Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkäätkö että sinulle tai perheellesi kostetaan jotain?

Vierailija
07.09.2012 |

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis lähiomaisena myös yksi sosiopaatti, narsisti ym ym. Hän on niin täynnä katkertuutta esim. perhettäni kohtaan! Emme koskaan ole tehneet hänelle mitään pahaa, päinvastoin olemme auttaneet (esim. materiaalista apua), mutta mikään ei riitä! Hän ei pyydä, vaan vaatii, ja ne vaatimukset eivät ole mitään pientä! Hän kokee itse, että ME olemme velallisia HÄNELLE. Häntä kohdellaan väärin, syrjitään koska me pystymme käymään töissä, ja elämään sellaista elämää kuin haluamme, olemme siksi jo velkaa hänelle samanlaisen elämän. Näin hänen ajatuskulkunsa menee. Eli meidän tulisi kustanataa hänelle lomamatka, jos itse olemme olleet lomamatkalla jne. Kohtuullista vai mitä?

Parasta on kun yrittää pitää vain mahdollisimman pitkää välimatkaa tuohon psykoon, mutta hän ei halua sitä. Hän haluaa hyötyä meistä mahdollisimman paljon. Tietäisittepä vain mitä kaikkea kohtuutonta hänen asialistallaan on perhettämme kohtaan.

MM. meidän tulisi hoitaa hänen muuttonsa aina kun hän muuttaa (usein, koska riitaantuu vuokraisännän ja naapureiden kanssa jossakin vaiheessa aina). Itse hän ei esim. tee mitään muuttaessa, vaan kääntyy sitten sossunpuoleen, jotka maksavat muuttomiehet... Osaa aina vedota sairauteensa silloin kun hyötyy siitä, mutta sitten itse ei tunnusta olenvansa sairas!

Väittää, että yritämme esim. tappaa hänet jne Kaikkea harhaista syytöstä, joka ei ole normaalia.

Mutta AVlaistenhan mielestä olemme itse syypäitä tietenkin siihen, että meitä näin vainotaan...

Kuulostaa siltä että haluatte päästä jotenkin helpolla. Helpolla olettekin päässeet, kun sossu auttaa tätä poloista.

Ajatelkaapa jos ette maksaisi veroja niin tuo ihminen olisi täysin teidän kontollanne eikä sossukaan ottaisi mitään osaa tuohon henkilöön.

Eli tässäkin tulee ilmi se että mielisairaat tarvitsevat perustoimeentulon ja turvan. Ilman sitä syntyy vain häiriöitä ja ongelmia.

Siksi hulluille pitää maksaa, muuten käy huonosti.

Vierailija
22/41 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarkoita että olet ensin itse/perheesi tehnyt jotakin vääryyttä toiselle, jonka sitten vääryyttäkokenut ihminen kostaa oikeudentunnossaan!!


ja elävät sitten peläten omaa varjoaankin.


aika kova mielikuvitus täytyy olla jos luulee et pelokkaan näköinen ihminen on aina tehnyt jotain väärää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis lähiomaisena myös yksi sosiopaatti, narsisti ym ym. Hän on niin täynnä katkertuutta esim. perhettäni kohtaan! Emme koskaan ole tehneet hänelle mitään pahaa, päinvastoin olemme auttaneet (esim. materiaalista apua), mutta mikään ei riitä! Hän ei pyydä, vaan vaatii, ja ne vaatimukset eivät ole mitään pientä! Hän kokee itse, että ME olemme velallisia HÄNELLE. Häntä kohdellaan väärin, syrjitään koska me pystymme käymään töissä, ja elämään sellaista elämää kuin haluamme, olemme siksi jo velkaa hänelle samanlaisen elämän. Näin hänen ajatuskulkunsa menee. Eli meidän tulisi kustanataa hänelle lomamatka, jos itse olemme olleet lomamatkalla jne. Kohtuullista vai mitä? Parasta on kun yrittää pitää vain mahdollisimman pitkää välimatkaa tuohon psykoon, mutta hän ei halua sitä. Hän haluaa hyötyä meistä mahdollisimman paljon. Tietäisittepä vain mitä kaikkea kohtuutonta hänen asialistallaan on perhettämme kohtaan. MM. meidän tulisi hoitaa hänen muuttonsa aina kun hän muuttaa (usein, koska riitaantuu vuokraisännän ja naapureiden kanssa jossakin vaiheessa aina). Itse hän ei esim. tee mitään muuttaessa, vaan kääntyy sitten sossunpuoleen, jotka maksavat muuttomiehet... Osaa aina vedota sairauteensa silloin kun hyötyy siitä, mutta sitten itse ei tunnusta olenvansa sairas! Väittää, että yritämme esim. tappaa hänet jne Kaikkea harhaista syytöstä, joka ei ole normaalia. Mutta AVlaistenhan mielestä olemme itse syypäitä tietenkin siihen, että meitä näin vainotaan...

