heitin taas säkillisen hyviä lastenvaatteita roskiin, useita reimatecin vaatteita ym.
niistä olisi huuto.netissä saanut varmaan n. 200-300e, mutta koska ostajat ovat niin vaateliaita, että pitäisi joka asu kuvata edestä ja takaa, ja joka nyppy mainita---heitin pois.
sieltä voi joku nyt dyykata, löytyy haalareita ja ulkovaatteita, mm. käyttämmätön ticketin toppatakki. kokoja on 110-128cm.
olkaa hyvät.
Kommentit (48)
roskasi vastaan ja vaatettanut maanjäristyksen/tulvan/tsunamin takia kodittomaksi jääneitä lapsia, kehitysmaiden lapsia, vähävaraisten suomalaisperheiden lapsia, tulipalon takia kaikkensa menettäneitä ja kaiken tuloluokan perheitä jne. Mieti kaksi kertaa, ennen kuin seuraavalla kerralla kippaat hyväkuntoista tavaraa/vaatetta roskiin. Avuntarvitsija voi olla lähellä tai kaukana, avunantaja voit olla sinä itse.
Lahjoittamiseen ei tarvitse autoa. Ilmoitus fb-kirpparille että voi noutaa osoitteesta x ja vaatteet häviää ennen kuin ehtii kissaa sanoa.
Se on sitten eri asia jos siitä roskiin laittamisesta tosiaan saa jotkut kiksit. Onhan niitä paljon ihmisiä joiden mielestä on väärin että kukaan saa mitään ilmaiseksi tai halvalla, kun on itse maksanut kaikesta myös. On sitten nautinnollisempaa laittaa vaatteet kaatikselle, niin ei kukaan vain hyödy mitään.
Onkohan tällaiset ihmiset muuten usein ainoita lapsia? Ainoat lapset on usein vähän outoja näiden jakamiseen liittyvien asioiden kanssa.
Jospa kaveri ajatteli ihan samoin, "jossa ei ollut juuri mitään mun lapsille sopivaa".
Melkoinen ajatusmaailma sinulla....
Annoin suuren laatikollisen vaatteita äidille, joka ostaa kaikki lasten vaatteensa kirpparilta.
No, äiti katsoi laatikosta haluamiaan vaatteita ja niitä löytyi tasan kolme kappaletta!Itse en halua ollenkaan toisten vanhoja vaatteita ja sain niitä nytkin ison pussillisen......jossa ei ollut juuri mitään mun lapsille sopivaa.
Eli jonnekin kirppikselle ne kai kannattais aina viedä.
Lahjoitan vaatteet sentään uffeen tai muihin hyväntekeväisyysjuttuihin. Viimeksi lähti lastenkotiin karjalaan talvivaatteet.
Ei siksi, että heittää roskiin, vaan siksi, että raportoi siitä. Ihan selvä provo ja tiesin keskustelun suunnan jo ennen kuin avasin ketjun :D
mulle ei tulis ikinä mieleenkään heittää hyviä vaatteita, tai yleensä mitään hyvää tavaraa roskiin. jopa rikkinäisen sukan viskaaminen roskiin tuntuu jotenkin pahalta, vaikkei siinä nyt ole mitään järkeä. Oon myös laiska ja kellarissa odottaa pari säkillistä vaatetta, jotka joku päivä vien keräykseen, osan oon jo vienytkin. Ihan hirveää ajatella että sielä sitten hienot haalarit rusentuu kaatopaikalla kun ap:n kaltaiset itsekkäät pullamössö mamitsut ei vaan millään jaksa hilata itseään keräys laatikolle.
siinä saamassani pussissa ei ollut juuri mitään meille sopivaa tarkoitti siis, että lähes KAIKKI vaatteet olivat meidän lapsille liian PIENIÄ.
Nämä vaatteet, jotka minä annoin tälle perheelle olisivat kyllä heidän lapsilleen sopineet.
Annoin suuren laatikollisen vaatteita äidille, joka ostaa kaikki lasten vaatteensa kirpparilta. Heillä on monta lasta ja kumpikaan vanhemmista ei ole töissä. Ovat oikeasti köyhiä.
No, äiti katsoi laatikosta haluamiaan vaatteita ja niitä löytyi tasan kolme kappaletta! Hän vielä sanoi, et jos nuo housut ovat liian pitkät, hän tuo ne takaisin. Sanoin vaan, et voithan sinä ne vaikka lyhentää, jos muuten käyvät. No ei siinä mitään, raahasin sen laatikon takaisin kotiin ja nyt se tuossa odottaa jotain paikkaa minne viedä.
Itse en halua ollenkaan toisten vanhoja vaatteita ja sain niitä nytkin ison pussillisen......jossa ei ollut juuri mitään mun lapsille sopivaa.
Eli jonnekin kirppikselle ne kai kannattais aina viedä.