Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tahtoo eron.

Vierailija
20.08.2012 |

tilanne on aivan mielipuolinen, itse olen hermoromahduksen partaalla. En tajua, että näin on käynyt.

Taustaa vähän..

Meillä on ollut vaikeaa viime kuukaudet, johtuen miehestä. Tämän hän myöntää itsekin, että ongelmat ovat lähtöisin hänestä. Hän arvostelee minua, haukkuu pienimmästäkin, sysää niskoilleni suunnilleen koko maailman ongelmat. Nauttii sillminnähden minun kiusaamisestani. Minä olen ajatellut että kyllä ongelmat tästä ratkeaa, kun miehen kriisi helpottaa. Viime maaliskuussa hän teki sellaisen tempun, että ei tullut baarireissulta kotiin, ja kun sitten sain hänet puhelimella kiinni, hän ilmoitti että haluaa eron, perhe ei ole häntä varten. Sanoin että hyvä on, otetaan ero, johon mies taas alkoi itkien anella ettei tahdo tämän loppuvan jne jne. Miehellä on tapana käyttäytyä tosi itsekkäästi, hän saa mennä ja tulla mielensä mukaan, mutta valvoo mulla tosi tiukkoja rajoja. Perjantaina sitten mulla oli firman juhlat, joista sanoin tulevani kotiin ajoissa. Mies soitteli puolen tunnin välein, joko tulen. Kun sanoin sitten että aion pitää hauskaa, mies ilmoitti avioliittomme olevan loppu, ja ettei päästä mua enää kotiin. Kun menin kotiin, ovi oli takalukossa. Mies päästi mut lopulta sisään, mutta löi avokkaalla naamaani niin että olen kasvoista puoliksi musta.

Tiedän että eron on viisainta, mutta tuntuu ihan hirveältä silti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekstistä voin arvella syynkin, mitä itse tekee, toista syyttää..

Vierailija
2/9 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisin sinun olevan hänen kanssaan...kuvaus kuten meidän viimeisimmistä ajoista, joskaan ei koskaan lyönyt. nyt sitten äkkiä alat hommaamaan asuntoa, ja jos omiasuutta et laita mihinkään nimeä ilman että oikeusavustaja tms taho asian tarkistanut. usko pois, aurinko paistaa risukasaankin ja kun tuosta olet toipunut, elät varmasti elämäsi parasta aikaa vielä. tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ottaa ero.

Vierailija
4/9 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kyllä eroa vaikka se vaikeaa voi olla, kyllä hyviä miehiä löytyy, sellaisia jotka kohtelee ja arvostaa naistaan.

t.mies (hyvässä suhteessa elävä)

Vierailija
5/9 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisin sinun olevan hänen kanssaan...kuvaus kuten meidän viimeisimmistä ajoista, joskaan ei koskaan lyönyt. nyt sitten äkkiä alat hommaamaan asuntoa, ja jos omiasuutta et laita mihinkään nimeä ilman että oikeusavustaja tms taho asian tarkistanut. usko pois, aurinko paistaa risukasaankin ja kun tuosta olet toipunut, elät varmasti elämäsi parasta aikaa vielä. tsemppiä!!

..No, mieheni on työtön (mutta siis aloittaa työt kyllä syyskuun alussa) jäi omasta tahdosta työttömäksi toukokuussa. Mustasukkainen on joo, pahemman kerran. Käy aivan pokkana mun viestit puhelimesta, facebookista, sähköpostista läpi. Lyönyt/töninyt on alusta asti, mutta pahinta on että mä oon lähtenyt mukaan tuohon väkivaltaan viimeisen parin vuoden aikana. Kyllästyin olemaan nyrkkeilysäkki, ja pistin hanttiin. (jonka jälkeen miehestä tulikin uhri, joka oikeutti kaikki mahdolliset temput).

Olen sietänyt liian pitkään liikaa. En ole pahemmin esittänyt vaatimuksia miehelle, ainoa missä olin ehdoton oli että jos mies lähtee juomaan, hän tulee kotiin yöksi. Sitäkään mies ei voinut tehdä, vaan jäi ryyppyreissultaan äidilleen yöksi (siis jos jäi, en oikeasti tiedä missä on ollut loppujen lopuksi). Eikä hän koskaan tietenkään ilmoittanut missä on, vaan sulki tyynesti puhelimen. Itkin ja anoin ettei toimisi näin, mutta hän vähät välitti.

Mies on jäänyt pettämisestä kiinni jo ihan suhteen alussa, silloin kun olin raskaana. Vannoi ettei tee sitä enää, mutta luulen että on tullut vain varovaisemmaksi, eikä ole enää jäänyt kiinni.

Koskaan ei myöntäisi mitään, vaikka yllättäisin rysän päältä, ja saisi käännettyä syyt mun niskoille. Mies ei päästäisi minua ikinä ulos ilman häntä, enkä käykään missään koskaan.. Ehkä 2-4 kertaa vuodessa käyn baarissa. Sekin on liikaa miehelle.

Lauantaina mies tosiaan iski sen avioero paperin allekirjoitettavaksi, ensin lyötyään naamani uuteen uskoon. Sitten häipyi tyttäremme kanssa äidilleen. (En tiedä näkikö lapsi lyönnin). Lähetteli lauantaipäivän ihan hulluja viestejä, joissa vannoi rakkautta, mutta että meidän on pakko erota jne jne. En vastaillut. Mies oli soittanut mun perheelleni ja omalle perheelleen, kertoen aivan vääristellyn totuuden siitä mitä tapahtui (eli jättäen oman osuutensa kertomatta, kertoen vain että "vähän läppäsi" mua, kun tulin sikakännissä rämpien kotiin.) Mies siis pakotti mut seisomaan yhdellä jalalla ja tekemään muitakin sairaita kokeita todetakseen humalani tilan. Ja kyllä, mä olin päissäni. Mulla oli tajuttoman hauska ilta, enkä kadu vähääkään sitä että olin ulkona. Jouduin odottamaan siis rappukäytävässä toista tuntia että mies laski mut sisään..

Anteeksi kun tekstini on niin sekavaa, mutta olen täysin sekaisin.

Asuntomme menee myyntiin, tulemme onneksi saamaan siitä voittoa jonkun verran, että en joudu aivan tyhjän päältä aloittamaan.

Mies on ilmoittanut muuttavansa ulkomaille asunnosta saatavilla rahoilla. Hyvä niin.

AP

Vierailija
6/9 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tyttö jää sulle? Jos sulla on vielä jälkiä pahoinpitelystä, mee tekemään rikosilmoitus miehestäs. Jos se on tollanen seko, niin se saattaa vaatia tyttöä ittelleen ja jos se lyö sua, lyö se varmaan tytärtäänkin. Älä anna sen tapahtua.

Vierailija
7/9 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voin kuvitella kuinka pahalta susta tuntuu, mutta nyt eroat!!! oikeasti, sä vaan eroat!!!! ja sitten jossain vaiheessa asiat laitetaan kuntoon, mutta nyt on tärkeintä että sä pääset pois tuon hullun luota ja tuosta hullusta suhteesta!!! sun elämänkuva on ihan vääristynyt!!

tsemppiä! kirjoita tänne jos sua helpottaa. Olen saanut täältä monta kertaa apua oikeaan elämänkriisiin! täälläkin on fiksuja ihmisiä.

Vierailija
8/9 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia sinulle, sä kyllä selviit tästä. mut nyt pitää ottaa järki käteen.

Vierailija
9/9 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teet rikosilmotuksen ja kuvat aina jos muitakin jälkiä tulee!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan