Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

heitin taas säkillisen hyviä lastenvaatteita roskiin, useita reimatecin vaatteita ym.

Vierailija
09.09.2012 |

niistä olisi huuto.netissä saanut varmaan n. 200-300e, mutta koska ostajat ovat niin vaateliaita, että pitäisi joka asu kuvata edestä ja takaa, ja joka nyppy mainita---heitin pois.

sieltä voi joku nyt dyykata, löytyy haalareita ja ulkovaatteita, mm. käyttämmätön ticketin toppatakki. kokoja on 110-128cm.

olkaa hyvät.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vienyt Hopeen?

niistä olisi huuto.netissä saanut varmaan n. 200-300e, mutta koska ostajat ovat niin vaateliaita, että pitäisi joka asu kuvata edestä ja takaa, ja joka nyppy mainita---heitin pois.

sieltä voi joku nyt dyykata, löytyy haalareita ja ulkovaatteita, mm. käyttämmätön ticketin toppatakki. kokoja on 110-128cm.

olkaa hyvät.

Vierailija
2/48 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisin tarvinnut nuo vaatteet lapsilleni. Olen opiskelija :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja reilusti 0e lähtöhinnalla kun myyntiin laittaa ilman hintavarausta kauppa käy...Toisaalta heitän myös roskiin hyvää vaatetta, aina en jaksa ilmoituksia väsäillä.

Vierailija
4/48 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähetä mulle, maksan postikulut. T:köyhä opiskelija

Vierailija
5/48 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon minäkin heitellyt rettuja roskiin, mutten oo tullut tänne rehentelemään.

Vierailija
6/48 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksanut ahtaa säkkiä autooni. siksi toisekseen, se olisi pitänyt myös huomenna ajaa jonnekkin ja kantaa jonnekkin liikkeeseen. no thanks.

mutta meilläpä on nyt kaapit tyhjänä, joten pääsen ostamaan uutta:)

ap

Vierailija
7/48 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli törkeetä. Olen itse, ainakin vielä toistaiseksi, ollut elämän hemmottelema, mulla on aina ollut paljon rahaa käytössäni, jota myös kulutan.

Mulle ei silti tulisi ikinä mieleenkään heittää roskiin lasten käyttökelpoisia vatteita, vaan päinvastoin, teen lahjoituksia lähes joka kuukausi.

Etkö tosiaan ole tietoinen, millaisessa hädässä elää moni lapsi täällä Suomessakin? Ne haalarit olisivat elintärkeät monille. Häpeäisit.

Vierailija
8/48 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin ihmisellä kuten minulla ei olisi ikinä varaa ostaa ticketin vaatteita, ja sinä heität niitä käyttämättöminä roskiin. Etkö sä halua tehdä ketään onnelliseksi auttamalla.. Mun kuukausi tulot on 500e ja elätän kaksi lasta, myös mies on opiskelija. Pistää kiukuttaa tollanen. Omat lapset kulkee rumissa kirpparivaatteissa

Vierailija
9/48 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFF:n keräyslaatikkoon

http://www.uff.fi/kierratyspisteet.php

Fidan vaatekeräyslaatikkoon

http://www.lahetystorit.fi/loyda-lahin-lahetystorisi/

Pelastusarmeijan vaatekeräykseen

http://www.pelastusarmeija.fi/index.php?id=1587

muutaman mainitakseni. Vaatteiden lahjoitusvaihtoehtojanhan on toki paljon lisääkin!

olkaa hyvät.

Vierailija
10/48 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin yritin lahjoittaa ns. köyhille opiskelijoille lasteni vaatteita, mutta jos sadasta 3 kelpasi, niin sai olla tyytyväinen. Muissa oli aina vikoja, vaikka olisi vielä kaupan laput roikkumassa. Oli vääärä väriä, väärää vuosikertaa, väärää merkkiä jne. Tai jos haalari oli OK, niin ruvettiin ruinaamaan siihen "kuuluvia" hanskoja ja päähinettä ja jos niitä ei ollut, ei kelvannut haalarikaan.

Kannan nykyisin vanhat vaatteet roskikseen, en ryhdy rahtaamaan niitä minnekään. Jos ilmaisesta saa sanoa, että väärä väri, niin en ryhdy näkemään enää sitä vaivaa, että pesen, silitän jne. vaan laitan sinne, mihin "avuntarvitsijat" väittävät lasteni vaatteiden kuuluvan eli roskiin.

Vierailija
11/48 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä mahtaa olla hiilijalanjälkesi? Mitä opetat lapsillesi tuollaisella törsäilevällä käytöksellä?

Jaksat kyllä kantaa kamaa kaupasta kotiin, mutta et kotoa kauemmas kuin roskikselle?

Oksettava ihmisen kaltainen olento olet.

