Haluatko kysyä jotain 42-vuotiaalta mieheltä?
Kommentit (33)
Niin nyt on vihdoin sitten ihan vapaa päivä.
Näitä tämän ammatin hyviä puolia. :)
Niin nyt on vihdoin sitten ihan vapaa päivä.
Näitä tämän ammatin hyviä puolia. :)
Tiesitkö?
Vaimosi haluaisi harrastaa seksiä 25vuotiaan naise kanssa, antaisitko luvan?
niin haluisitko tietää tapahtuneesta? siis yksittäinen hairahdus
mutta kun kerran väität 20-30-vuotiasta naista parhaimmaksi, niin kyllä olet. kysymys: mitä helvettiä täällä roikut?
että vartalon kiinteyden puolesta tuo on hyvä ikähaarukka, mutta itse kyllä tykkään 30+ - tosi moni tuon ikäinen on hyvässä kuosissa. 20-30 jutut ovat yleensä sen sortin pissisjuttuja, ettei niitä jaksa kuunnella. 30+ on jo jotain järkeäkin päässä.
Millaiset konkreettiset (vaimon) teot -isot tai pienet- ja huomionosoitukset saavat teidät tuntemaan itsenne rakastetuksi, arvostetuksi tai halutuksi? Kertokaa esimerkkejä, mikä on tuntunut hyvältä tai mitä toivoisitte?
Millaiset konkreettiset (vaimon) teot -isot tai pienet- ja huomionosoitukset saavat teidät tuntemaan itsenne rakastetuksi, arvostetuksi tai halutuksi? Kertokaa esimerkkejä, mikä on tuntunut hyvältä tai mitä toivoisitte?
Lahjat ovat toki kivoja. Jos en tykkää lahjasta mutta vaimo on innoissaan niin silloin on vähän hankalaa, joutuu teeskentelemään tykkäävänsä. Ruoanlaittoa en noteeraa oikeastaan ollenkaan, ei vaimo pahemmin ruokaa laitakaan. Olen elänyt omillani 20-vuotiaasta joten kotitöissä olen oppinut omatoimiseksi ja koska ne sujuvat minultakin hyvin niin en oikein osaa niitä arvostaa koska voin aivan hyvin tehdä ne itsekin, ei haittaa.
Jostain syystä naiset vaikuttavat olevan innoissaan jos mies laittaa ruokaa ja sitä minun on joskus vaikea ymmärtää että miksi. M39
tai sitten ylipäätään hellyyden osoitus kuten halittelu, pusuttelu ja kaikki muu sellainen. :)
[/quote]
Lahjat ovat toki kivoja. Jos en tykkää lahjasta mutta vaimo on innoissaan niin silloin on vähän hankalaa, joutuu teeskentelemään tykkäävänsä. Ruoanlaittoa en noteeraa oikeastaan ollenkaan, ei vaimo pahemmin ruokaa laitakaan. Olen elänyt omillani 20-vuotiaasta joten kotitöissä olen oppinut omatoimiseksi ja koska ne sujuvat minultakin hyvin niin en oikein osaa niitä arvostaa koska voin aivan hyvin tehdä ne itsekin, ei haittaa.
[/quote]
Mitkä helvetin lahjat? Toivotko jotain tavaraa? Rullamittaa,räikkäsarjaa,jerrykannua? Moni mies olisi vastannut kysymykseen ihan toisin. Olet näköjään yhtä romanttinen kuin ristipäämeisseli. Naisten kannalta katsottuna siinä ei ole mitään valitettavaa, että olet varattu.
kun joku kysyi, että minkälaiset huomionosoitukset vaimolta tuntuvat mieleisiltä. Nyt kiistät haluavasi lahjoja. Korjaa toki, jos olen väärässä.
En ollut siis tuo tyly vastaaja.
38
niin se että silloin minusta nainen on kauneimmillaan ennen kun alkaa vanheneminen ja kuitenkin kaikenlisäksi vielä ihan kypsässä aikuisen iässä eli järkeäkin jo päästä löytynee.