Mitä et ole koskaan kertonut kellekkään etkä tule kertomaan?
Salaisuus, jota kukaan ei tiedä?
Kommentit (22)
Yleensä haaveilen jostakin julkkiksesta, joskus ihan vaan paremmasta elämäntilanteesta.
Se on asia, jota en pysty kertomaan kenellekään. En ole oikein vieläkään päässyt yli siitä, vaikka tapahtuneesta 7 vuotta.
Minua on suudellut vain yksi mies. Hän oli surkea sängyssä, joten lopetin yrittämisen hänen jälkeensä.
Tuolla pitäisi päästä Guinnesiin! :D
Minua on suudellut vain yksi mies. Hän oli surkea sängyssä, joten lopetin yrittämisen hänen jälkeensä.
Tuolla pitäisi päästä Guinnesiin! :D
näytän iloiselta pirteältä päivän. Illalla romahdan täysin.
Elämäni on niin paskaa, että en tiedä miten kauan jaksan tätä
Kukaan ei tiedä siitä vieläkään eikä tule tietämään.
Ja ei, älkää kysykö, miten pidin asian salassa. En tajua itsekään, miten....meni vähän sumussa se aika.
Olen oksettava lutka. Joskus olen useamman miehen kanssa samanpäivän aikana. Myös varattujen. Pelkään sitä päivää kun tämä paljastuu. Kukaan ei voi koskaan rakastaa minua.
olen arvoton...
En tiedä miten olen päätynyt tällaiseen. Ennen söin ihan normaalisti.
Kukaan ei tiedä, liian kiusallista.
Salaisuus, jota kukaan ei tiedä?
mutta koodattuna koska kukaan ei tiedä sitä.
1293410954 4893207 3572 2900982345 128463 1382 42890983982350 2196 3493938205053411-348701 329574.
Onko uteliaisuutesi nyt tyydytetty?
Sain lapsen toisen miehen kanssa, aviomieheni jätti minut siksi. Moni tietää tämän, mutta ei sitä että petin miestäni aikaisemminkin useasti. Minua panettaa jatkuvasti, enkä pysty aina pidättäytymään seksistä. Partnereillani ei ole ollut niin väliä, enkä yleensä käytä ehkäisyä. Nykyään irtosuhteita on harvemmin, kun minulla on pieni tytär.
Kaikki on vain kasoissa lattialla. En voi tämän vuoksi kutsua ketään kylään.
Alkuun pelkäsin että se paljastuu jotenkin, nyt aikaa on mennyt niin paljon, että en pidä sitä enää todennäköisenä.
Se on taaksejäänyttä elämää ja siitä on opittu (toivottavasti). Ja siitä vaikenen kuin muuri ja meinaan kuolla sen salaisuuden kanssa.
olen rakastunut avokkini hyvään ystävään. Hän on tyädellinen nainen, siis avokkini ystävä
kerrottavaksi edes täällä.