Miten ihmeessä te kolmivuorotyötä tekevät yh.t ootte järjestäneet ekaluokkalaisen hoidon??
Eli tilanteeni on se, että olen juuri eronnut.sain selville että kihlattuni pettää minua.No, poika on juuri aloittanut ekaluokan ja luonnollisesti olimme suunnitelleet niin, että kihlattuni (ollut pojan elämässä jo neljä vuotta) ja minä pyöritämme arjen yhdessä, niin ettei tarvitse huolia missä lapsi on kun olen esim. yövuorossa. nyt tilanne on muuttunut. olen kyllä sanonut että mies saa lasta tavata jatkossakin, jos haluaa.laillista velvoitettahan ei ole. tälläpäin päiväkoti ei ota enää kouluikäisiä lapsia äidin yövuorojen tms. ajaksi. sukulaiset pystyvät auttamaan jonkin verran. ei nyt houkuta työttömäksikään ruveta. mutta aivan katastrofi tilanne.
Kommentit (3)
saa olla vielä vuoropäiväkodissa. Soita ja kysy onko sinun paikkakunnalla tätä mahdollisuutta
jonka isästä olet jo eronnut ja nyt on isäpuolikin entinen?
Lähinnä niin, että tekisit enimmäkseen aamu-ja iltavuoroja.
Ainakin aluksi ennenkuin saat hoitoasiat kuntoon. Jokaisen täytyy ymmärtää ettei seitsemän vuotiasta jätetä yksin yöksi tai koko illaksi kotiin.
Hoitaja kotiin voisi olla yksi vaihtoehto, mutta maksaa jokatapauksessa sen verran että onko työssäkäynnistä enää mitään hyötyä?