta alkaa tuntua siltä, että sekin on mahdollista. -ap
Et ole ikinä edes rakastanut miestäsi jos seksi hänen kanssaan on vastenmielistä. Jos rakastaa toista niin haluaa häntä koko ajan. Olisitko sitten tyytyväinen jos miehesi kävisi nussimassa muita kun sinua ei huvita? Ei varmaankaan. Eli et anna hänen harrastaa seksiä muiden kanssa, mutta et itsekkään halua. Todella epäitsekästä sinulta.
ihme lässytystä aina että miehen pitäisi elättää ja akan ei edes tarvisi antaa vaikka niin on sovittu. sopikaa että vähentää sun kuluista ja käy niillä rahoilla muissa huorissa välillä.
Miehen pitää kyllä elättää, mutta sitten ei saa edes seksiä mikä kuuluu olennaisena osana parisuhdetta
Et ole ikinä edes rakastanut miestäsi jos seksi hänen kanssaan on vastenmielistä. Jos rakastaa toista niin haluaa häntä koko ajan.
Jos parisuhteessa ei halua seksiä niin silloin ei toisesta välitäkkään. Seksi on koko parisuhteen keskeisin osa. Muutenhan voisit olla vaan ystäväsuhteessa. Jos kieltäytyminen johtuisi sairaudesta tai muusta vastaavasta olisi tilanne aivan eri. Mutta että ei halua. Sitten pitää vaan elää yksin. Ei voi vaatia toista olemaan puutteessa vain sillä perusteella että ei itse halua.
on myös tuollainen mies. Jos mies ei saa kahta kertaa päivässä, hän muuttuu vittuilevaksi ja kiukkuiseksi.
Arvatkaa vituttaako minua!
nyt mietittyäni ongelmaasi, kun otat johannes niin paranet.
johannes on.
Jos parisuhteessa ei halua seksiä niin silloin ei toisesta välitäkkään. Seksi on koko parisuhteen keskeisin osa. Muutenhan voisit olla vaan ystäväsuhteessa. Jos kieltäytyminen johtuisi sairaudesta tai muusta vastaavasta olisi tilanne aivan eri. Mutta että ei halua. Sitten pitää vaan elää yksin. Ei voi vaatia toista olemaan puutteessa vain sillä perusteella että ei itse halua.
mutta en edelleenkään voi ottaa vakavasti ihmistä, jonka mielestä toista pitää haluta koko ajan, jos rakastaa. Jos et ole trolli, tiedät ainakin hyvon vähän elämästä.
Puhutko nyt tilanteesta "ei halua ollenkaan" vai ei halua kahta kertaa päivässä?
Jos ukkos haluis pienet pikaset joka aterian jälkeen, niin edelleenkö rakastava vaimo olis himokkaana _aina_ valmiina?
Mulle kyllä rakkaus ja himo on eri asioita. Sä puhut nyt vaan omasta näkökulmastasi ja yrität yleistää siitä jonkin yleismaailmallisen totuuden, jota muiden ei käy kiistäminen.
kaksi kertaa päivässä on minulle aika paljon. Seksiä pitää olla silloinkin, kun on menkat. -ap
Miehelläsi on ainakin hyvä libido ja erektio. Ole siitä ylpeä. Monella miehellä ei ole. Sano miehellesi että menee huoriin. Sillä puutteessa eläminen on veemäistä. Tosin tuolla libidolla kyllä masturbointi olisi hyvä. Liikkuuko miehesi paljon? Jos ei niin sano että menee tunnin lenkille. Luulisi jo fyysisesti väsyttävän työpäivän ja lenkin jälkeen.
meillä menee kai sitten paremmin (seksiä 3 kertaa vuodessa) vaikka olenkin harmitellut että noin vähän. mutta kai se on parempi,saan ainakin olla rauhassa.
On meillä pohjalla ihan oikea parisuhde. Olen edelleen rakastunut. Seksi vain tunkee väliimme, huonolla tavalla. Kerron jotain säälittävää: viestien 12 ja 16 välillä annoin miehelle suuseksiä. Hän kuvitteli, että teen opiskelutöitä, mutta keskeytti sen silti.
-ap