Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Supistuksia vai mitä?

Vierailija
06.09.2012 |

RV 39+6

Ja nyt tässä alkanut kivuttomat mahan kiristelyt, ainoastaan selkää ja oikeaa reittä sattuu aina välillä.

Ovatko nuo jotain supistuksia vai kiusaako kroppani vain pöljää?

Eikä tässä vielä tyhmät kysymykset, suihkussa ollessa en ollut varma tuliko lapsivettä vai pissaa... -.- Istuin suihkussa ja jotain lirahti, kokeilin haistella mutta oli hajutonta -.-

Tunnen olevani täysi tomppeli näiden asioiden kanssa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

RV 39+6

Ja nyt tässä alkanut kivuttomat mahan kiristelyt, ainoastaan selkää ja oikeaa reittä sattuu aina välillä.

Ovatko nuo jotain supistuksia vai kiusaako kroppani vain pöljää?

Eikä tässä vielä tyhmät kysymykset, suihkussa ollessa en ollut varma tuliko lapsivettä vai pissaa... -.- Istuin suihkussa ja jotain lirahti, kokeilin haistella mutta oli hajutonta -.-

Tunnen olevani täysi tomppeli näiden asioiden kanssa.

supistukset sattuu aina!

Vierailija
2/16 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivuttomia sellaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole aikasemmin synnyttänyt niin sitä saakin olla "tyhmä". Ei kukaan ole seppä syntyessään.

On mahdollista että sulla on synnytys käynnistynyt. Pysyttele kotona, ja tarkkaile voimistuuko supistukset. Jos ne voimistuu (tai nuo selkä- ja reisikivut), niin soitto synnärille ja kerro minkälainen vointi sulla on.

Oikeestaan olen melko varma että synnytys on käynnissä, mutta vie vielä aikaa ennekuin tarvii sairaalaan lähteä. Tsemppiä! Aamuyöstä voi jo olla eri tilanne...

Vierailija
4/16 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut niin hitaat nuo lähdöt että oon saanut odotella rauhassa että tiedän varmasti. Pienistä mahan kiristelyistä mullakin homma lähti käyntiin.

39+6, paljonkin mahdollista.

Vierailija
5/16 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista :)

Juu sairaala on lähellä, n. 5km vain.

Kyllä tässä alkaa hieman jännittää :)

Vierailija
6/16 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jo monena päivänä on ollut semmoista kipua pimpassa että kuin joku iskis sukkapuikolla sinne...

ja 2 viikkoa sitten lääkärin tarkistuksessa oli paikat pehmeenä, 1.5cm kohdun kaulaa jäljellä ja sormelle olin auki (jos täysin käsitin kaikki oikein)

Vierailija
7/16 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jo monena päivänä on ollut semmoista kipua pimpassa että kuin joku iskis sukkapuikolla sinne...

ja 2 viikkoa sitten lääkärin tarkistuksessa oli paikat pehmeenä, 1.5cm kohdun kaulaa jäljellä ja sormelle olin auki (jos täysin käsitin kaikki oikein)

Vierailija
8/16 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Vierailija
9/16 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni synnytyssupistukset tuntuivat aluksi (ja kyllä myöhemminkin) nimenomaan selässä, josta säteilivät reisiin. Joten voipi olla, että lähtö laitokselle on hyvinkin lähellä =)

Lapsivedestä en osaa sanoa mitään kun kaikkien kolmen kanssa on kalvot puhkaistu synnärillä, joten en edes tiedä, minkä näköistä se on =D

Vierailija
10/16 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivuttomia supistuksia päivittäin joskus rv 32 tienoilla. Välillä ne ovat olleet hieman kivuliaitakin. Nyt menossa rv 37 ja vauva edelleen mahassa, joten älä vielä innostu synnyttämisestä, ap! :P

Ei vaan, toivotaan että pääset synnyttämään pian, minäkin haluaisin jo...

Vierailija
11/16 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan tuntuista tuo kipu. Tänään tsekattiin kohdunsuu ja sehän oli kiinni ja kiinteä :( höh.

terv. se edellinen supistelija

Vierailija
12/16 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan tuntuista tuo kipu. Tänään tsekattiin kohdunsuu ja sehän oli kiinni ja kiinteä :( höh.

terv. se edellinen supistelija

No hitto, kaikki oireet meni ohi. No sain ainakin nukuttua kunnon yöunet, nyt vain pahaa oloa ja samallaista särkyä kuin kuumeessa (lämpöä 36,4)

No tulee kun tulee :)

Vierailija
13/16 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla noin tyhmä!

Ja vielä uskoa kaiken paskan mitä kerrotaa... SYNNYTYSSUPISTUKSET kyllä eroittaa kun ne sattuu... Ne sattuu AINA! Ite en pystynyt liikkumaan ollenkaan kun supistus tuli...

Vierailija
14/16 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä uskoa kaiken paskan mitä kerrotaa... SYNNYTYSSUPISTUKSET kyllä eroittaa kun ne sattuu... Ne sattuu AINA! Ite en pystynyt liikkumaan ollenkaan kun supistus tuli...

se taidat tyhmä olla... katsos ihmiset on erilaisia...

Vierailija
15/16 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla TÄYSIN kivuttomat supistukset olivat avanneet kohdunsuuta 3 senttiä. Ai mut niin, eihän se avautuminen olekaan osa synnytystä...

Vierailija
16/16 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla noin tyhmä! Ja vielä uskoa kaiken paskan mitä kerrotaa... SYNNYTYSSUPISTUKSET kyllä eroittaa kun ne sattuu... Ne sattuu AINA! Ite en pystynyt liikkumaan ollenkaan kun supistus tuli...

Mulla TÄYSIN kivuttomat supistukset olivat avanneet kohdunsuuta 3 senttiä. Ai mut niin, eihän se avautuminen olekaan osa synnytystä...

ja jossain välissä tajusin, ettei tämä vatsan kramppaaminen enää ole vatsataudista johtuvaa vaan supistuksia. Kipeää ei ollut yksikään supistus käynyt, mutta synnärille tarkastukseen mennessä olin 4 cm auki.