Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikalla on yksi ihminen, joka ei katso minua silmiin

Vierailija
16.04.2025 |

Työpaikallani on yksi ihminen, joka ei koskaan katso minua silmiin. Muita kahta hän kyllä katsoo työpaikalla, mutta hän käyttäytyy niin kuin minua ei olisi olemassa. Olen ollut hänelle aina ystävällinen eikä meillä ole ollut riitoja yms. Silti jostain syystä hän katsoo ohitseni. Tuntuu tosi ahdistavalta ja kiusalliselta. 

Mistä tämä voisi johtua?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä: kun hän puhuu, niin hän katsoo vain kahta muuta, ei siis minua, olen kuin ilmaa hänelle.

Ap

Vierailija
2/16 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on autistinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla AP isot tissit? Hän saattaa katsoa niitä!

Vierailija
4/16 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsastus

Vierailija
5/16 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häntä ahdistaa jostain syystä katsomisesi. Syitä voi olla monia.

Vierailija
6/16 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankaan ei pidä sinusta, kun yrität mikromanageroida kollegojen ilmeitä ja tekemisiä. 

Vierailija
7/16 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä: kun hän puhuu, niin hän katsoo vain kahta muuta, ei siis minua, olen kuin ilmaa hänelle.

Ap

Kenelle hän puhuu, noille kahdelle vai sinulle ? Jos sinulle, älä vastaa ennen kuin hän kääntää katseensa sinuun.

Vierailija
8/16 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on autistinen?

Sanoisin mieluummin että narsisti, et kuulu hänen hoviin, et vastustajiin vaan olet väliinputoaja jota hän ei noteeraa.

Vierailija
9/16 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kenelle hän puhuu, noille kahdelle vai sinulle ? Jos sinulle, älä vastaa ennen kuin hän kääntää katseensa sinuun.

Niille kahdelle vain.

Ap

Vierailija
10/16 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkakiusaamista. Hiljaista kiusaamista.

Vierailija
11/16 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itsekin koen tuon kiusaamisena. Se tuntuu oikeasti todella pahalta, kun minua ei pidetä minään. En vaan ymmärrä, oon kaikkien mielestä ystävällinen ja hyväsydäminen ihminen, en ole ikinä ollut riidoissa kenenkään kanssa. Yritän aina ottaa muut huomioon ja ajattelen aina muitakin.

Ap

Vierailija
12/16 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itsekin koen tuon kiusaamisena. Se tuntuu oikeasti todella pahalta, kun minua ei pidetä minään. En vaan ymmärrä, oon kaikkien mielestä ystävällinen ja hyväsydäminen ihminen, en ole ikinä ollut riidoissa kenenkään kanssa. Yritän aina ottaa muut huomioon ja ajattelen aina muitakin.

Ap

Mikä ala kyseessä? Annaku arvaan hoitoala ja nää kiusaajat on yli 50-vuotiaita? :D

Vierailija
13/16 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Just ne kiltit ja hyväsydämiset otetaan hampaisiin. Sinusta halutaan tehdä ongelma sillä tietävät että sinä et sellaisia aiheuta. Minä pääsen tähän rooliin AINA kun jossain ryhmässä on persoonallisuushäiriöinen mukana. Se on ihanaa kun löytää yhteisön jossa näitä ei ole, mutta harvinaista herkkua juuri siksi että näitä kieroja on joka paikassa. Yleensä vähintään se yksi, mutta yksi riittää.

Ole iloinen ettet pelaa noita pelejä, ja kasvata vähän panssaria. Reilua se ei siitä tee, mutta autat itseäsi kun et noteeraa. Jos tulee oikeita seuraamuksia, kuten työtehtäviesi vaikeuttamista niin menet heti ja suoraan tuon tyypin pään yli. Tästä ulos jättämisestä ei vielä kannata mennä, sillä sinut saatetaan leimata hankalaksi, tai että ongelma on pääsi sisällä. Tsemppiä!

Vierailija
14/16 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niille kahdelle vain.

Ap

Jos on kolme henkilöä vieressä niin kahdella silmällä ei voi katsoa kaikkia silmiin. Ole tyytyväinen ettei hän vedä keskustelussa housuja kinttuun ja katso sinua pers-silmällä.

Vierailija
15/16 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla oikeasti ujo.

Vierailija
16/16 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihme, että Suomesta on tullut työpaikkakiusaamisen luvattu maa. Näin on päässyt käymään, koska näköjään jokainen työikäinen lumihiutalenainen kokee, että häntä kiusataan ja syrjitään jonkun täysin omista psykooseista repäistyn syyn perusteella. 

Mene nyt AP ihmeessä HR:n puheille ja valita tuosta silmiin katsomattomuudesta. Tai mitäpä jos sittenkin vetäisit pääsi pers*estäsi ja toteaisit, että kas, tuollainen tyyppi ja annat olla? 

Oikeastiko te naiset olette tällaisia ylidramaattisia kaikestaloukkaantujia? Syystäkin on pienemmät palkat kuin miehillä.