Pojan Wilmassa on ollut vasta kolme käytöshäiriömerkintää tänä vuonna :)
Huolimattomuusmerkintöjä on ollut enemmänkin, mutta kiva kun käytöspuoli näyttää paremmalta kuin viime vuonna :)
Ja älkää pliis täydellisten lasten vanhemmat kommentoiko mitään, on minunkin kuopuksellani vasta yksi merkintä Wilmassa. Hammaslääkärikäynnistä.
Kommentit (35)
Tuohon ei voi oikein kommentoida muuta, koska eri kouluilla ja opettajilla on eri tapa reagoida "virheisiin". Jotkuthan saattavat laittaa hyvinkin helposti.
merkintää huonosta käytöksestä kellään pojalla missään vaiheessa, eikä tytöilläkään
mitään käytöshäiriömerkintää...Eiku joo, sai se kerran kirjoitusläksyä 3. luokalla.
Huolimattomuusmerkintöjä on ollut enemmänkin, mutta kiva kun käytöspuoli näyttää paremmalta kuin viime vuonna :)
Ja älkää pliis täydellisten lasten vanhemmat kommentoiko mitään, on minunkin kuopuksellani vasta yksi merkintä Wilmassa. Hammaslääkärikäynnistä.
Seiskaluokkalaisella. Laitoin jo uhkauksen pöydälle, jos lisää tulee.
Hyvä ap, jos teillä vähentynyt, suunta siis ylöspäin. Hyvä hyvä!
Keväällä oli lähes joka päivä merkintä "häiritsi pölötyksellä matikan tunnilla" tms..
Täydellisyyteen ja kympin käytösnumeroonko pitäisi mielestänne pyrkiä?
ap
Pitäiskö sun ennemmin kehua asiaa pojallesi, kuin täällä. Kehut voisi kannustaa parantamaan vielä entisestään.
Kannusta poikaa jotta ei tulis merkintöjä lainkaan.
Mun pojalla tänä syksynä vain 1 myöhästuminen. JEE!
jos parantanut viime vuoteen verrattuna, mutta onhan tuo liikaa.
tosiaan joka oppilaan turhan pölinän wilmaan. Eikö työrauhan pitäminen tunnilla ole opettajan tehtävä.
kehaista myös lasta kun on yrittänyt parantaa?
eli klinikkaluokalle, jos häiriköi. Koulussa on tarkoitus opiskella ja oppia, ei häiritä muita. Sinun lapsesi on juuri niitä, jotka eivät saa synttärikutsua poikani keilahallisynttäreille, koska en todellakaan halua sinne ketään häiriköimään.
ööööö.. JOO!!!!
Jokaisen hyvin sujuneen päivän jälkeen.
Ei varmaan onnistu kympin tavoittelu lapselta jolla on SI häiriö ja adhd. Musta kasi olisi jo tosi hieno numero!
Itselläni esikoinen myös vilkas pölpöttäjä ja merkintöjä tuli ekalla ja tokalla luokalla todella usein. (nuoremmalla ei merkintöjä ikinä mistään) Nyt on 3. luokan alun ensimmäiset viikot skarpannut tosissaan eikä merkintöjä ole tullut. Opettaja oikein soitii kotiin henkilökohtaisesti ja kertoi kuinka poikani on edistynyt tässä asiassa huomattavasti. Tämä lämmitti mieltä paljon ja muistin kyllä kehua poikaani ja kehun häntä edelleen.
Itse olin ihan samanlainen villikko ala-astella, mutta peruskoulun päästötoidistus oli yli ysin keskiarvolla ja sen jälkeiset opinnotkin menneet tosi hyvin. Täytyy vaan muistaa että me kaikki olemme niin eri luontoisia, toiset rauhallisia, toiset vilkkaita.
eli klinikkaluokalle, jos häiriköi. Koulussa on tarkoitus opiskella ja oppia, ei häiritä muita. Sinun lapsesi on juuri niitä, jotka eivät saa synttärikutsua poikani keilahallisynttäreille, koska en todellakaan halua sinne ketään häiriköimään.
Hänellä on kolme parasta kaveria samalta luokalta, muiden synttäreistä ei niin piittaakaan. Tosin alemmilla luokilla niitä kutsuja tuli enemmänkin, nyt ala-asteen loppuluokilla isot keilahallisynttärit on vähentyneet.
ap
ihan minimissä verrattuna viime kevääseen. Pieniä iloja mutta kuitenkin suuria iloja. Olen samaa mieltä "täydellisten" lasten vanhemmat älkää kommentoiko. Tsemppiä jatkoon :)
kommentteja, joissa hehkutetaan, että siitä huolimatta olin lopuksi kympin oppilas ja menestyin.
So?
Niinä riekkumisvuosina nämä lapset pilaavat muiden mahdollisuuden opiskella rauhassa, kuunnella opettajaa ja keskittyä. Moni heidän vuokseen todistukseen 7 saavan oppilas saisi 8, jos heitä ei koko ajan "vilkas" lapsi häiriköisi.
Ei minua kiinnosta pätkääkään, että hillujista tulee kunnon ihmisiä vaan se, miten he estävät kunnon oppilaita oppimasta.
ap