Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu, kun laitat itsesi mielestäsi oikein seksikkään näköiseksi

Vierailija
07.09.2012 |

Ja mies ei edes katso, vaan retkahtaa sohvalle, ja alkaa valittaa joka asiasta, kuin pikkulapsi

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies muistaa sanoa/osoittaa miten kaunis ja seksikäs olen hänen mielestään:) Se pilkahdus miehen silmissä tuntuu vatsanpohjassa saakka!!

Vierailija
2/9 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa tai sitten kysyy että ooksä meikannut tai jotain, kun näytät niin omituiselta?

Viimeksi olin täyteen tällinkiin pynttäytynyt ystävien häihin, oli avokaulaista mekkoa ja saumasukkaa ja kampaajalla käyty kampaus teettämässä ja 12 cm korkkarit - sainko - en. Vaikka tein suorasukaisia ehdotuksia.

Auta armias kun mulla on flunssa ja olen surkeista surkein, tai pesen lattiaa perse pystyssä hiki naamasta valuen, niin sitten sitä alkaa panettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko miehellä stressiä tai muuten vaikeaa aikaa elämässään, jolloin hän tarvitsisi tukeani ja ymmärtäisin, ettei hän jaksa nyt innostua seksikyydestäni.

Mikäli taas tuo olisi toistuva kuvio ja olisin joutunut kokemaan paljon pettymyksiä ja turhautumista suhteessa, loukkaantuisin ja alkaisin varmaan riidellä.

Vierailija
4/9 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehet eivät aina osaa katsoa esim. naisen vaatteita.

Vierailija
5/9 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköiseksi. En osaa, eikä tätä kokonaisuutta kuumaksi saa vaikka yrittäisin. Olen ruma ja ällö, eikä sitä millään korjata.

Vierailija
6/9 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sanoi kauniiksi kun tukka pystyssä siivosin keittiön kaappia :D

Vierailija
7/9 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä voisikaan hivellä enemmän itsetuntoa.

Vierailija
8/9 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen sisältäpäin. Ikinä ei ole ollut miesten halun kanssa ongelmia, muuta kuin joskus suorituspaineiden vuoksi, mutta nekin ovat hälvenneet seurassani nopeasti.

Vierailija
9/9 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen sisältäpäin. Ikinä ei ole ollut miesten halun kanssa ongelmia, muuta kuin joskus suorituspaineiden vuoksi, mutta nekin ovat hälvenneet seurassani nopeasti.

Tuntuisi sikäli hyvältä, ainakin osoittaisi joitain tunteita ja inhimillisyyttä. Eli tarvitsisi vaimoa johonkin, kuuntelemaan murheita. Tyylinä kun on olla kovis ja muun perheen (varsinkin vaimon) yläpuolella henkisesti.

nimim. liian helppo ja innokas silloin joskus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme