Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolo ongelma :-(

Vierailija
07.09.2012 |

Minulla on seuraavanlainen ongelma. Minulle laitettiin rintaimplantit edellisen suhteen aikana, kun en kokenut olevani nainen olemattomien rintojen vuoksi. Suhde loppui puoli vuotta sitten ja haluaisin nyt tutustua uusiin miehiin. Mutta häpeän näitä rintojani. En uskalla edes ajatella suhdetta jossa menisin sänkyyn ja siellä miehelle paljastuisi tämä asia. Olenko siis loppuelämäni ilman miestä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko opettelet luopumaan häpeästä tuon asian takia, sillä monethan pitää implantteja jopa tosi hienona juttuna, tai jos et siihen pysty tai halua niin voihan ne implantit poistaakin.

Vierailija
2/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainahan on riskinsä, kun tervettä kudosta aletaan leikkaamaan. Suosittelen, että ennen kaikkea hyväksyt ITSE uudet rintasi (moni nainen on varmasti kateellinen!), etkä häpeile niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia, joilla on implantit, pidetään tyhminä silikonibimboina. Eli vaikka pidän itseäni muuten ihan tavallisena, mulla on yliopistotutkinto ym, mutta jos joku kuulisi että mulla on tekotissit, niin mua alettais pitää ihan idioottina typeränä blondina :-(

ap

Vierailija
4/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näyttävätkö ne selvästi silikonirinnoilta? Nykyään kun noistakin saadaan yllättävän luonnollisen näköisiä.

Muutoin ei kyllä ole kuin kaksi vaihtoehtoa, jotka on jo sanottu. Opi elämään rintojesi kanssa tai poistata silikonit.

Vierailija
5/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näyttävätkö ne selvästi silikonirinnoilta? Nykyään kun noistakin saadaan yllättävän luonnollisen näköisiä.

Muutoin ei kyllä ole kuin kaksi vaihtoehtoa, jotka on jo sanottu. Opi elämään rintojesi kanssa tai poistata silikonit.

mutta uusi mies kyllä tietty huomaa että ei ole aidot jos tutustuu lähemmin.

ap

Vierailija
6/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä asialla ei ole mitään väliä! :)

Vierailija
7/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle on aivan sama minkälaiset rinnat naisella on. Ne voi olla aivan laudat tai ne voi olla valtavat. Hyvältä ne tuntuu joka tapauksessa.

Naiset tekee itse itselleen ongelman rinnoistaan. Miesten takia ei kannata rintojaan hävetä, tai leikkailla.

Vierailija
8/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia, joilla on implantit, pidetään tyhminä silikonibimboina. Eli vaikka pidän itseäni muuten ihan tavallisena, mulla on yliopistotutkinto ym, mutta jos joku kuulisi että mulla on tekotissit, niin mua alettais pitää ihan idioottina typeränä blondina :-( ap

Tutustut ensin mieheen muutoin, kuin sängyn kautta. Annat sen huomata, että et ole tyhmä bimbo, vaan älykäs, hyvällä itsetunnolla (!)varusteltu nainen. Kun sitten tutustuttuanne sänkyyn pääsette, tunnet sinäkin miestä jo sen verran, että tiedät jo hänen olevan sen verran älykäs (!), että pitää sinusta ihan riippumatta siitä, millaiset rintasi ovat.

Vierailija
9/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi suosittelen ottamaan selvää mitä sinä haluat.

Mietitkö asiaa riittävästi, kun leikkautit silikonirinnat? Jos et, niin voi voi, nyt sinun on aika miettiä miksi ne halusit ja haluatko pitää ne edelleen.

Pohdintasi on vähän niinkuin että "Ostin Bemarin ja tykkään siitä, mutten kehtaa ajaa sillä ettei kukaan luule että esitän rikasta snobia" WTF???

Oikeasti, sinulle merkitsee muiden mielipide aivan todella liikaa. Hyväksy kroppasi, luonteesi ja itsesi, niin muutkin sen hyväksyvät.

Vierailija
10/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan kantti kestä seurustella silikonimimmin kanssa.

Vierailija
11/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ensin, mitä mieltä ITSE olet rinnoistasi. Toimi sitten niiden kanssa sen mukaan mitä itse haluat. Älä leikkaa itseäsi mihinkään suuntaan kelvataksesi miehelle, vaan etsi mies, joka pitää sinusta sellaisena millaisena itsekin pidät itsestäsi.

Vierailija
12/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sulla on ongelma korvien valissa ja implanteilla ei ole sen asian kanssa mitaan tekemista. Valitettavasti.

Sanoit etta aikaisemmin et tuntenut itseasi naiseksi rintojen pienen koon takia, joten hommasit silikonit. Mutta nyt nayttaa etta sun itsetunto on ihan maassa vielakin, ja sen sijaan etta nyt tuntisit itsesi naiseksi ja olisit tyytyvainen itseesi, olet ruvennut murehtimaan sita etta sulla on silikonit. Mutta itsehan ne halusit! Jos poistattaisit ne nyt, niin tuntisitko muka itsesi naiseksi pienten tissien kanssa?

Unohda nyt ne silikonit ja keskity miettimaan mika korvien valissa viiraa.

Vierailija
13/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minullakin taviksella on implantit.

Joo, jokunen vuosi sitten ei oltu niin implanttivastaisia, nyt siitä puhutaan paljon.

Minun mieheni hyväksyi minut ennen ja hyväksyy myös näiden kanssa.Luota vaan siihen että löydät miehen jolle et ole pelkkä rinta vaan nainen.Mies kyllä hyväksyy rintasi oli ne millaiset hyvänsä jos hän rakastaa sinua.

Häntä pystyyn ja nauti rinnoistasi. Mietippä millaiset ne ovat jos otatat pois,pienet ja venyneet.

Minäkin olen pohtinut tuota asiaa monesti, mutta aina kun mieheni ihailee ja koskettelee rintojani(ovat melko luonnollisen näköiset,kokoiset ja tuntoiset) niin unohdan asian. Joskus meillä taas vitsaillaan kuudenmiljoonan dollarin tisseistä :D.

Minä en kadu. Onko sulla ennen kuvia? Katsopa niitä ennen ja jälkeen kuvia itsestäsi niin saat siitä voimaa.

Jos hirveästi nolottaa sanoa uudelle miehelle niin sano vaikka että sulta puuttui rinnat kokonaan, että oli jokin poikkeavuus tms pieni valkoinen valhe,jos se helpottaa kertomista. Loppujen lopuksi silkkareita on niin monella jo nykyään että en usko että tuo on mikään ongelma.

Vierailija
14/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sellaisia, joilla on implantit, pidetään tyhminä silikonibimboina. "

Kyllä se äly on muusta kuin rinnoista kiinni. En näe ollenkaan miksi tuosta pitäisi huolehtia lainkaan.

t. mies

Vierailija
15/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan kantti kestä seurustella silikonimimmin kanssa.

Vierailija
16/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisellämiehelläoli mm. tissiongelma. Hän pakotti minut tai suostutteli ottamaan silikonit. Parin vuoden päästä meille tuli ero, otin lapset ja muutin muualle. Nyt olen uudelleen naimisissa ja uusi mies ei tiedä että minulla on tekotissit. Olen itsekin niihin niin tottunut eivätkä ne ole yhtään kovat tai epäluonnolliset, eivät edes erityisen isot.

Jos nyt saisin päättää en niitä olisi laittanut mutta en poiskaan viitsi ottaa.

En todellakaan tiedä koska kerron miehelle.Itse hän ei ole huomannut mitään. Tosin hän ei ole erityisen tissi-tyyppiä (mies jota kiinnostaa erityisesti naisen tissit).

Vierailija
17/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sinun mahdollinen tyhmyys tai viisaus paljastu miehelle silikooneilla tai ilman, ennemmin tai myöhemmin.

En kuitenkaan salaisi asiaa loputtomiin, sillä vakavassa suhteessa tuollaiset asiat on kuitenkin hyvä tietää. Mitä sitten selität, jos joudut esim. silarit terveydellisistä syistä poistamaan tai vaihtamaan tms., ja miehesi ei ole kymmenen vuoden aikana tiennyt niistä tuon taivaallista?

Ei sitä tietysti ensimmäisillä treffeillä tarvitse kertoa, itse varmaan huomaat sopivan ajan kohdan, kun se eteen tulee.

Ja mitä sitä sen enempää selittämään, sanot että nää on muuten silarit ja sillä siisti.

(Toinen vaihtoehto on tietysti se, että poistat ja laitat ne sitä mukaa, millaisen mieltymysten omaavan miehen kanssa satut kulloinkin seurustelemaan.)

Vierailija
18/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin on asia missä ei ole yhtä ainoaa oikeaa vastausta.. Jotkut tykkäävät tekotisseistä, jotkut eivät voi sietää ja joillekin asia on helkkarin yhden tekevä. Se, mihin kategoriaan mielenkiintoiseksi kokemasi mies kuuluu on sinun selvitettävä itse. Etköhän kuitenkin löydä miehen myös silikonien kanssa, ulkonäkö on kuitenkin todella hatara perusta suhteelle..

Vierailija
19/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sinut asian kanssa?

Vierailija
20/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehestä ottaisi mieluummin luonnolliset rinnat (älkää kysykö linkkiä tutkimukseen, en muista/löydä), mutta tässä ajatellaan kai sitä että jos valita saa/mitä miellyttävämpänä pitää. Jos mies ihastuu sinuun, niin tuskin hän nyt mielipidettään muuttaa yksien tissien takia. Oli ne sitten liian pienet/liian isot/epäluonnolliset silarit tms.

Kertoisin jossain vaiheessa, jos/kun menette sänkyyn. Ja kertoisin myös, että otin ne koska oli niin huono itsetunto tms. Saat sympatiaa, ja mies tuskin piittaa silareistasi. Ja saattaahan hän olla yksi niistä harvoista, jotka pitää ennemmin silikoneista kuin "liian pienistä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi