Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia city dealin ripsiseerumista lash p7?

Vierailija
03.07.2012 |

Toimiiko vai kannattaako satsata johonkin muuhun? Onko noi vaan huijausta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä vaan voi :) Minä 40 kymppinen ämmä retkahdin ostamaan beauty lash merkkistä seerumia, jota laitetaan iltaisin eyelainerin tavoin... ja 6 viikon päästä oli ihan selvästi jo näkyvissä tuloksia. Nyt olen käyttänyt tuotetta 6 kuukautta ja lähes viikottain joku kysyy onko minulla ripsipidennykset. Eli ainakin beauty lash toimii 100% :) ja olen erittäin tyytyväinen

Vierailija
2/10 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla alkuperäisestikin jotain häikkää toisen silmän karvoissa? Koska kyllä sama seerumi pitäisi toimia samalla tavalla toiseenkin silmään. Tai sitten jos laitat aina ensin seerumin siihen silmään missä karva nyt kasvaa ja sitten samalla vedolla myös toiseen, niin toinen saa jatkuvasti vähemmän seerumia. Noita kannattaa käyttää niin että vuorotellen laittaa ensin oikeaan ja sitten seuraavana iltana taas ensin vasempaan niin tulee tasaisempi tulos. Koska faktahan on se, että kun se sivellin on siellä purkissa 24 h niin kyllä siihen imeytyy enemmän sitä seerumia ja se menee siihen ekaan silmään, sitten jos kastaakin vain välissä purkissa niin toiseen voi mennä paljon vähemmän ja se näkyy heti tuloksessa½ :)

Itse aloin kanssa katsoa tuota Lash P7 CityDealista, mutta miksi siinä ei luetella ainesosaluetteloa? Se on aika outoa. Koska siinä sanotaan että vaikuttava aina on patentoitu peptidi, mutta ei peptideitä voi patentoida oikeasti. Ennenhän CityDealissä on ollut myynnissä ties mitä ProLash+ -seerumeita ym. ulkomaisista nettikaupoista, jotka eivät olisi olleet sallittuja EUssa koska ainesosaluettelossa oli aineita mitä ei EUn yhteiset kosmetiikkainesosatietokannat edes tuntenut, joten aika hämärää. Samaa oon kuullut muista ulkomaisista nettikaupoista tänne Citydealin kautta tulevista seerumeista ja kummaa että ainesosa luetteloa ei voi koskaan julkaista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Lash P7 ainesosaluottelon voi katsoa tästä: http://www.luxury4everyone.com/collections/all/products/lash-p7#tab2

Peptidiyhdestelmä on patentoitu saksassa.

Vierailija
4/10 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvankasvua ei vain VOI lisätä/nopeuttaa. Jos voisi, niin arvaa, olisiko täällä jo upporikkaita kaljualan eksperttejä maa täynnä? Kaljupäät kadonneet jo aikapäiviä sitten? Entä käytettäisiinkö aineita esim. sairaaloissa?

Karvat ja niiden määrä on geeneistä riippuvaisia. Mikään pilleri tai aine ei voi kasvattaa ripsiä/hiuksia. Näin on näppylät.

Vierailija
5/10 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, et oo kyllä varmasti itse kokeillut ;)

Vierailija
6/10 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aluksi tosi negatiivinen näitä kohtaan, koska aikaisemmat kokemukset kaiken maailman ripsen vahvistajista ym oli huonoja. Tilasin sitten muuten juuri ko. seerumin City Dealista. Omat ripseni menivät huonoksi, kun pidin ripsipidennyksiä reilun vuoden eikä ripset kasvaneet pidennyksien poistwmisen jälkeen kahdeksaan kuukauteen kuin siihen max 5-7mm mittaansa. Aloin käyttämään tuota seerumia toukokuussa ja jo heinäkuussa ripset olivat noin 12-13mm mittaset(kaverini siis pidennyksien laittaja ja osaa arvioida ripsien pituuksia hyvin). Nyt en ole käyttänyt tuotetta kuukauteen, mutta yhä on ripset js pitkät sellaiset. En tiedä sitten miten jatkossa vaikuttaa, tippuuko kokonaan pois vai pysyykö hyvänä ;)

Vierailija
7/10 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvankasvua voi vauhdittaa kemiallisesti. On silmänpainelääkkeitä, joiden vaikuttava aine lisää ripsien kasvua, joten näiden käyttäjät saavat usein pitkät, tuuheat ripset. Nyt on sitten alettu hyödyntää tätä tietämystä ripsiseerumeissa. Niiden turvallisuudesta en tiedä, mutta toimivuus on kyllä nähty monen tutunkin kohdalla.

Vierailija
8/10 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänpainelääke prostaglandini ja isopropyl cloprostenate ovat terveydelle haitallisia aineita jotka auttavat ripsien kasvua, mutta sivuvaikutuksina voi olla jopa näön menettäminen ja syöpä. Kannattaa varmistua siitä ettei ripsiseerumi sisällä näitä aineita.

Vierailija
9/10 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mä sain tänään postissa tuotalash p7 seeremuia ja innolla odotan, toivotaan hyvää lopputulosta:)

Vierailija
10/10 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta olen käyttänyt idolLash merkkistä seerumia nyt viisi viikkoa ja tulokset on olleet ihmeen vaihtelevat. Nimittäin toinen silmä on tosi kiva nyt, ripset on tuuhentuneet ja ehkä hieman pidentyneet ja tummuneetkin, toisessa silmässä edelleen isoja koloja yläripsissä. Eli toimii vain toiseen silmään :D

Nyt tilasin kyllä itse tuon City dealin Lash P7:n ja kokeilen sitä, jospa se sitten auttaisi toiseen silmään ja saisi samanpariset ripset ;) Tuo on kuitenkin sen verran halpa kokeilu, että ei konkurssia tule jos ei toimikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi