Aivan järkyttävä morkkis viimeyön toilailuista!
Jos mies saisi tietää, olisi ero varma. Olen järkyttävä ihminen...:(
Kommentit (28)
Mutta surkea vaimo/puoliso kyllä olet. Sori, jonkun on sanottava se suoraankin.
Jos et kerro miehellesi, pistät hänet elämään valheellisessa suhteessa. Jokaisella on oikeus tietää, mitä puoliso puuhaa seksuaalielämässään.
Parasta on siis, että tunnustat puolisolle ja sitten päätätte yhdessä, miten jatkatte. Me miehet kyllä usein suhtaudumme pettäjiin todella, todella negatiivisesti, joten ennustan suhteen päättymistä. Mutta parempi sekin, kuin miehesi huijaaminen tulevina vuosina.
Hei, mutta ainakin suhteen päätyttä sinulla on taas mahis nussia ihan ketä vaan!
jos kutiaa siltä mistä ei voi raapia ja kotoa ei sitä jännitystä ja tyydytystä tule niin miksi ei?
Tämä toki vain minun mielipide mutta kaikesta huolimatta "sama pillu se siinä on vaikka sitä ois kuka pannu"
Ei edes puolisolla. Ei sellaisia oikeuksia voi toiseen saada millään keinolla. Jokaisella on oikeus yksityiselämään. Jos itse haluaa tiedot toisen kanssa jakaa niin se on ok, muttei kellään ole oikeutta ellaista vaatia.
.... kaikille!
T: Anne ja Ellu :)
tule kertoon meille mitä kuuluu.....
Toivottavasti et kertonut miehellesi. Ajattele myös lapsiasi joilla on perhe. Sun on nyt vaan kestettävä syyllisyys, ihan yksin.
Parempi kun jätä sen alkoholin kanssa läträämisen.
lihakset vaan vahvistuu :) Tsemppiä ap!
Älä syyttele itseäsi enää, ihmiset tekevät paljon pahempia asioita kuin tuo.
Älä myöskään kerro miehellesi, ainakaan ennen kuin olet rauhassa miettinyt asian läpi.
Turha pilata perhettä erehdyksen takia. Ja miehesi on saattanut joskus jairahtaa myös, sellaista sattuu. Ja elämä jatkuu.
Parasta mitä voit tehdä on olla armollinen itsellesi ja ottaa opiksi virheistä.
Maailma ei kaadu tähä vaikka juuri nyt saattaa siltä tuntua.