Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Punnitse ja säästä -kaupan tuotteet puhtaita?

Vierailija
04.09.2012 |

Tarkoitan siis sitä, että kun ne ovat laareissa ilman suojaa, niin puhdistetaanko niitä laareja koskaan? Vai laitetaanko aina uutta tavaraa vanhan päälle, kun astia menee vajaaksi? Johan alimmaisissa kasvaa matoja?

Kaikki ihmiset kaivelevat laareja ja tiputtavat sinne hiuksia ja taudinaiheuttajia. Uskallanko ostaa sieltä?

Joo, olen ylihygieeninen. :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en siihen kauppaan ikinä enää astu. Mulla oli yhdessä vaiheessa jugurtti+mysli vaihde päällä joten ostin ihan mielettömästi yhtä myslilajia. No pian loppu sekin vaihde ja unohdin myslit purkkiin. Meni 2-3 viikkoa kun huomasin siellä TOUKKIA!! Päätin sit katsoo ja odotella, että mitä tapahtuu ja hyi hitto en unohda näkemääni koskaan.. Ne teki siellä seittejä ja koko (ikean) purkki peitty siitä. Näytin parille kaverilleki ja näin jälkikäteen harmittaa kun en ottanut kuvaa.. Roskiin jous purkki matoineen ja kauppa boikottiin niinkuin kaikki myslitkin..

Vierailija
22/28 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin ymmärrän, etenkin luomulaatuisten myslien yms. kohdalla että ne pitää käyttää nopeasti sillä niisstä ei ole mitään säilöntä tms. aineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisen paikan hygienia arveluttaa. Samoin kuin kauppojen itsepalvelukarkinostopaikat. Siis semmoiset irtokarkkilokerikot.

Vierailija
24/28 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri osti 80-luvulla Mars-patukan ja siinä oli toukkia.

Vierailija
25/28 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ainakaan olla vielä saatu kaupan tuotteisa mitään tauteja. Varsinkin niiden kuivatut hedelmät on hyviä.Rohkeasti vaan ostoksille ap :)

Vierailija
26/28 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan pussiin voi ottaa saman hintaluokan tuotteita. Eli jokaista X euroa maksavaa ei tarvitse laittaa omaan pussiin, vaan monta X hintaista samaan, kunhan Y hntaiset ovat eri pussissa.

Punnnitse&säästä kaupassa säästää siksi, että voi ottaa vain haluamansa määrän tuotteita. Lisäksi itse haen sieltä joskus esim. siemeniä tmv. mitä tarvitsen vain pikkumäärän esim. sämpylöihin, enkä halua ostaa isoa pussia kaupasta.

ps. jos laittaa vahingossa X ja Y hintaisia tuotteita samaan pussiin, veloitetaan sen kalliimman mukaan koko pussi.

Siks kirjoitinkin et eri hintaset eri pusseihin.. Siitä huolimatta tulee pusseja vaikka millä mitalla kun niitä hintoja on joka lähtöön..

Mut en ymmärrä et oliko toi sit joku uus juttu? Eikös niitä tuollasia ole ollu jo pitkään esim eri luontaistuotekaupoissa ym.. Ehkä korkeintaan kattavampi valikoima tuolla, vai?

Vierailija
27/28 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä kauhoista on suurempi todennäköisyys saada joku tauti kuin itse tuotteista, mutta leukemiaa sairastava varmasti ymmärtää pestä kätensä, ettei taida ap:lle tarttua tauteja kovin herkästi.

Monia ko. kaupan valikoimiin kuuluvia tuotteita saa esim. luontaistuotekaupoista valmiiksi pussitettuina, herkuista ei tarvitse luopua vaikka olisi bakteerikammoinen!

Vierailija
28/28 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kippoja pestään ihan kokoajan, samoin kauhoja. Siellä takahuoneessa on pesukoneet jotka pyörittää kipot puhtaaksi muutamassa minuutissa ja kuivatushyllyissä on kokoajan puhtaita kippoja. Koskaan ei laiteta tuotteita kahdesta eri erästä samaan irtotuoteastiaan eli myös irtotuotteilla on viimeisestä ennen pvm. Ko. pvm  löytyy tuoteastian kannen tuote-esitteen alta piilosta eli ei häiritse asiakkaita mutta myyjä näkee sen täytön yhteydessä. Tuoteastiaa ei saa laittaa niin täyteen että kauha osuu tuotteisiin eli vaikka astia näyttää täydeltä huomaat kauhan kohdalla pienen kuopan kun katsot tarkkaan. Astioiden kannet on aina suljettuna paitsi kun asiakas ottaa niistä tuotteita eli sinne ei lentele mitään. Punnitse & Säästä sekä Its Pure on yleensä edullisempia kun vastaavat pakatut tuotteet mutta esim. It's Pure tuotteista yli 50% on luomua. Edullisuus selittyy pakkauksien minimoinnilla ja suurilla ostoerillä. Esim. uutta Luomu Siemen Snäkkiä saa noista kaupoista pakattuna ja irtotuotteena - pakatussa tuotteessa on hieno pahvipakkaus mutta irtotuote on 24% edullisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan