5.10 mennessä - 6kg mukaan!
lähteekö kukaan mukaan, juhlat tiedossa 5.10 ja yritys pudottaa siihen mennessä 6 kiloa.
ihan sama millä yrität pudottaa, itsellä käytössä kiloklubi.
Kommentit (81)
aikaahan on 4 viikkoa. eli pudotettavaksi per viikko jäis 1,5kiloa elikkäs päivässä pudotus olis oltava vain reilu 200 grammaa.
Mullakin juhlat just tuolloin. Pari vuotta sitten pudotin Jutta-dieetillä 4 viikon aikana juurikin 6kg. Eikä tehnyt edes tiukkaa. Nyt olen taas jotenkin alamaissa, eikä pysty kuin pakollisiin kuvioihin. Ptäisikö reipastua, edes teeskennellä reipasta?!
eikun mukaan! tsemppi kaveria oisin vailla :) itse viikon verran nesteitä pudotellu. pituutta 162 ja painoa tänä aamuna 74 tarkoitus olis juhlissa painaa max 68.
miekin juttailin 2011 keväällä ja painoa lähti 4viikossa 7,5 kiloa ja mitat pieneni sitäkin enemmän :)
nyt aloitin sairaala dieetillä jolla olin 5 päivää ja jatkoa vähähiilihydraattisesta ruoasta,kiloklubista ja kaloreitten pitämisessä alle 1000
minä meinasin ottaa kuvan kerran viikkoon tavoite farkut päällä mitkä ei nyt mene jalkaan.
voi sit edistymistä seurata muualtakin kun vaa´alta :)
pitäskö tähän osallistujille jos ei ole siis niin keksiä jokaisen joku nimimerkki minkä laittaa kirjoituksen perään niin tietää kuka on kirjoittanu?
ja sit ois tietysti kiva tietää kaikkien aloitus mitat, pituus paino ja millä metodilla meinasi pudottaa?
- terkuin aloittaja eli tästä lähtien bellys
Lähden mukaan, mutta tavoitteena vielä parempi... -8 kg eli olisin 68-kiloinen tuolloin, kun nyt painan 76.
siulla jolla tavoitteena -8kg millä metodilla jos saa kysyä :) itselläkin ainakin kuus kiloa tavoite.
täällä aamu paino tänään 73,9 eli -100grammaa eilisestä.
nyt reippaalle tunnin lenkille, ja sit aamupalalle :)
eli painon alle 85kg;n!
Painan nyt 88,8kg.
Aloitan nutraamisen viikon päästä, nyt vielä keventelyvaihe menossa.
tulossa on etelänreissu. Hoikaksi en ehdi, mutta paremmin istuu vaatteet jos keventyy.
Mun nimimerkiksi sopii sinivalas ja vhh keinoksi.
aikaahan on 4 viikkoa. eli pudotettavaksi per viikko jäis 1,5kiloa elikkäs päivässä pudotus olis oltava vain reilu 200 grammaa.
että viikossa putoisi 1500grammaa.
Yritetään.
Lähtöpaino on nyt 85 kg, haluaisin painaa 79 kg. Mä yritän sillä, että alan vähän liikkumaan, syömään säännöllisesti ja terveellisesti ja vähän.
Oonkin jo tässä edellisen kolmen viikon aikana laihtunut 3 kg, mutta on ollut parit bileet ja repsahdukset välissä...
Terv. leväperse
Elikkä painoa en tiedä mutta kiloja tullut kesän aikana varmaan juurikin tuo 6-7 kiloa.
ELi laihdutus, ruokavalion muutokset, kävely ja tanssi kotona.
Tanssilla kiintytän kroppani ja on todella mukavaa. Elikkä voisin jopa onnistuakin :)
Elikkä painoa en tiedä mutta kiloja tullut kesän aikana varmaan juurikin tuo 6-7 kiloa.
ELi laihdutus, ruokavalion muutokset, kävely ja tanssi kotona.
Tanssilla kiintytän kroppani ja on todella mukavaa. Elikkä voisin jopa onnistuakin :)
Pituus:165,5 ja paino luutavammin se 65kg
hei laittakaa nimimerkkejä niin tietää kuka on aina kirjoittanu mitäkin!
itse meinasin ensi viikon nutrilett pirtelöillä olla. mitenhän paino putoaa. ystävä pudotti 3 viikossa 15kiloa.
-bellys
nimimerkki: Vompatti
paino: 63
pituus:168
tavoite: - 6 kg
painoa lähtenyt nyt 2,7kg, tavoite olis 6.10 mennessä vielä 5kg....
Mari
täällä yks mukaan lähtijä.
käytössä nutraus ja pituus 160 ja painoa 75kiloa.