Kummasta tykkäät enemmän Vauvan kantena: vauvoista vai odottajista?
Katsotko mieluummin pienokaisia vai nättejä naisia raskausvatsojen kera?
Kommentit (15)
Voisi olla joku mieskin vaihteeksi odottajana.
jo pelkkä ajatus miehestä paijaamassa vatsaa - oksettavaa!
Nyt kannessa suht koht ok kuva, sillä naisella löysä paita päälle, eikä pitele vatsastaan kiinni, vaan on tuollaisen huolettoman näköinen. Jolla vain sattuu olemaan iso vatsa;)
Mies vois tosiaan olla virkistävää vaihteeksi :D
siis mies odottajana, ei olut edes vitsinä hyvä
mies seisoisi kannessa odottavaisen näköisenä ja alla lukisi ilo irti raskausajasta, ei puhuttelisi ainakaan mua.
että sisällä lehdessä oli juttu miehestä odottajana :)
Miten kuvaisit miehen odottajana kanteen mies seisoisi kannessa odottavaisen näköisenä ja alla lukisi ilo irti raskausajasta, ei puhuttelisi ainakaan mua.
olla vaikka joku teksti "Isän odotus" tmv. Tai sitten kannessa voisi olla kuva isästä ja vauvasta.
mies seisoisi kannessa odottavaisen näköisenä ja alla lukisi ilo irti raskausajasta, ei puhuttelisi ainakaan mua.
Kuvassa voisi olla vaikkapa lihaksikas mies vasaran ja sahan kanssa rakentamassa vauvalle ensivuodetta hempein pastellisävyin koristeltuun lastenhuoneeseen ja alla lukisi "käytä odotusaika hyödyksi vauvavalmisteluihin".
Vauvat on jo lähtökohtaisesti imbesillin näköisiä.
kaunis nainen täynnä elämää. Ihana.
Kyllä tuo monet oudot vauvakuvat voittaa mennen tullen.
Ei niissä ole mitää ihmeellistä.
Odottava äiti sen sijaan on upea ja ihailtava. Varsinkin jos on hoikka ja pieni, semmonen niin ihana vauvamasun omaava. Lihavilta raskautta ei edes huomaa, sellaisia ei tarvi poseerata kannessa, menee ruokahalu.
Samoten lihavat ja jotkut vauvat on kamalan ruttusen vanhuksen näkösiä, ei sellaisiakaan kiitos.
Odottavat, kauniit äidit on upeita!
Vaan mieluummin niitä vauvoja. Mutta tämä mielipide johtuu ihan omasta ongelmastani, koska edellinen raskauteni meni täysin pieleen ja loppui ennenaikaisesti, enkä vielä kertakaikkiaan pysty lukemaan mitään odotusekstroja tai ihailemaan niitä vauvamahoja, jota en itse saanutkaan. Vauvan sain kuitenkin! :)
Tosin, täytyy myöntää, että tämän kuukauden kansi on kyllä onnistunut!
Vauvan suloinen naama voisi saada ostamaan lehden, mutta nätti odottaja ei... Aiheet nyt kuitenkin on aika samanlaisia eli niiden puolesta ihan sama minkä Vauvan numeron ostaa.
Voisi olla joku mieskin vaihteeksi odottajana.