Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen nuori 2 lapsen äiti, eikä vartalossani ole mitään jälkeä raskauksista

Vierailija
08.09.2012 |

Olen tehnyt lapset tosi nuorena ja molemmista palauduin noin viikossa ihan normaaliksi. Mitään raskausarpia ei jäänyt eikä muutakaan.. Johtuiko tuo nuoresta iästäni vai geeneistä, eli voinko tehdä vielä lapsen (iltatähden) noin 35 vuotiaana ilman kroppani rumentumista.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin sain esikoisen nuorena, mutta tuli kamalasti raskausarpia. Se on yksilöllistä miten kudokset kestävät venytystä. Luulisi ettei sinulle nytkään arpia jää.

Vierailija
2/19 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas syntyi (ikää oli tuolloin 26v.).

Kaunis kroppa on muisto vain =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kolme lasta alle 25-vuotiaana ja palauduin ihan ennalleni aina. Vasta kolmevitosena saadut lapset saivat mahanahan ratkeilemaan ja iho ei enää vetäydy ennalleen. Rinnat jäivät tyhjemmän näköisiksi vasta nyt nelikymppisenä.

Vierailija
4/19 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi vanha 38 vee neljän lapsen äiti, eikä ole raskausarpia vatsassa eikä napa ole kääntynyt tai muuttunut omituiseksi, vaikka sain kuopuksen vuosi sitten. Muualla noita arpia on, mutta eivät ole tulleet raskauden vuoksi.

Vierailija
5/19 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en hanki iltatähteä :(

Vierailija
6/19 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi vanha 38 vee neljän lapsen äiti, eikä ole raskausarpia vatsassa eikä napa ole kääntynyt tai muuttunut omituiseksi, vaikka sain kuopuksen vuosi sitten. Muualla noita arpia on, mutta eivät ole tulleet raskauden vuoksi.

vau! :)

Vierailija
7/19 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä alkaa näkyä joka tapauksessa. Kai se ilo lapsesta korvaisi sne mitä kauneudessa menettää? Tuskin mummoiässä katuisit. Sitä voisit katua, ettet kaipaamaasi lasta synnyttänyt. Älä turhia sure.

Vierailija
8/19 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin muuten kyllä arvelen, että jos päädyt hankkimaan iltatähtiä, on ajatusmaailmakin muuttunut hiukan. Tähdet ovat tärkeämpiä kun oma napa tai tissinahka.

2 tähteä

Vierailija
9/19 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiä on mutta siitä ei voi lapsia syyttää vaan se on ihan oma vika.

Yhtään raskausarpea ei ole.

Alapää on tikattu 2 kertaan kun repesin molemmissa synnytyksissä..siihen ei olisi nuori ikä auttanut.

Vierailija
10/19 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpia ei tule ja olen aina ollut vähän alle 50-kiloinen aktiiviliikkuja. Vartalo on samanlainen kuin teininä. Toki jossain vaiheessa alkaa rupsahtaminen, mutta raskauksista se ei sitten enää johdu.

Mulla hyvät geenit, hyvä ihotyyppi sekä hyvät elintavat.

Vierailija
11/19 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausarvet, ja mahan & rintojen roikkuminen. Kolmannen sain 34-vuotiaana eikä tullut mitään lisää.

Vierailija
12/19 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täysin raskausarvissa (reidet, rinnat) - ja ollut 16-vuotiaasta saakka kun lantio pyöristyi ja rinnat kasvoivat. Enkä ollut mitenkään pyöreä. Raskauksista tuli vatsaankin arpia, mutta olin silloin tietysti jo yli30v), ja arvenmuodostus on muutenkin aina ollut voimakas, kaikista operaatioista ja haavoista jää ihoon jälki.

Vierailija
13/19 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myös elintavoilla voi pitää hyvän kroppansa. syömällä terveellisesti, kosteuttamalla ihoa ja liikkumalla ja syömällä sinkkiä voi selvitä ilman raskausarpia.. Minulle raskausarvet olis iso ja hirveä asia, muille ei varmasti ole mutta olen hyvin epävarma ulkonäöstäni.

Vierailija
14/19 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryttyistä nahkaa. Olin tosi hoikka kun raskauduin, ja mulla on selvästi huonot geenit tältä osin.

Vierailija
15/19 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahakin jäi raskauksien jälkeen patiksi. Vaikka muuten sai kilot pois niin pömppö pysyi :D

Treenikään ei tuntunut auttavan.

Saas nähdä miten pahan näköinen olen tämän raskauden jälkeen :)

Vierailija
16/19 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvet rinnoissa ja pakaroissa/lantiolla jo murkkuiässä. Voitte kuvitella miltä tuntui olla aivan punaviiruinen epävarmana murkkuna :(. Ajattelin etten koskaan mene sänkyyn kenenkään kanssa. Hoikka olin ja muuten kaunis. Raskauksissa (22- ja 25-vuotiaina) tuli lisää mutta ei ne enää haitannu kun mies jo oli.

Vierailija
17/19 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että apteekissa on ihan uusi voide raskausarville, joka pitäisi poistaa arpia ja silottaa ihoa.. Huomasin uutuuksissa nyt kun kävin.

Vierailija
18/19 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti ekan ( oli iiiso vauva) kanssa mahanahka tuli lähinnä tiekartan näköiseksi roikkuvaksi mössöksi, ei se siitä enää palautunut, muttei pahentunutkaan seuraavissa raskauksissa ( vauvat oli paljon pienempiä).

Tisseihin tuli arpia heti ekaa imettäessä ja alkoivat roikkua, tokan kohdalla ei merkittävää muutosta, nyt kolmosen jälkeen tissit on aivan tyhjiin imetyt. Kahden lapsen jälkeen kuppikoko oli DD, kolmosen jälkeen C ja sekin lähinnä nahkaa.

Oon todella kateellinen ap:lle, mun kropasta ei oo mitään jäljellä eikä ikää oo viel kolmeakymmentäkään. Saa nähdä koska toi isäntä huomaa, että tuoreempaakin tavaraa on tarjolla...

Vierailija
19/19 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et sun tapauksessa on parempi jättääkkin se iltatähti hankkimatta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi