Miten löytää ulkomaalainen mies (eurooppalainen)?
Vinkkejä esimerkiksi hyvistä deittisivustoista? Mitä muita kanavia voisi olla?
Olen nelikymppinen sinkku ja olen havainnut, ettei Suomesta löydy puolisoa. Kaksi ystävääni on viime vuosina mennyt naimisiin ulkomaalaisen kanssa. He ovat tavanneet työasioissa, mutta itse en tee matkatyötä.
Kommentit (64)
Monet tuntuvat löytävän jostakin muusta maasta hyvän, vapaan, nelikymppisen miehen. Kun taas Suomesta ei löydy lyhdyn kanssakaan.
match.com. kaverini löysi sieltä brittimiehen.
Luuletteko että jossain maassa on ylenmäärin miehiä jotka voi käydä viemässä. Aina se on sen maan naisten valikoimasta pois
En tiennytkään kyseisestä foorumista.
Luuletteko että jossain maassa on ylenmäärin miehiä jotka voi käydä viemässä. Aina se on sen maan naisten valikoimasta pois
Minulle ainakin riittää yksi kappale.
Ei kestä eettistä tarkastelua
Mutta toisaalta: suomalaismiesten mielestä italiattaret on kauniimpia, italialaismiesten mielestä vaaleat pohjoismaalaiset on hot. Vapautetaan vienti ja tuonti?
Minä olen kuvitellut, että pelkästään suomalaisia. Brittimies kelpaisi minullekin.
Mutta toisaalta: suomalaismiesten mielestä italiattaret on kauniimpia, italialaismiesten mielestä vaaleat pohjoismaalaiset on hot. Vapautetaan vienti ja tuonti?
Ei kaikilla ole mahdollisuutta lähteä Italiaan eikä Italiasta Suomeen. On siellä Italiassakin naisia jotka etsii 40 v miestä itselleen.
Ei kaikilla ole mahdollisuutta lähteä Italiaan eikä Italiasta Suomeen. On siellä Italiassakin naisia jotka etsii 40 v miestä itselleen.
Tai brititkin ovat hyviä.
Tuttavapiirissä on useampia tällaisia liittoja.
Hei!
Ulkomaalaisen kanssa asuminen voi olla hauskaa ja mukavaa sekä erilaista. Mutta ennen kun alat etsiä itsellesi miehen. Mieti sitä, että oletko valmis siihen, että hänen työllistymiseen voi mennä vuosia, näin käy monille... Lopuksi jos äijä ei saa duunia, vaikka kuinka yrittäisi. Hän voi saada tavallisen laiskan mamun leiman :) Mitä sitten tehdään? :)
on "maailmanlaajuinen", eli sinkkutarjontaa pääsee tutkimaan vaika sieltä Ranskasta :)
Multakin on mennyt ohi koko Match.com!
Suomesta ei tosiaan hevillä löydy puolisoa, siis kunnollista.
Täällähän niitä vasta onkin
Minä en ainakaan ole kohdannut missään.
on jo naimisissa kunnollisten kanssa!!!
Multakin on mennyt ohi koko Match.com!
Aina oppii uutta:)
Jokainen saa etsiä mistä haluaa
Mutta eettistä se ei ole. Älä ihmettele jos saat paheksuvia katseita
Jokainen saa etsiä mistä haluaa
Mutta eettistä se ei ole. Älä ihmettele jos saat paheksuvia katseita
En minä ainakaan mitään paheksuvia katseita ole saanut.
Muuttavat mielellään Suomeen asumaan. Mutta katso että miehellä on hyvä koulutus ja työllistymismahdollisuudet Suomessa.