En tajua ihmisiä, jotka menevät naimisiin, tekevät pari lasta ja sitten lasten ollessa vielä pieniä ottavatkin avioeron!!?
lapset kärsivät ja tulevat hulluiksi ja häiriköiksi ja kaikki itsekkäiden vanhempien syytä, miksi piti tehdä niitä lapsia jos ei oteta vastuuta vaan erotaan sitten pian ja taas uusioperhe ja uusia lapsia ja sama ateistipaska jatkuu.
Kommentit (10)
Eipä se taida olla uskonnosta kiinni, jos parisuhde meneekin perseelleen. Kyllä ne lapset voivat pahoin vaikka vanhemmat pysyisivätkin yhdessä, jos yhteiselo on pelkkää riitelyä tai henkistä väkivaltaa. Aina ei ole mahdollista ottaa kymmenen vuoden koeaikaa parisuhteeseen.
Yh:t kasvattavat juurikin niitä narkkareita jne.
Jos toinen tai molemmat puolisot toimivat avioliiton aikana sillä tavalla, että sitä ei halua jatkaa niin miksi pitäisi? Ei riitaisa, huumeiden, väkivallan, pettävän puolison yms.... kanssa kannata jatkaa, lapsillekin parempi tilanteen niin vaatiessa erota.
Sitä vastuuta ei tarvitse ottaa toisen aikuisen vuoksi. Itse erosin vasta kun lapset oli teinejä. Paljon aikaisemmin olisin sen eroaskeleen voinut ottaa. Niin surkeasti ex kohteli minua ja toimi perheessä itsekkäästi. Kenenkään ei tarvitse sietää omassa kodissa huonoa kohtelua.
Ehkä sinäkin saat joskus kokemusta elämästä ja ihmissuhteista. Jossain vaiheessa useimmille myös kirkastuu, että emme kaikki toimi ja ajattele samalla tavalla, ja että elämä on ainutkertainen. Onneksi eroaminen on mahdollista ja niille lapsillekin voi tarjota mallin siitä, kuinka omia olosuhteita voi muuttaa toimivammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se taida olla uskonnosta kiinni, jos parisuhde meneekin perseelleen. Kyllä ne lapset voivat pahoin vaikka vanhemmat pysyisivätkin yhdessä, jos yhteiselo on pelkkää riitelyä tai henkistä väkivaltaa. Aina ei ole mahdollista ottaa kymmenen vuoden koeaikaa parisuhteeseen.
Omat vanhemmat teki minut 12v avioliiton jälkeen. Erosivat kun olin 1v ja hyvä niin. Aina se homma ei vai toimi, eikä sitä voi pitkän "koeajankaan" jälkeen tietää etukäteen.
niin siinä voi käydä kun himon kiihkossa mennään naimisiin, mies laittaa kikkelinsä naisen vaginaan ja tämä tuleekin raskaaksi ja sitten ollaan avo -tai avioliitossa ja kahden vuoden päästä avioero ja uusi pippeli uuteen vaginaan
1tess 4
3 Sillä tämä on Jumalan tahto, teidän pyhityksenne, että kartatte haureutta,
4 että kukin teistä tietää ottaa oman vaimon pyhyydessä ja kunniassa,
5 ei himon kiihkossa niinkuin pakanat, jotka eivät Jumalaa tunne;
Minkä sille voi kun toinen ottaa eron ja muuttaa muualle?
On yksi lapsi. Enempää ei tullut kun olin alle 40v.
Ateismilla tai kristinuskolla ei ole mitään tekemistä avioerojen kanssa. Kaikki eroajat ei myöskään myöhemmin hanki lisää lapsia ja/tai muodosta uusperheitä. Avioeron kokeneista lapsista kasvaa ihan samanlaisia tavallisia suomalaisia omine ongelmineen ja hyveineen kuin ydinperheessä kasvaneista.
Ehkä seksi loppuu kun on saatu lapsia