Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapeukutus tällä palstalla

Vierailija
31.05.2015 |

Tällä palstalla ei ole peukutuksisaa mitään logiikkaa. Ja varsinkin kun alapeukutetaan oikein urakalla, eikä kukaan vaivaudu perustelemaan, mikä viestissä oli vikana. Olen nähnyt asiallisissa aloituksissa ja vastauksissa paljon alapeukkuja, joita kukaan ei kuitenkaan avaa, että miksi. Ärsyttävää.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en arvosta perusteettomia alapeukkuja. Sanallinen vastalause on aina parempi. :)

Vierailija
2/54 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin jo kaksi alapeukkua. :-D Sitten voisitte vähän avata, että miksi olette eri mieltä kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ne annetaan hei ihan fiilispohjalta. Niistä ei pidä suurestikaan välittää.

Vierailija
4/54 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:41"]Tässäkin jo kaksi alapeukkua. :-D Sitten voisitte vähän avata, että miksi olette eri mieltä kanssani.
[/quote]
Ei aina jaksa vastata. Usein myös joku toinen on ehtinyt nasevasti vastata, eikä itse viitsi sitä samaa sitten. Pysyy ketju siistimpänä myös, kun ei jankuta niitä samoja sitten.

Vierailija
5/54 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:43"]Joo, ne annetaan hei ihan fiilispohjalta. Niistä ei pidä suurestikaan välittää.
[/quote]

Joo no välillä vaan kummastuttaa tämä logiikka peukutuksissa ja niiden perustelemattomuus täällä.

Vierailija
6/54 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei porukka niitä aina edes lue. Katsoo vaan onko tullut enemmän ala- vai yläpeukaloita ja menee massan mukana.

Vierailija
7/54 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:41"]Tässäkin jo kaksi alapeukkua. :-D Sitten voisitte vähän avata, että miksi olette eri mieltä kanssani.
[/quote]
Ei aina jaksa vastata. Usein myös joku toinen on ehtinyt nasevasti vastata, eikä itse viitsi sitä samaa sitten. Pysyy ketju siistimpänä myös, kun ei jankuta niitä samoja sitten.

[/quote]
Ja jos on joku miljoona vuotta vanha ketju, ei sitten mene vastaus perille välttämättä. Vai miten kauan seuraatte omia ketjujanne?

Vierailija
8/54 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa peukku, jos se ei ole perseessä?

Vierailija
9/54 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:41"]Tässäkin jo kaksi alapeukkua. :-D Sitten voisitte vähän avata, että miksi olette eri mieltä kanssani.
[/quote]

[/quote]

Mutta kun aina ei edes se yksi ole vastannut. Te kuusi alapeukuttajaa, millä perusteella teistä on hyvä olla perustelematta alapeukkuja?

Vierailija
10/54 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:35"]

Tällä palstalla ei ole peukutuksisaa mitään logiikkaa. Ja varsinkin kun alapeukutetaan oikein urakalla, eikä kukaan vaivaudu perustelemaan, mikä viestissä oli vikana. Olen nähnyt asiallisissa aloituksissa ja vastauksissa paljon alapeukkuja, joita kukaan ei kuitenkaan avaa, että miksi. Ärsyttävää.

[/quote]

Niitä peukkuja voi antaa yksi ainoa henkilö joillain puhelimilla vaikka satoja per viesti, joten ei niistä kannata kauheasti perustaa. On nimittäin todennäköistä että jos jotain asiallista viestiä on alapeukutettu hurjasti, niin sen peukutuksen takana on yksi ainoa ihminen, jota se asia ärsyttää suunattomasti jostain kateus/katkeruus yms. syystä.

Vierailija
11/54 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitushan on loistava esimerkki, mitä minä tarkoitan. 39 alapeukkua. :-D

Vierailija
12/54 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:35"]Tällä palstalla ei ole peukutuksisaa mitään logiikkaa. Ja varsinkin kun alapeukutetaan oikein urakalla, eikä kukaan vaivaudu perustelemaan, mikä viestissä oli vikana. Olen nähnyt asiallisissa aloituksissa ja vastauksissa paljon alapeukkuja, joita kukaan ei kuitenkaan avaa, että miksi. Ärsyttävää.
[/quote]
Miksi näin paska avaus on saanut kaksi yläpeukkua?:o

Vierailija
13/54 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:35"]Tällä palstalla ei ole peukutuksisaa mitään logiikkaa. Ja varsinkin kun alapeukutetaan oikein urakalla, eikä kukaan vaivaudu perustelemaan, mikä viestissä oli vikana. Olen nähnyt asiallisissa aloituksissa ja vastauksissa paljon alapeukkuja, joita kukaan ei kuitenkaan avaa, että miksi. Ärsyttävää.
[/quote]
Miksi näin paska avaus on saanut kaksi yläpeukkua?:o
[/quote]

Kertoisitko, mikä tästä tekee paskan. Miksi peukutuksista ei saisi keskustella? Minua vain kiinnostaa, millä logiikalla ihan asiallisiakin viestejä alapeukutetaan urakalla ja ei välttämättä edes perustella. Tähän on jo muutama hyvä vastaus tullutkin.

Vierailija
14/54 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:51"]

[/quote]

Ja parissa minuutissa joku laittoi näköjään puhelimella 90 alapeukkua lisää

Vierailija
15/54 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:41"]Tässäkin jo kaksi alapeukkua. :-D Sitten voisitte vähän avata, että miksi olette eri mieltä kanssani.
[/quote]

[/quote]

Mutta kun aina ei edes se yksi ole vastannut. Te kuusi alapeukuttajaa, millä perusteella teistä on hyvä olla perustelematta alapeukkuja?
[/quote]
Jos vaikka aamulla töihin menee bussilla, eikä mobiililla pysty kommentoimaan kunnolla. (Nakkisormet ja pieni näyttö tms.) Koneella sitten kun olisi aikaa, onkin päässyt ketju unohtumaan tai ei jaksa etsiä. Mitä näitä on elämän kiireitä... Lapset roikkuu lahkeissa ja väsyttää niin, ettei yli kolme peräkkäistä sanaa onnistu.

Vierailija
16/54 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:51"]

[/quote]

[/quote]

Joo huomaan. :-D Joku yrittää selvästi ärsyttää mua. XD

Vierailija
17/54 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee välillä tietokoneella kymmeniä peukkuja yhdellä klikkauksella, onko muilla samoin?

Vierailija
18/54 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teidän mukaan on parempi laittaa alapeukku kuin perustella mielipide? Jes.

Vierailija
19/54 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:51"]

[/quote]

[/quote]

Tätä on luettu 54 kertaa ja 150 alapeukkua. Ei käy järkeen.

Vierailija
20/54 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi 141.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi