Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paralympialaiset

Vierailija
04.09.2012 |

Tuleeko muille paha mieli kun katsotte paralympialaisia? Mä aina liikutun ihan kauheesti, kun esim. joku tyyppi juoksee 100m ilman jalkoja, ja on viimisenä maalissa, kun voittajalta puuttuu vaan yks käsi tms.



Hirvee tsemppi pitää olla, kun vammasta huolimatta on huippu-urheilija. Mua vaan niin kauheesti surettaa niiden puolesta, etten pysty yhtään kattomaan koko kisoja. :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme