Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun etävanhempi "katoaa"...Mikä neuvoksi?

Vierailija
14.07.2012 |

Eksä joutui sairaslomalla muutama viikko sitten. Siihen asti lasten tapaamiset olivat sujuneet hyvin. Nyt eksästä ei kuulu mitään. Hän ei ole sanallakaan kertonut voinnistaan, saati siitä, milloin aikoo/haluaa lapsiaan jälleen tavata. Minä olen saanut ohjeen pyytää häneltä lääkärintodistuksen kunnostaan, ennen kuin luovutan lapset hänelle seuraavan kerran. Mitään ei ole kuulunut.

Voiko isä siis noin vain lakata pitämästä mitään yhteyttä? Tai kai sitten voi...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai päihdeongelmia? Jospa hän on liian sairas ottaakseen yhteyttä. Onko tiedossasi, miksi hän on sairauslomalla?

Vierailija
2/3 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut minuun muissa asioissa tekstiviestein yhteydessä. Omasta kunnostaan ei suostu kertomaan mitään, ei myöskään hänen perheensä.

Lähinnä siis mietin sitä, että kuinka kauan hän voi vain olla, ilmoittamatta mitään tilanteestaan. Loputtomiin sitten kai...Lapset vain kaipaavat isäänsä, eikä minulla ole mitään vastauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuisi siltä, ettei exä yksinkertaisesti pysty kohtaamaan lapsia, jotka näkisivät miten huonossa kunnossa isänsä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi