Nolo ongelma :-(
Minulla on seuraavanlainen ongelma. Minulle laitettiin rintaimplantit edellisen suhteen aikana, kun en kokenut olevani nainen olemattomien rintojen vuoksi. Suhde loppui puoli vuotta sitten ja haluaisin nyt tutustua uusiin miehiin. Mutta häpeän näitä rintojani. En uskalla edes ajatella suhdetta jossa menisin sänkyyn ja siellä miehelle paljastuisi tämä asia. Olenko siis loppuelämäni ilman miestä?
Kommentit (25)
Mun mies oli pitkään "tutustunut" mun rintoihin, eikä ollut huomannut niiden olevan fiksatut. Vasta pitkän ajan päästä otin puheeksi, kun ei ollut koskaan kommentoinut asiasta mitään. Kävi ilmi, ettei oikeasti ollut tajunnut asiaa, vaikka on kyllä tissejä puristellut aikaisemminkin. Eikä pidä minua tyhmänä blondina :)
Ja otin ne aikoinani juuri itseni takia, rintoja ei ollut juuri lainkaan.. Mies sanoi silloin että hänelle kelpaa eikä hänen takia pidä niitä ottaa. Tosin tykkää näistä silikoneistakin;)
Mulle on kans tullut välillä ihan samanlaisia ajatuksia, juuri tuosta bimboudesta... En halua että kukaan muu saa tietää näistä, kuvittelen leimaantuvani.. Eli mulla huono itsetunto vieläkin jostain.. Harmittaa kun aikoinani kerroin asiasta liian avoimesti..
Mutta, tyytyväinen olen:) luonnolliselta näyttävät, varsinkin imetyksien jälkeen;)
on vielä nolompi ongelma.Koko proteesi ylhäällä.Ei kukaan opettanut hampaiden hoitoa lapsena.
Miten tälläisen asian voi kertoa???
nyt tisseissä vaan sun itsetunnossa. Et tykkää tisseistäsi oli ne sitten pienet tai isot, kun ajattelet, että jossain saattaa olla joku mies joka ei tykkää niistä. Sulla on nyt ne tissit mitkä halusit, jos joku mies ei tykkää niistä, niin so what? Nyt pää pystyyn, nainen, ja etsit sellaisen miehen joka tykkää susta oli mitkä tissit tahansa!
Mun mies oli pitkään "tutustunut" mun rintoihin, eikä ollut huomannut niiden olevan fiksatut. Vasta pitkän ajan päästä otin puheeksi, kun ei ollut koskaan kommentoinut asiasta mitään. Kävi ilmi, ettei oikeasti ollut tajunnut asiaa, vaikka on kyllä tissejä puristellut aikaisemminkin. Eikä pidä minua tyhmänä blondina :)