Kuulostaa siltä että haluatte päästä jotenkin helpolla. Helpolla olettekin päässeet, kun sossu auttaa tätä poloista. Ajatelkaapa jos ette maksaisi veroja niin tuo ihminen olisi täysin teidän kontollanne eikä sossukaan ottaisi mitään osaa tuohon henkilöön. Eli tässäkin tulee ilmi se että mielisairaat tarvitsevat perustoimeentulon ja turvan. Ilman sitä syntyy vain häiriöitä ja ongelmia. Siksi hulluille pitää maksaa, muuten käy huonosti.

EN ole missään kieltänyt, että normaalia yhteiskunnan etuuksia ei saisi maksaa, kuten eläke, tai sosiaaliavustus, opintoavustus??

Itse et taida ymmärtää, millaista on kun ihmistä vainotaan, jonkun oikeasti hullun ihmisen kohdalta? Onko oikein, että tämä ihminen hiippailee talonnurkilla mihin vuorokauden aikaan tahansa, uhkailee, ja vaatii rahaa, esim. viisituhatta euroa? Kiva päästää lapset sitten leikkimään pihalle, kun ei tiedä, mitä se hullu saa päähänsä.

Miten voit väittää, että olemme päässeet helpolla? Älä tule tuomitsemaan, et tiedä historiaamme.

Kyseessä siis sukulainen, ei mikään oma lapsi tmv.

Aikuinen ihminen, joka vaatii että meidän perheen tulee antaa hänelle 10.000 euroa? Onko tämä sinun mielestäsi ihan kohtuullista, ja perusteltua???

Onko OK, että hän saa syyttää meitä esim. että yritämme tappaa hänet?? Ikinä ei olla edes huudettu hänelle, pyydetty vain poistumaan paikalta asiallisella äänellä, asiallisesti.

Siis ihme tyyppejä täällä AV:lla! Onko oikeasti ihmistet tällaisia, että heidän mielestään vainoaminen on ihan OK juttu ja perusteltua???

Vierailija
24/41 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä mahdollisesti mullekin kostettavista tapahtumista on jo onneksi niin monta vuotta aikaa.

Jos olet tehnyt jotainmistä koston "ansaitsisit", ei aika auta mitään. Mä tunnen yhden ihmisen, joka odottaa vain tapahtumien 10-vuotispäivää, ja aikoo iskeä sitten ja kovaa. Ja siis ei mitenkään laittomasti, mutta niin, että kostettavan elämä on pitkään pilalla.

Ja joo, olen yrittänyt puhua kostajalle, mutta ei taivu. Kostettava taas on niin... hmmmm... ihminen, että hänelle en edes viitsi mainita mitä tuleman pitää.

Vierailija
25/41 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsetkin.... jos jotain tapahtuisi, sillä olisi potentiaalia olla todella pahaa. Ja onpa ihminenkin, jonka taholta olisi ehkä syytä pelätä jotain rankempaakin. En ole varma. En halua ajatella sitä. Muutenhan tässä pitäisi elää varoen, ettei loukkaa muita ja myöntäen olleensa väärässä.

"En halua ajatella sitä. Muutenhan tässä pitäisi elää varoen, ettei loukkaa muita ja myöntäen olleensa väärässä."

Oliko se ironiaa? AINAHAN on hyvä elää varoen, ettei loukkaa muita. Ja myös valmiina myöntämään olleensa väärässä. Etenkin jos on ollut väärässä mutta joskus myös silloin kun on ollut oikeassa, jos toinen osapuoli sattuu olemaan joku raivopäänarsisti, joka on paras jättää yksin olemaan "oikeassa".

Vierailija
26/41 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli edellisen vastaajan mukaan pitää vaan antaa aina ja kaikessa perisksi raivopää narsistille?



Annatko esim. raivopää narsistin piiskata lapsesi, koska hänen mielestäsi lapsesi ansaitsevat nyt piiskarangaistuksen? Annatko raivopäänarsistin raiskata sinut, koska olet hänen mielestäsi ansainnut sen? Tai maksat hänelle rahaa esim. 500 euroa, kipurahaa, kun hänen mielestä olet loukannut häntä (vaikka et ole sanonut hänelle mitään).



Olette kyllä puusilmiä!! Eikö teidän päähänne mahdu ajatus, että hullut keksivät mitä kaikkeea väkivaltaista, tuhoavaa ja alistavaa ja toista ihmistä häpäisevää, koska narsistipaskahullu haluaa väkivaltaa, alistaa ja häpäistä lähipiiriään???



Ja samalla eivät halua päästää irti uhreistaan, esim. seuraavat heitä kadulla, omaan kotiin, jättävät uhkailuviestejä postilaatikkoon. Heistä ei pääse eroon, vaikka uhri ei mitään muuta haluaisikaan kuin päästä hullusta eroon.



Toivoisin että kaikki tähän ketjuun vastanneet ylimieliset syyllistäjät, voisivat edes hetken kokea omassa elämässään millaista on olla hullun ihmisen vainoama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/41 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika outo. Jos näkee minut pihapiirissä jaa kyttäämään nurkan taakse. Pelkää onneksi miestäni.



Välttelen häntä parhaan taitoni mukaan. Tilannetta helpottaa se, että on aikataulujensa orja. Lähtee ja palaa töistä joka päivä täysin samaan aikaan. En tiedä milloin käy kaupassa tai kävelyllä, mutta kun palaa kotiin, en koskaan näe häntä iltaisin enää pihalla.

Vierailija
28/41 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kasvatuksen takia vaan teippasi sen Eerikan, jotta oppisi tavoille??



Siinä teille esimerkki yhdestä hullusta, joka vainosi pientä lasta...



Oikeassa elämässä kun oikeasti on valitettavasti olemassa väkivaltaisia, paranoidisia hulluja, jotka kokevat oikeudekseen tehdä niitä mielipuolisiatekojaan milloin minkäkin "syyn" varjolla. Elämä ei ole kaikille aina se lintukoto, ja ihan syyttömyyttään. Ei se Eerikakaan ollut keneelkään tehnyt pahaa, ei voinut itse vaikuttaa siihen, että oli saanut tuollaisen hullun, väkivaltaisen kusipää äitipuolen, hyvät AV:laiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/41 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuneen kieltävät, normaaliin elämään pitäytyvät läheiset ja kaukaiset tutut ovat vainotun tuskan ja ahdingon lisääjiä. Yks kaks hoidettavana on vain se hieno ja ansaittu oma elämäntapa, ja vaino on kohteensa ansaitsema palkinto esim. "huolimattomuudesta". Useimmat auttaja-ammattilaisetkin suhtautuvat vaikeuksiin ja uhkiin joutuneeseen ihmiseen kuin tavallinen tuttu, korkeintaan päiväilevät tai kieltävät koko asian - ja jatkavat sekä laajentavat uhrin kokemaa ahdinkoa ja syrjintää.


Rikoksiahan tapahtuu jo  ennestään rikollisten keskuudessa, ja muiden väittämä vaino on kuvittelua ja erikoisuudentavoittelua.


Sitten kun kauheudet tapahtuvat, kukaan ei ole mitään kuullutkaan eikä koskaan mitään nähnytkään.


Tämä on sääntö. Ihmisoikeudet ovat epäkäytännöllinen ja turha näkökulma myös ammattiauttajille vainoamistapauksissa. Ikääntyvää ihmistä ei koskaan kiusaa kukaan, kuvittelee vain omaa kurjuuttaan. Rikosuhripäivystäjille vainoamisasiat eivät muka kuulu. Vainoamisesta selvitään sillä, että uskotaan sen olevan aina pötyasia.

Vierailija
30/41 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsetkin.... jos jotain tapahtuisi, sillä olisi potentiaalia olla todella pahaa. Ja onpa ihminenkin, jonka taholta olisi ehkä syytä pelätä jotain rankempaakin. En ole varma. En halua ajatella sitä. Muutenhan tässä pitäisi elää varoen, ettei loukkaa muita ja myöntäen olleensa väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/41 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

murehditaan sitten jos sellainen tilanne tulee vastaan.

Vierailija
32/41 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me olla tehty kenellekään mitään, mistä pitäisi kostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/41 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olla kenellekään tehty kaunaa ja jos oltaisiin niin ei tarkoituksella.

Vierailija
34/41 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mies joka oli sairas. Lähestymiskielto oli ja tuomio pahoinpitelystä. Miehestä ei ole kuulunut vuoteen ja luulen, että on löytänyt uuden uhrin ja saamme elää rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/41 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin väkivaltainen, melipuolinen, uhannut minua ja lapsiani, olen joutunut muuttamaan 600km päähän pakoon, silti saa pelätä. Tosiaan joo "isovanhemmat on rikkaus" lapsenlapsille....



Kaikilla ei ole rakastavia ja tukevia vanhempia todellaaan



Nimim. Lapsuuteni oli kuin 8v Eerikan

Vierailija
36/41 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaan ihmisen mieleen voi pälkähtää mitä vain. Elämme niin normaalia elämää, että tietäisin itse ja myös lähipiirimme heti kuka on esim. maineen sottaamisen takana.



Mutta mutta... myös luotan poliisin erinomaiseen rikosten selvittelykykyyn. Ja toisekseen, tuntemastani tapauksesta on niin paljon etukäteistietoa viranomaisilla, jota ei voi edes itse kuvitella, että kylläpä ne asiat sieltä selkiäis.



Olen tarkkana alati.

Vierailija
37/41 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikanaan vapaaksi ja sellaisia, murhista tai muista tuomittuja saattaa liikkua sinunkin kotikaupunkisi kaduilla asiontivapailla, yms.

Kannattaa varoa kenen kanssa alkaa juttusille, ei se hulluus aina näy päällepäin.

Vierailija
38/41 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut sanan 'kostaa' ihan oikein? Ei mikä tahansa uhkailu ja pelottelu ole kostamista. Vai oletteko tehneet niille jotain pahaa ensin?

Vierailija
39/41 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me eletään aivan normaalia elämää eikä kellään ole mitään syytä kostaa mitään.



Vuosia sitten pelkäsin erästä exääni, mutta enää ei ole mitään syytä pelätä, kun en ole nähnyt/kuullut hänestä 15 vuoteen.

Vierailija
40/41 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti, mutta eräällä läheisellä on mielenterveysongelmia ja huonoina aikoina uhkailee esim. polttavansa meidän talon. Ei sille mitään voi. Ei Suomessa oikein saa ketään pakkohoitoon. Yritetään vain pitää tilanne rauhallisena.