Sopiva paino 158cm pituiselle?
Kommentit (79)
Voisiko joku kertoa missä asennossa minun kannattaa öisin nukkua? Kyljellään vai selällään? Olen tummahiuksinen.
Millainen aamiainen sopisi minulle, olen 35v ja 169 cm pitkä.
Hankinko vaalean-vai tummansiniset farkut? Mikä mahtaisi olla lempijäätelöni?
Kertokaa haluanko kupillisen kahvia vai en? Neuvoja?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa missä asennossa minun kannattaa öisin nukkua? Kyljellään vai selällään? Olen tummahiuksinen.
Millainen aamiainen sopisi minulle, olen 35v ja 169 cm pitkä.
Hankinko vaalean-vai tummansiniset farkut? Mikä mahtaisi olla lempijäätelöni?
Kertokaa haluanko kupillisen kahvia vai en? Neuvoja?
Kyljellään oikealle. Aamiaiseksi kananmunakokkelia mustapippurilla, ja tummapaahtoinen kahvi Reko vapaan lehmän maidolla. Appelsiini mukaan.
Farkut on out. Mutta olet mies ilmeisesti, niin vedä yllesi mitä nyt vedätkään. Lempijäätelösi olisi rommijäätelö, mutta sellaista ei ole. Tyydy mansikkaan.
Neuvoni elämään: öi4 cbj31iuövgugöv1394uf vcnäiou4.
Osa ketjun kommenteista saattavat triggeröidä anoreksiaan ja laihduttamaan. Joten jos olet jo hoikassa kuosissa, älä ala laihduttamaan ketjun perusteella.
Kannattaako muutenkaan vaa'alla rampata. Itse en käy koskaan. Vaatteista ja peilistä ja muilta sitä kuulee, ihan todellisuudessa.
Riippuu myös iästä. Pituuteni on 158cm.
Aikuisena alimmillaan painoin 43kg. Lasten jälkeen paino oli vuosikymmeniä 48kg. Vaihdevuosissa paino nousi 58kiloon ja on pysynyt tasaisesti siinä jo kohta 20vuotta, syön taikka liikun miten vain, niin paino pysyy samana. Olen mielestäni normaalipainoinen.
"Kannattaako muutenkaan vaa'alla rampata. Itse en käy koskaan. Vaatteista ja peilistä ja muilta sitä kuulee, ihan todellisuudessa."
Juuri noin! Jos vaivatta sopii omiin vaatteisiinsa, siis muihinkin kuin kuminauhavyötäröisiin verkkareihin,
on paino pysynyt suunnilleen samana.
158 cm ja 55 kg. Näytän valokuvissa lihavalta.
52-55, sopivasti normaalipainoinen
Vierailija kirjoitti:
158 cm ja 55 kg. Näytän valokuvissa lihavalta.
Sori, oot sä vähän ylipainoinen. Kannattaisko laihduttaa. Jos näyttää lihavalta, on lihava.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:00"]
Itse olen 153cm ja painoa 39kg. Veikkaisin sulle olevan joku 45kg
WoW; tällainen on minun unelmanainen
Toivottavasti et saisi ihannenaisesi kanssa poikalasta.
Olen 157 cm ja paino on viimeisen 10 vuoden aikana vaihdellut 48-60 kg. 48-kiloisena paleltaa koko ajan ja pienikin määrä viiniä nousi inhottavasti heti päähän, oli siis minulle liian vähän. Pyrin pysymään noin 52-55 kg välillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 157 cm ja paino on viimeisen 10 vuoden aikana vaihdellut 48-60 kg. 48-kiloisena paleltaa koko ajan ja pienikin määrä viiniä nousi inhottavasti heti päähän, oli siis minulle liian vähän. Pyrin pysymään noin 52-55 kg välillä.
Heh, siis 48-kiloa on liian vähän, ei tuo viinin määrä kuitenkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 154cm ja painoa on 51kg, hoikka olen
et en mä tiedä tosta 157cm ja 49kg..
Mulla on kaikissa lekurin lapuissa aina lukenut, että pienikokoinen, jopa synnärillä kun oon puskenut n. 4,5 kilosia lapsia ja helpolla on tulleet vaikka aina on ehdotelleet alkuun sektiota.
Samoissa mitoissa ja en kyllä ole hoikka, normaalipainoinen toki. On kunnon vatsamakkarat ja kainaloläskit. Minulle sopiva paino oli 45-47 kg. Ikä tuonut kiloja.
Riippuu ruumiinrakenteesta ym. Itse 160 cm ja sopivin paino minulle 49-50. Jos olisin pari senttiä lyhyempi niin 47-48 kg olisi sopivin. Mutta eri ihmiselle voi olla vaikka 45 tai 55.
Kyllä se on niin, että valokuva kertoo totuuden. Lihava näyttää lihavalta - ja rumalta ...
Riippuu kehonrakenteesta. Jotkut ovat siroja ja painavat vähän vaikka normaalisti söisivät. Jotkut ton pituiset painavat 70 kiloa vaikka terveet elämäntavat. Ei siis voi sanoa mikä on ihannepaino.Kun ikää tulee niin painoa tulee herkemmin lisää.
Vanha ketju, mutta aikuisella 50 kg tai alle tuolla 158 sentin pituudella on ehdottomasti liian vähän. Vaikea kuvitella, että jollain 45-kiloisella hippiäisellä olisi minkäänlaista lihasvoimaa. Sitä tarvitaan kun vanhetaan. Salille siis mars, jos paino on alle 50 kiloa!
Nuorilla tietysti asia on eri, vielä johonkin 25 ikävuoteen voi olla hyvinkin laiha ja terve.
100kg