Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VLCD - 5 viikkoa ja -14 kg

Vierailija
06.09.2012 |

Onko teillä kokemuksia VLCD:stä? Olen käyttänyt nyt viisi viikkoa Nutrilett-tuotteita ja painoni oli pudonnut tänään yhteensä 14 kg. Tiedän, että osa on nestettä, mutta pitäähän tuodda muutakin jo olla! Ainakin kaksi kokoa pienempiä vaatteita käytän. Mietin nyt jatkaako vielä vai pitäisikö pitää pieni tauko ja syödä normaalia ruokaa. Olen todella hämmästynyt miten helppoa tämä oli ja miten paljon painotippui.

Vko 1 -3,8

Vko 2 - 1,2

Vko 3 - 3,0

Vko 4 - 3,0

Vko 5 - 3,0

Millaisia tuloksia te olette saaneet? Aloituspainoni oli siis 80 kg ja nyt painan 66 kg. Vielä olisi kuutisen kiloa tavoitteeseen. Loppujen lopuksi tämä tulee edulliseksikin, sillä Helsingin keskustassa lounaasta saa pulittaa ainakin kympin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko syönyt vain pusseja? Entäs liikunta?

Mulla lähti 10 kg samassa ajassa.

Vierailija
2/6 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sä oot syöny? pirtelöitä, keittoja? onko hyvän makuisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö kauan, että näläntunne hävisi? Oliko väsymystä ja päänsärkyä? Oletko pystynyt harrastamaan liikuntaa?

Aion itse tehdä saman, 15 kg saisi mennä. Kesällä jo pussittelin kuukauden verran siten, että viikonloppuisin söin normaalisti ja vähän herkuttelinkin. Paino putosi 6 kg, mutta vähän on tullut takaisin lomaherkkujen myötä.

Juoksen aktiivisesti, ja mietin että jos nyt ryhdyn pussidieetille, niin mahdanko jaksaa juosta.

Vierailija
4/6 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ihan rehellinen, niin tosi pahojahan ne ovat. Olen syönyt kanakeittoa, tomaattikeittoa, suklaa- ja mansikkapirtelöitä. Lisäksi olen syönyt joskus kurkkua, parsaa, papuja, kesäkurpitaa tai tuskissani palan juustoa.

Kuitenkin kaikki meni yllättävän helposti näin jälkikäteen ajatellen.

Liikkunut olen päivittäin ne melko vähän:

Kävellen töihin ja takaisin n. 2 km, lapsen kanssa lenkki rattaita työnnellen n. 3 km (melkein joka päivä), ollaan myös tuon kaksivuotiaan kanssa zumbattu ja jumpattu. Eipä oikeastaan muuta, hyötyliikuuntaa pääasiassa.

Vierailija
5/6 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näläntunne hävisi kahdessa päivässä, mutta mielitekoja on ollut kokoajan. Leipää olen kaivannut. Päätä särki kyllä, muttei niin paljon, että se oli häirinnyt ja otin aina silloin tällöin päänsärkylääkkeen, joka helpotti. Olen ollut täynnä energiaa ja uskon, että olisin voinut juosta, jos minulla olisi ollut mahdollisuus lähteä lenkille.

Vierailija
6/6 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vyötäröltä lähti 14 cm, reisi -2cm, rinnat -4 cm, takapuoli-4cm. Ystäväni sanoi, että ne ovat pelkkää nestettä, mutta oliko tuo vararengas vatsassani kuitenkaan pelkkää vettä..?

Jos lopetan kuurin nyt tähän, pelkään että leivän iltamussutus alkaa taas. Näin oli niin helppo pitää itsensä ruodussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan