Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ihastelee kuvissa ja luonnossa aina pikätukkaisia naisia

Vierailija
06.09.2012 |

Mutta minulle hän jankuttamalla vaatii lyhyttä tukkaa, joka on ollutkin jo 4 vuotta. Nyt mitta on täynnä ja kasvatan haluamani pitkän.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdellä kaverilla on mustasukkainen mies ja on juuri toivonut, ettei naisensa kasvattaisi pitkiä hiuksia. Hän myös pyysi, että värjää blondit hiuksensa ruskeiksi, eikä käyttäisi enää meikkiä. Ystäväni on myös lihonut. Sanoo vaan, että "x:n mielestä ei haittaa, jos naisessa on vähän ylimääräistä ja sen mielestä oon kauniimpi lyhyt- ja ruskeahiuksisena ja ilman meikkiä". En ole vielä uskaltanut sanoa ystävälleni, mitä mieltä me muut frendit tästä ollaan.

Vierailija
2/9 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittää ainakin, ettei ole yhtään mustasukkainen. Mutta tullut kanssa mieleen, että sitäkö ajaa tällä takaa, että miehet ei mua mitenkään huomioisi. On tullut tuttavapiirissä vastaan tilanteita, että mies on yrittänyt lihottaa naistaan juuri siksi, että muut ei kiinnostuisi

jos sillä on muutenkin vähän semmosita toivetta että olet ulkoisesti vaatimaton esim. vaatteiltasi ja meikiltäsi, niin sitten on syytä epäillä jotain tuollaista.

Mutta jos hänestä muuten saat olla näyttävä mutta toivoo lyhyttä tukkaa niin eiköhän kyse ole vaan siitä että se hänestä sopii sun kasvoihin ja tyyliin paremmin. Eihän kaikki lyhyttukkaiset toki ole epäseksikkäitä ja huomiota herättämättömiä! Meilläkin täällä töissä yksi ihan taatusti paljon päitä kääntävä lyhyellä kulmikkaasti leikatulla tukalla oleva pitkä, hoikka nainen joka on aina huolella meikattu ja kauniissa vaatteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tulee mieleen, että joillekipitkä tulka sopii, joillekin sopii paremmin lyhyempi. Tai ehkä mies vaan halusi ettö kokeilet lyhyttä välillä, tiedä häntä...

Meillä mies taas pelkää että leikkaan lyhyen kananpersetukan, onnjoskus jopa sanonut kun telkussa on semmoinen, että tuollaista tarkoitan, älä vaan leikkauta tuollaiseksi!

Mulla on pitkät hiukset, mutta välillä tekis mieli muutosta. Ehkä leikkautan sellaisen olkapäille ulottuvan..!

Aika kauheaa jos joku on niin mutasukkainen että yrittää saada naisesta rumemman, jotenkin liian kamalaa....

Vierailija
4/9 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies voi vaatia millaista tukkaa nainen pitää :O Me miehen kanssa kumpikin tykätään mun pitkästä tukasta. Jos haluaisin lyhyen, leikkaisin ihan taatusti sellaisen, oli mies mitä mieltä hyvänsä.

Vierailija
5/9 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinulla on ennen ollut pitkät hiukset, niin miehesi on ehkä pannut merkille että joka paikassa kotia on hiuksia. Pesuallas ja suihkun lattiakaivot menee tukkoon. Joka pesun jälkeen on kaikissa samassa pesukoneessa petyissä vaatteissa pitkiä hiuksia. Ehkä miehesi ei pidä siitä, vaikka muuten pitää pitkähiuksisia naisia kauniina.

Vierailija
6/9 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun tuntemat mustasukkaiset miehet ovat järjestään haluneet/vaatineet omille naisilleen lyhyitä hiuksia. Monet miehet pitävät pidempiä hiuksia seksikkäämpinä kuin lyhkäsiä.

Vierailija
7/9 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano miehellesi että hankkii elämän

Vierailija
8/9 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies tykkää mulla lyhyestä vaikka useimmissa tapauksissa onkin sitä mieltä että pitkä on naisella kivampi. Mutta mulle vaan ihan oikeasti sopii lyhyempi tosi paljon: ohuttukkaisena se pitkä on aika surkea liru, lisäksi naamani on vähän munan muotoinen mitä kasvojen reunoja pitkin valuva pitkä tukka korostaa. Superlyhyt, musta pixietukka on mulle paras, ollaan miehen kanssa siitä samaa mieltä.

Vierailija
9/9 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittää ainakin, ettei ole yhtään mustasukkainen. Mutta tullut kanssa mieleen, että sitäkö ajaa tällä takaa, että miehet ei mua mitenkään huomioisi. On tullut tuttavapiirissä vastaan tilanteita, että mies on yrittänyt lihottaa naistaan juuri siksi, että muut ei kiinnostuisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan