Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puuma-äidin tilitys

Vierailija
08.09.2012 |

Olen ennenkin tänne tilityksiäni laittanut (koska luenhan tätä palstaa aamuin, päivin ja illoin; vaikka olen töissä). Kuitenkin...

Olenko törkeä puuma, jos alan suhteeseen 24-vuotiaan pojan kanssa, joka on muhun todella ihastunut.

Minä en. Olen yli 30-v. korkeassa asemassa oleva yh.

Mitä tehdä? Varmaan tavataan uudestaan, mutta en tiedä, jos siitä suhde tulee. On 9 vuotta ikäeroa.

Mielipiteitä (muuta kuin yh:t ovat helppoja tms. paskaa).

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-vuoden ikäero naisesta puuman? Itse ajattelin, että tarvittaisiin vähintään 15. Ymmärrän ettet tietenkään alaikäistä saa panna...mutta siis puumaksi olen mieltänytkin ehkä vähintään 40-vuotiaat naiset

Vierailija
2/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 36v, ja aivan ihastunut 20-vuotiaaseen poika-lapseen. Tämä on jo noloa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kuitenkin ihan eri elämäntilanteessa. Jos tuolla pojalla ei esim. ole lapsia ollenkaan ja sulla on, pitää selvittää haluaako hän lapsia ja haluatko sinä enää? Tietysti jos otat asian kevyesti, ettekä ala vakavasti seurustelemaan, sitten asia eri.

Vierailija
4/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet kiinnostunut, sitten ei liene estettä, mutta jos et ole kiinnostunut, älä leiki olevasi sitä. Ystävällisesti voi kieltäytyäkin.

Ihmisiä satutetaan nykyään jo ihan liian paljon, ja pahaa oloa on jo tarpeeksi. Ei siis lisätä sitä tahallamme ainakaan leikittelemällä toisten tunteilla.

Vierailija
5/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli seksisuhde 9 vuotta nuoremman miehen kanssa ja täytyy sanoa, että ei meillä ollut oikein mitään yhteistä. Olihan se seksi hyvää, joskus seitsemänkin kertaa päivässä. Kyllästyin kuitenkin muutamassa kuukaudessa. Ei vaan mulla toiminut tuollainen pelkkään fyysiseen haluun perustuva suhde. Sitten se poika-raukka vielä rakastui... Onneksi lopetti yhteyden pidon kun pyysin, eikä tullut mitään riesaa. Kiva muistella, mutta en kaiholla ja kaipauksella. Oli se vaan niin pentu.

Vierailija
6/10 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa toisellekkin?

Vierailija
7/10 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt oli se ongelma?

Sinun asemasiko on omasta mielestäsi se ongelma? Asema ennen onnea? Sinun valinta, mutta ei toi kuvio mitenkään paheksuttavalle kuulosta.

Vierailija
8/10 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä asiaa toisinpäin, luuletko että joku 30+ vuotias mies kyselisi huolissaan vastaavaa?

Riippuu ihan siitä miehestä, millainen hän on. Jotkuthan ovat jo 25- vuotiaana varsin aikuisia, joillakin on jo perhe, koulutus, työpaikka, asuntovelkaa, ja huolehtivat monista asioista. Henkisellä puolella ja älyllisellä on suuria eroja. Hänellähän voi olla laajempi ajatusmaailma ja enemmän omia ajatuksia, kuin useimmalla nelikymppisellä.

Mutta sinä itse teet päätöksen, koska tiedät tilanteen paremmin.

Vierailija
9/10 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaan ihastunut vai hän vain sinuun

Vierailija
10/10 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta olet korkeassa asemassa. Hohhoijjaaa, et ole sinne ainakaan omilla kyvyilläsi päässyt, kun kysyt täältä näin typeriä.