Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olisin tosi nätti jollen olis näin pullea :(. Miksen tajunnut sitä hoikempana.

Vierailija
06.09.2012 |

Ottaa päähän että mulla on luonnonkauniit kasvot, mut sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan ja lihoin. Nyt on lääkitys mut lääkkeet pitää ruokahalun sillä tasolla etten pääse laihtumaan ja sairauteen kuuluva turvotuskin tekee osansa. V**uttaa. Kaiken lisäksi tajusin vasta nyt että olin vielä muutama vuos sitten tosi kaunis, mut silloin en paljoa arvostanut ulkonäköäni vaan keskityin joka pieneen näppyyn tai ihon virheeseen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ruokahalu lihota vaan se mitä syöt. Syö vähäenergisiä ruokia, jolloin voit syödä paljon.

Vierailija
2/11 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää on tätä :D. Aamulla radio Aallossakin puhuttiin siitä kuinka ihmiset ei ymmärrä että jos itselle joku helppoa niin jollekin toiselle ei ole. Se on sama kuin sanoisi halvaantuneelle, että nouse nyt siitä pyörätuolista ja lähde kävelemään. Fyysiset ominaiset ovat erilaisia, saimoin kuin henkiset.

Vähän sama kipukynnyksen kanssa. Luomusynnyttäjät ainakin salaa pitävät luusereina niitä jotka ovat ottaneet epiduraalin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on helppoa, vaan että se on mahdollista! Mikään lääke ei pidä sua läskinä jos syöt vähemmän kuin kulutat.

Vierailija
4/11 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää on tätä :D. Aamulla radio Aallossakin puhuttiin siitä kuinka ihmiset ei ymmärrä että jos itselle joku helppoa niin jollekin toiselle ei ole. Se on sama kuin sanoisi halvaantuneelle, että nouse nyt siitä pyörätuolista ja lähde kävelemään. Fyysiset ominaiset ovat erilaisia, saimoin kuin henkiset.

Vähän sama kipukynnyksen kanssa. Luomusynnyttäjät ainakin salaa pitävät luusereina niitä jotka ovat ottaneet epiduraalin.

Lihava voi laihtua, mutta halvaantunut ei pysty kävelemään pelkällä tahdonvoimalla. Siinä on iso ero.

Vierailija
5/11 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän pulleakin voi olla kaunis. Onpahan sitten kaunis JA pullea. :) Eivät ne kauniit kasvonpiirteet siitä juuri katoa, jos on enemmän lihaa luiden ympärillä.

Tietyt sairaudet ja lääkkeet tekevät painonpudotuksesta haastavaa, mutta täysin mahdotonta se ei ole juuri koskaan. Täytyy vaan löytää itselle ne sopivimmat keinot ja yrittää, kunnes onnistuu.

Vierailija
6/11 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä meni taas tällaiseksi :D. Viestin tarkoitus oli lähinnä se että olkaa tyytyväisiä siihen mitä olette nyt, eikä vasta sitten kun se on mennyttä. Mitä laihduttamisen tulee niin minä siihen en juuri pysty, vaikka moni pystyykin ja jos itse hyväksyn sen niin hyväksykää te muutkin.

ap

Vierailija
7/11 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippumatta siitä mitä syöt... Hidastavat aineenvaihduntaa, keräävät nestettä jne. Ainakin jotkut psyykenlääkkeet ja käsittääkseni myös esim kortisoni.

Vierailija
8/11 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä sitä ole hyväksynyt, et olisi muuten tehnyt koko aloitusta jos painosi olisi sulle ok.

Vierailija
9/11 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten jotkut lääkkeet lihottaa riippumatta siitä mitä syöt... Hidastavat aineenvaihduntaa, keräävät nestettä jne. Ainakin jotkut psyykenlääkkeet ja käsittääkseni myös esim kortisoni.

Lääke ei lihota. Jos et syö, et liho. Jos syöt pelkästään lääkettä, et liho.

Vierailija
10/11 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressaa edelleen näpystä jos toisesta, so?

Ja kyllä sinäkin voit laihtua, sitten kun haluat, pelkkä tuo sairaus ei sitä estä.

Vierailija
11/11 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta leikattiin kilpirauhanen pois kokonaan ja silloin lihoin muutamassa kuukaudessa n. 15kg. Laihdutin kovalla työllä ja tuskalla kahdessa vuodessa 20 kg. Urheilin 5 kertaa viikossa ja laskin ja punnitsin jokaisen suupalan. Kun lopetin laihdutuksen ja aloin syödä normaalisti aloin heti lihoa pikkuhiljaa. Nyt viisi vuotta myöhemmin olen taas 20 kg painavampi. Minä en ole tätä hyväksynyt ja asia masentaakin minua. En vaan mitenkään pysty siihen elämään millä tavalla elin laihduttaesani. Olin silloin hoitovapaalla ja minulla oli aikaa urheilla ihan hulluna. Töissä käyvänä ihmisenä en yksinkertaisesti pysty siihen liikuntamäärään. Enkä pysty siihenkään, etten saa syödä juuri mitään. Olen ikuinen läski, enkä haluaisi olla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän