Huutonetissä ihminen sekoaa!
Katselin vaatepaketteja huutiksessa ja olin lentää selälleni hinta-laatu suhdetta tarkastellessa. Jotkut menevät varmaan sekaisin totaalisesti. Osa paketeista täynnä rättejä ja selvästi kirppiksiltä kerättyjä vaatteita täynnänsä. Huutojen hinnat jopa satoja euroja.
Aivan älytöntä. Ne paketit mitä itse olen myynyt niin olen kyllä antanut noihin nähden ihan pilkkahintaan:D (mutta hyvillä mielin) Laitan aina osta heti- hinnan sen mukaan kuin itse arvostan tuotteiden kunnon kohtuudella. Ja vielä se pointti, että täytyyhän ostajallekin ilo suoda löydöstä. En tietenkään tarkoita että ylettömästi alea, vaan järkevyyttä.
Nyt kun katsoin tarjolla olevien vaatteiden kuntoa, niin huh huh. Ihan venyneitä ja "pikkureikiä" yms.
Minä en kyllä tahravaatteita kovin helpolla laita myyntiin. Erijuttu, jos vaate on kuin uusi muuten, mutta jossakin piilokohdassa pieni tahra, niin se ok.
Kommentit (5)
Ja oliko se niin, että peruskäyttäjä ei voi enää tehdä hintavarauksia ja ostahetejä? Merkki ja trendihän siellä eniten maksaa.
Joskus löytää aivan mahtavia kokonaisuuksia ja taas toisinaan olen maksanut uudesta lähelle kipurajaa. Mutta että joku maksaa todella kulahtaneista kamppeista satoja euroja niin kyllä kummastuttaa. Asiahan ei tosin minun lompakkoa kevennä, että jokainen siis tyylillään.
kaikki sellaiset mitä haluaisin, on niin haluttuja että hinta nousee älyttömäksi. Joskus on tullut ostettua tosi halpojakin paketteja, esim kahdella kympillä ok kuntoinen haalari + iso laatikko vaatteita. Niissä vaan on usein kunto niin onneton että puolet menee korkeintaan mökkivaatteiksi.
Siispä selailen niitä viimeksi ilmoitettuja ja laitan korotusautomaatilla sopivaksi katsomani hinnan. Sitten kun tulee sähköposti, että tarjouksesi on ylitetty, deletoin vain viestin ja korkeintaan mietin, että minkähänlainen pösilö siitäkin enempi halusi maksaa....
En kyllä paketteja edes katsele, yksittäisiä vaatteita ja settejä vain.
Ja oliko se niin, että peruskäyttäjä ei voi enää tehdä hintavarauksia ja ostahetejä?
Merkki ja trendihän siellä eniten maksaa.