Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää ulkomaalainen mies (eurooppalainen)?

Vierailija
03.09.2012 |

Vinkkejä esimerkiksi hyvistä deittisivustoista? Mitä muita kanavia voisi olla?

Olen nelikymppinen sinkku ja olen havainnut, ettei Suomesta löydy puolisoa. Kaksi ystävääni on viime vuosina mennyt naimisiin ulkomaalaisen kanssa. He ovat tavanneet työasioissa, mutta itse en tee matkatyötä.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei olen iranilainen kome mies ahkera ystävälinen etsin naistä kennen kanssa voisin elä lopu elämäni asti ja näin just äsken sun tekstiä kiinitin huomio ! voitko soita mulle jos viellä etsit miestä

0469010473

Vierailija
2/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin oli sveitsiläinen 3v, sitten suomalainen (lasteni isä) 12v, sitten taas sveitsiläinen (kesti vain puoli vuotta). No nyt on sitten irlantilainen, joka anelee muuttamaan luokseen ja ryhtymään house wifeksi ja lapset ja kaikki mukaan yms. Ohhoh ikinä ei tartu suomalaisia.

Ja siis toi irkku löytyi viime talvena baarista Helsingissä, oli työmatkalla ja työporukalla ulkona. Mun kaveri oli kiinnostunut, mutta tunne ei ollut heillä molemmin puoleinen. En ollut huomaavinaankaan silloin illalla. Etsi mut facesta ja alkoi pommittamaan.

Jaa-a, en osaa sanoa mikä on salaisuuteni. Ehkä vetovoiman laki? Suomalaiset tuntuu ihan urpoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta et taida itse olla työssä kys paikoissa.

Veikkaan kuitenkin, että jo Suomessa asuvan kanssa suhde onnistuisi paremmin, ei tulisi shokkina täällä pimeessä masentuneessa maassa asuminen, ellet itse ole kiinnostunut muuttamaan Eurooppaan?

Vierailija
4/64 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan kuitenkin, että jo Suomessa asuvan kanssa suhde onnistuisi paremmin, ei tulisi shokkina täällä pimeessä masentuneessa maassa asuminen, ellet itse ole kiinnostunut muuttamaan Eurooppaan?

Vierailija
5/64 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä löysin omani :)

Vierailija
6/64 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin itse muuttaa ulkomaille, jos työpaikka löytyisi. Täytyisi suunnitella sitten tilanteen mukaan.

Suomesta ei tosiaan hevillä löydy puolisoa, siis kunnollista.

Vierailija
7/64 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei Suomesta löydy tarpeeksi ulkomaalaisia. Ainakaan ranskalaisia miehiä ei mun kokemuksen mukaan tarvitse erikseen etsiä, ne kyllä löytää sinut, ainakin jos olet suht hyvännäköinen ja vaalea/perus suomineito. Jos ei Pariisissa käy flaksi niin sit ei missään.

Puolison löytäminen onkin sitten jo mutkikkaampi juttu.

Vierailija
8/64 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ulkomaille. Niin minä löysin omani :)

Vaikea lähteä tässä iässä umpimähkään ulkomaille töihin. Eri asia olisi, jos olisi jo parisuhde siellä. Mutta ehkä vain pitäisi ottaa ja lähteä.

Vierailija
9/64 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy itse ulkomaalaiseksi naiseksi!

Vierailija
10/64 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei Suomesta löydy tarpeeksi ulkomaalaisia. Ainakaan ranskalaisia miehiä ei mun kokemuksen mukaan tarvitse erikseen etsiä, ne kyllä löytää sinut, ainakin jos olet suht hyvännäköinen ja vaalea/perus suomineito. Jos ei Pariisissa käy flaksi niin sit ei missään.

Puolison löytäminen onkin sitten jo mutkikkaampi juttu.

ehkä pitäisi tehdä pidempiä matkoja. Viikon-kuukauden matkat eivät taida olla omiaan puolison etsintään.

Ranskassakin olen käynyt, eli sinne ehkä uudelleen:)

Vierailija
11/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, en osaa sanoa mikä on salaisuuteni. Ehkä vetovoiman laki? Suomalaiset tuntuu ihan urpoilta.

Miten niin urpoilta?

Vierailija
12/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Ja siis toi irkku löytyi viime talvena baarista Helsingissä, oli työmatkalla ja työporukalla ulkona. Mun kaveri oli kiinnostunut, mutta tunne ei ollut heillä molemmin puoleinen. En ollut huomaavinaankaan silloin illalla. Etsi mut facesta ja alkoi pommittamaan.

Et ollu kiinnostunut mutta annoit kuitenkin nimesi vai miten se löysi sut facesta?

Vierailija
13/64 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten kukaan satu tietämään hyvää kansainvälistä deittipalvelua?

Vierailija
14/64 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän niitä vasta onkin

Vierailija
15/64 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ole kohdannut missään.

Vierailija
16/64 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan asuttu sekä Suomessa että miehen kotimaassa, mutta nyt kolmannessa maassa. Tämä on paras ratkaisu, ei kummankaan kotimaa, molemmille vieraskieli eikä lapsia kasvateta kummankaan kotimaassa.

Suomi oli kaikista kamalin. Kaunis maa, hyväsydämisiä ihmisiä, mutta yleinen tunnelma ja käytös lannistivat koko perheen.

Vierailija
17/64 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pitkää matkaa sopivaan maahan.

Vierailija
18/64 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin tähän ketjuun tulee se mamupatja-kailottaja!! :-D

Vierailija
19/64 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan todella paljon. Enkä sano tätä vitsillä. Aivan käsittämättömän kunnollisia, kärsivällisiä ja sydämeltään herttaisia. Olen vähitellen sitä mieltä, että miehet ovat tässä maassa rehdimpää ja kunnollisempaa sakkia kuin me naiset.

Kaikista parhaimmat, ne uskolliset ja perusturvalliset miehet ovat niitä, jotka ovat olleet jo jotain 10-15 v naimisissa, joten AP:llä voi oikeesti olla ongelma...

Vierailija
20/64 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ole kohdannut missään.

Miksi ne ei ulkomailla olisi?