Vierailija
12/48 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin haen ne vaatteet pois ja vien tuolle köyhälle opiskelijaäidille.

t. hyvätuloinen ja varakas yh-äiti

Vierailija
13/48 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ennemminkin yläkerta tyhjä kuin kaappi.

Vierailija
14/48 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin myydä huuto.netistä, ei kelpaa. Nyt kaverini tulee hakemaan osan ja varmaan loput sitten viskaan uffin keräyslaatikkoon. Katsotaan, mitkä kelpaa kaverille.

Lisäksi on kassillinen äp-pakkauksen vauvavaatteita, jotka vien neuvolan keräyslaariin, jos jaksan. Voisin antaa nuo kyllä mielelläni jollekki. Hyviä kotivaatteita ainakin.

Sitten löytyy kaapista reimatecin uusi talvihaalari koossa 80cm, joka ehti jäädä pojallemme pieneksi. Sekin pitäisi saada myytyä.

Vierailija
15/48 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tuo kuin säilöä vuosikausia, kun ei saa viedyksi kirpparille.

Vierailija
16/48 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siitä olen myös luopunut, että lasten hyväkuntoista vaatetta viitsisin enää kenellekään tarjota. Ei vaan ilmaiseksi kelpaa, nyrpistellään nenää täysin ehjille ja värinsä pitäneille vaatteille (jotka eivät todella ole mitään 1990-luvun jäänteitä, jos sitä nyt joku haluaa alkaa epäilemään).

Ihmettelen, onko ihminen oikeasti silloin niin pienituloinen ja avun tarpeessa kuin ilmoittaa olevansa, jos ei kelpuuta lapselleen esim. paitoja sillä periaatteella, että "ai toi on raidallinen, mä en tykkää raidoista".

Mieluummin jätän sen yhden ylimääräisen mutkan väliin ja kippaan suoraan Fidan laatikkoon.

Vierailija
17/48 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätesäkillinen tyttöjen 68-74cm vaatteita. En kans jaksa kuvata kaikkia, niitä niin paljon. Missä kannattas myydä helsingissä?

Vierailija
18/48 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit laittanut ilmoitukset ilman kuvia/ryhmäkuvalla ja selityksen, ettet viitsi kuvata kaikkea parin euron lisähinnan saamiseksi. SItten olisit hyväksynyt sen, että tuotteen vajaasti esittelevänä myyjänä et ehkä saa samoja summia kuin tunnollisemmat myyjät. Luuletko, ettei kukaan osta sun haalariasi vain koska siitä on pelkkä ryhmäkuva? Siitä ei vain maksettaisi yhtä paljon kuin tarkoilla tiedoilla.

Veikkaan, etteivät tuotteet vain todella olleet niin arvoikkaita miksi ne arvioit, jos eivät kerran kelvanneet ostajille.

Roskiin heittäminen taas kuulostaa kiukuttelulta, kun UFF:n tai Pelastusarmeijan keräyslaatikoita on lähes joka marketin pihassa ja vaiva roskiin heittämisen tai keräyslaatikkoon heittämisen välillä on todella pieni.

Vierailija
19/48 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun pistin lapsen vanhat vaatteet fb:n kirpputorille myyntiin, jokaisen alkaen 1e, niin kaikki meni. Ketään en pakottanut ottamaan, jokainen sai valita mieleisensä, mutta kaikki meni. Ihan joka ikinen vaatekappale. Jos teille on joku yksi ihminen joskus nyrpistänyt nokkaansa tai kysynyt matsaavien hatun tai hanskojen perään, niin älkää kuvitelko, että kaikki tekisivät niin. Köyhänkään ei ole pakko tyytyä ihan mihin tahansa, mutta kyllä järkevä ja vastuuntuntoinen aikuinen jaksaa etsiä väylät, joita kautta ehjät (SAATI KÄYTTÄMÄTTÖMÄT!) vaatteet jatkavat kiertokulkua.

Sanoisin minäkin, että ennemmin taitaa olla tyhjänä kaappi kun yläkerta.

Vierailija
20/48 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä vitsi, mut ahneet av mammat on aivan tosissaan

Mutta pakko myöntää että en mäkään ole jaksanut itse myydä. Meillä päiväkodin vanhempainyhdistys piti myyjäisiä vuosittain. Lapsen lokeroon tuli aina kutsu halukkaille myymään ja niille joille ei aika riitä niin vapaaehtoiset kävi noutamassa isot muövikassit ja säkit vaatteita ja pienten lasten ehjiä tavaroita kotoa. Täyspalvelu ja tuli vuosittain raivattua kaikki pieneksi ja käyttämättä jäänyt pois.

Tykkäsin, plussaa oli vielä että rahat meni päiväkodin lapsille materiaaleihin, retkiin, teatterin kutsumiseen ja vappujuhliin ja äitienpäivä ja isänpäiväkahveihin yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan