Millaisia ihmiskokeita olet tehnyt miehelläsi?
Itse olen testannut siivousvastetta monin eri tavoin. Tulokset ovat tähän mennessä aina olleet hyvin lähellä nollaa.
Ensimmäinen testi koski likapyykkiä. Miehellä on tapana jättää likaiset sukkansa yms. sänkynsä viereen lattialle. Testasin, kauanko kasa kertyy. Potkiskelin uudet sukat, paidat ja pikkupyykin aina sinne samaan kasaan ja imuroin ympäriltä. Kasa kasvoi kuukauden, kunnes lopulta pilasin testin rähjäämällä asiasta. Lopputulos: olen lapsellinen.
Seuraava testi koski miehen papereita. Miehellä on tapana tehdä paperipinoja eri kohteisiin: keittiöön pöydälle ja tuolille, eteisen pöydälle, makuuhuoneen nurkkaan lattialle, tv:n päälle jne. ja jättää posti, mm. laskut, avaamatta. Testasin, mitä tapahtuu, jos kasaan kaiken miehelle tulleen postin iltaisin yhteen pinoon, enkä patista avaamaan kirjeitä tai avaa postia miehen puolesta. Lopputulos: puolen metrin pino avaamatonta postia ja ulosotossa ollaan. Avaan jälleen miehen postia.
Nyt on menossa ihmiskoe nro 3. Tällä kertaa en koske mihinkään miehen jättämiin vaatteisiin tai tavaroihin. Koe on vielä keskeneräinen, mutta tällä hetkellä on kulunut 3,5 viikkoa ilman että mies on vienyt mitään paikoilleen tai pyykkiin. Aluksi en vienyt edes astioita, mutta tilanne kävi kestämättömäksi ja luovuin tästä osiosta.
Kommentit (7)
vastaavia ihmiskokeita myös... Yritän välttää nalkuttamista, mutta kun VITTU SAATANA!!!
Mun mies oli melkein yhtä paha, maksoi kuitenkin laskunsa ihan itse. Luulen, että meidän koko parisuhde oli sarja julmia ihmiskokeita...
mies tekee myös ihmiskokeita: kuinka pitkään tuo nainen kestää olla tekemättä siivouspuuhiaan. Kolmisen viikkoa siis näyttäisi olevan se raja, kun naine lopulta räjähtää.
Koliikkikaksosten vauva-aikana testasin kuinka lähelle lattialle nukahtaneen ukkokullan korvaa voi toisen huutavista nyyteistä viedä ennen kuin herää huutoon. Vastaus:aika lähelle. Onneksi tuosta on jo vuosia aikaa.
mies tekee myös ihmiskokeita: kuinka pitkään tuo nainen kestää olla tekemättä siivouspuuhiaan. Kolmisen viikkoa siis näyttäisi olevan se raja, kun naine lopulta räjähtää.
Ensimmäinen viikko menee välinpitämättömänä, toinen viikko päättäväisenä, kolmas viikko jo vituttaa, neljäs ajaa jo raivon partaalle, viides viikko saa joko luovuttamaan tai räjähtämään.
Meillä miehellä tapana kans heittää likaiset vaatteet lattialle. Niitä aikani kiltisti keräilin pyykkikoriin, ja kun huomauttelusta huolimatta ei saanut niitä pyykkikoriin niin otin kokeeksi tavan laittaa kaikkimlattialla lojuvat vaatteet miehen vaatekaappiin.
No, ei menny viikkoakaan kun mies ihmeissään valittaa et miks kaapissa on likaisia vaatteita. Ja minä selittämään että pesen ainoastaan pyykkikorissa olevat vaatteet, ja muiden olettaisin sit olevan puhtaita.
Oppi viemään pyykkikoriin, mut nyt on alkanu lipsua. Alkaa oppi unohtua.
itsekin joskus kokeilin jotain vastaavaa likapyykin kanssa, mutta en lopulta kestänyt sitä itse. Tyydyn vain nalkuttamaan.