Kuinka usein tilaat ruokaa Woltista tai Foodorasta?
Kommentit (60)
En ole tilannut pariin kuukauteen. On ollut aikaa hakea itse tai syödä paikan päällä.
En halua tukea noita, tilaan ennemmin ravintolasta suoraan tai käyn paikan päällä. Ehkä kerran kuussa.
Muutaman kerran kuukaudessa, säästyy etätyöläiseltä aikaa, kun ruoka tuodaan ovelle. Ruokatauko on kuitenkin vain puoli tuntia.
En enää koskaan. Ryöstö toimitusmaksuissa loppui omalta kohdaltani. Lopun alkuahan tämä nyt on moisille turhakkeille.
En koskaan,ei meidän pienellä paikkakunnalla ole kumpaakaan.
Ehkä kerran kaksi viikossa. Liikaa sattuu kyllä virheitä tilauksen suhteen tai ruoka on kehnoa, eli todennäköisesti tulee jatkossa tilattua vähemmän.
3-4 kertaa viikossa tilailen, ihania palveluita kun ei tarvi kaupassa käydä.
En juuri koskaan, vaikka voisi kuvitella, että kaltaiseni keskiluokkainen stadilainen on tyypillinen käyttäjä. En jaksa odotella ja lopulta syödä vähän jäähtynyttä ja nahistunutta ruokaa.
Jos haluan noutoruokaa, läheltä löytyy riittävästi tarjontaa, jonne jaksaa kävellä.
Vierailija kirjoitti:
En juuri koskaan, vaikka voisi kuvitella, että kaltaiseni keskiluokkainen stadilainen on tyypillinen käyttäjä. En jaksa odotella ja lopulta syödä vähän jäähtynyttä ja nahistunutta ruokaa.
Jos haluan noutoruokaa, läheltä löytyy riittävästi tarjontaa, jonne jaksaa kävellä.
Kyllä jokajonnen sen verran jaksettava, sillä uusavutonta uuvattia rahastaa ja kusettaa muuten kaikki.
Kerran tilasin. Ruoka oli pahaa ja jäähtynyttä. Kuitenkin ko ravintola oli saanut tyyliin neljä tähteä. Aika kallis harrastus muutenkin. Mieluummin laitan itse. Parempaa, halvempaa, terveellisempää enkä tue orjatyötä siinä sivussa.
Ei tuollaisia höpötyksiä ole maaseudulla. Teen ruokani itse omassa keittiössä.
En ole minäkään koskaan tilannut. Etätyöläisenäkin kaapista ja pakastimesta aina löytyy jotain tai kun tekee niin samaa ruokaakin menee useamman päivän peräkkäin lounaalla. Mikrossa se nyt ei kauaa lämpene.
Yhden kerran olen kokeillut. Oli niin kalliit toimituskulut että en kyllä toiste tilaa.
En ole tilannut itse ikinä.