En jaksa enää seksiä! En jaksa riisua,
kun pyydetään, en jaksa mennä kontilleni kun käsketään. Aamupalan jälkeen olisi ihana käpertyä vierekkäin sohvalle lukemaan lehteä, mutta meillä korjataan pöytä ja minä olen aamupalan jatke. Tekisi mieli lukea se lehti siinä samalla, kun mies seisoo takanani panemassa. Helvetti. Jonain päivänä lähden tuon seksiaddiktin luota. Muutan vaikka pieneen yksiöön ja syön tonnikalaa ja nuudeleita, mutta minä en jaksa enää :(
Kommentit (55)
Että etkö tosiaan osaa sanaa "ei"? Jos et halua niin tee se selväksi, äläkä vain myönny miehen tahtoon.
Kyllä seksihalut pitää parisuhteessa tulla molempien puolilta luonnostaan. Jos omat halut eivät sitten kumppanin kanssa kohtaa, pitää erota. Niin helppoa se on.
Mies huolehtii minusta taloudellisesti kun minä opiskelen, ja minä huolehdin hänestä fyysisesti. (Olen kirjoittanut ennenkin tästä.) Aluksi mitään ongelmaa ei ollut, enkä edes muistanut koko vitsailua. Nyt on alkanut tuntua siltä, että mies vetoaa siihen, kun haluaa seksiä. En ole enää ihan niin halukas, kuin suhteen alussa. Jään todellakin aivan tyhjän päälle, jos lähden suhteesta, mutta kohta alkaa tuntua siltä, että sekin on mahdollista.
-ap
opiskelija ei jää mitenkään tyhjän päälle. Leveää se elämä ei ole, mutta perustoimeentulon saa, jos soluasuntoon tyytyy.
Tuolle teidän järjestelylle on ihan nimikin.
Haha! Eli suostuit panopuuksi, jotta mies elättäisi sinut ja nyt kun mies toteuttaa sopimustanne, niin valitat? Eihän se nyt niinkään mene, että mies jatkaa sinun elättämistä ja samalla luopuu omista ehdoistaan sopimuksessa. Aika tyhmää, jos tosiaan kuvittelit sopimusta vitsiksi, jos mies kuitenkin ihan käytännössä huolehtii sinusta taloudellisesti. Eihän kukaan tee sellaista hyvää hyvyyttään.
vaikka luopuisi "oikeuksistaan".
Haha! Eli suostuit panopuuksi, jotta mies elättäisi sinut ja nyt kun mies toteuttaa sopimustanne, niin valitat? Eihän se nyt niinkään mene, että mies jatkaa sinun elättämistä ja samalla luopuu omista ehdoistaan sopimuksessa. Aika tyhmää, jos tosiaan kuvittelit sopimusta vitsiksi, jos mies kuitenkin ihan käytännössä huolehtii sinusta taloudellisesti. Eihän kukaan tee sellaista hyvää hyvyyttään.
huorata opiskelujesi ajan?
No, jos ei tuo maailman vanhin ammatti kiinnosta, muuta soluasuntoon ja osta dildo. Saat seksiä ihan juuri silloin kun haluat, eikä kukaan häiritse opiskeluasikaan.
huorata opiskelujesi ajan? No, jos ei tuo maailman vanhin ammatti kiinnosta, muuta soluasuntoon ja osta dildo. Saat seksiä ihan juuri silloin kun haluat, eikä kukaan häiritse opiskeluasikaan.
En päättänyt alkaa "huoraamaan".
-ap
huorata opiskelujesi ajan? No, jos ei tuo maailman vanhin ammatti kiinnosta, muuta soluasuntoon ja osta dildo. Saat seksiä ihan juuri silloin kun haluat, eikä kukaan häiritse opiskeluasikaan.
En päättänyt alkaa "huoraamaan".
-ap
Etkä taida rakastaakaan (vaikka itse pitkässä liitossa elävänä voin kertoa, että joskus seksihalut ja rakkaus ei ole sama asia ja sitä voi rakastaa vaikka seksi olisi vastenmielistäkin). Mutta jos ja kun sun rakkaus on lopussa, sä olet päättänyt ryhtyä huoraamaan silloin kun rakkaus loppui jankäit suhteeseen taloudellisista syistä.
Ymmärrän, miksi tuollainen pakkoseksi alkaa nhottaa, mutta en ymmärrä, miksi jäät tuollaiseen tilanteeseen -ei se köyhänä opiskelana olo niin vaikeaa ole.
Rakkaudesta? Saisihan mies elää vielä normaalia parisuhdetta, vaikka luopuisi "oikeuksistaan".
Aika naiivia kuvitella, että mies joka puhuu tuollaisesta sopimuksesta, haluaisikin yhtäkkiä rakkaussuhteen. Omaa kokemusta on. Miehet eivät muuta mieltään samalla tavalla kuin naiset jopa monta kertaa päivässä.
ihme lässytystä aina että miehen pitäisi elättää ja akan ei edes tarvisi antaa vaikka niin on sovittu. sopikaa että vähentää sun kuluista ja käy niillä rahoilla muissa huorissa välillä.
mieheni mielestä 10-14 kertaa joka ikinen viikko. En ole haluton enkä pihtaa, mutta joskus olisi hyvä vain käydä nukkumaan.
-ap
mahollisimman nopeasti. Jos nyt jo on tuollaista, millaista on kun teillä on esim. lapsia.
Lopeta se suhde hyvä nainen!
Korkeintaan kolme. Haluaisin nähdä, millaista elämä on sitten, kun minäkin käyn töissä ja osallistun elatukseen. Nyt tuntuu kuitenkin siltä, että en välttämättä jaksa.
-ap
Juokse ja kovaa.
Tässä mielessäni mietin tilannetta, että todellako teillä mies voi vain "käskeä" aamiaisen päätteeksi sut, ap, riisumaan ja panee takaa? Tuntuu varmasti tooosi hyvältä. Et kai sä todella tollaseen suostu..?
Juokse ja kovaa. Tässä mielessäni mietin tilannetta, että todellako teillä mies voi vain "käskeä" aamiaisen päätteeksi sut, ap, riisumaan ja panee takaa? Tuntuu varmasti tooosi hyvältä. Et kai sä todella tollaseen suostu..?
mutta kyllä mies yleensä ihan "normaalisti" mua lähestyy. Hän vain odottaa ja hänelle on itsestäänselvää, että kun hän haluaa, hän myös saa.
-ap
Juokse ja kovaa. Tässä mielessäni mietin tilannetta, että todellako teillä mies voi vain "käskeä" aamiaisen päätteeksi sut, ap, riisumaan ja panee takaa? Tuntuu varmasti tooosi hyvältä. Et kai sä todella tollaseen suostu..?
mutta kyllä mies yleensä ihan "normaalisti" mua lähestyy. Hän vain odottaa ja hänelle on itsestäänselvää, että kun hän haluaa, hän myös saa.
-ap
Siis tuo on minusta täysin naista nöyryyttävää parisuhteessa. Huoraamisen kohdalla kai toisin, kun mies konkreettisesti maksaa summan saatuaan (vai etukäteen, no kummiskin..) ja palvelua myydään. Mutta ei kai omapuoliso todella halua toista nöyryyttää noin, vaikka mitä sopimuksia olisi! Sulla ei ole pian omanarvontuntoa lainkaan, jos tuota jatkat. Ja peli ei muutu opintojesi päätyttyä, turha sitä toivoa.
Kun muutimme yhteen, syntyi tuo "sopimus", jonka luulin olevan ihan leikkiä. Joka tapauksessa seksiä oli päivittäin. Sitten haluni muuttuivat, opiskeluissa on vaativampi vaihe ja muutenkin suhde on arkipäiväistynyt. Vähempikin riittäisi, mutta ei miehelle.
-ap
Kuule, aika helevatan moni nuori nainen opiskelee, asuu yksin ja elättää itse itsensä muuten kuin myymällä itseään (opintotuki ja osa-aikatyöt). Oiskohan sun aika kasvaa aikuiseksi, katsoa peiliin ja alkaa elää omaa elämääsi?
Etkä sä mitään tyhjän päälle jää, eihän sulla oo mitään menetettävää!
Ei mitään rauhaa tai yksityisyyttä.