Miten löytää ulkomaalainen mies (eurooppalainen)?
Vinkkejä esimerkiksi hyvistä deittisivustoista? Mitä muita kanavia voisi olla?
Olen nelikymppinen sinkku ja olen havainnut, ettei Suomesta löydy puolisoa. Kaksi ystävääni on viime vuosina mennyt naimisiin ulkomaalaisen kanssa. He ovat tavanneet työasioissa, mutta itse en tee matkatyötä.
Kommentit (64)
Suomessa on erilaisia yhdistyksiä, joiden järjestämissä tapahtumissa voisi ehkä tutustua ulkomaalaisiin. On Ranskaseuraa, Brasiliayhdistystä jne.
match.com. kaverini löysi sieltä brittimiehen.
Minä olen kuvitellut, että pelkästään suomalaisia. Brittimies kelpaisi minullekin.
miten amerikkalaisella saitilla olisi vain suomalaisia?
Niissä on usein ulkomaalaisia. Itse kyllä löysin omani Angleterrestä:-). Vaikka ei hehkuta englantilaista isoisäänsä...
Taitaa olla monella sama projekti:)
Taitaa olla monella sama projekti:)
Hei! Tosi outoa kun, etsivät eivät löydä toisiaan! Olen fiksu korkeasti koulutettu työssä käyvä ulkomaalainen mies, joka on asunut Suomessa noin 15v. Olen etsimässä elämäni naista suomalaisista naisista. En ole löytänyt mistään! Antakaa neuvoja minullekin mistä löytäisin ihanan sosiaalisen rakastettavan suomalaisen naisen itselleni!
Sinne vaan ulkomaille vonkaamaan, jos kotimaassa ei kelpaa!
Espanjassa suomineidot ovat kovassa huudossa. Varmasti löytyy seuraa. Miehen ystäväpiirissä on useampi 35-40 vuotias sinkku jokaedelleen etsii sitä elämänsä rakkautta. Mun espanjalainen mies on aivan ihana, kaikin puolin:)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2012 klo 18:04"]
mutta et taida itse olla työssä kys paikoissa.
Veikkaan kuitenkin, että jo Suomessa asuvan kanssa suhde onnistuisi paremmin, ei tulisi shokkina täällä pimeessä masentuneessa maassa asuminen, ellet itse ole kiinnostunut muuttamaan Eurooppaan?
[/quote]
Mun pari kaveria, nuorta naista, on molemmat yhdessä afganistanilaisten miesten kanssa. Joo, tiedän Afganistan ei ole Euroopassa, mutta sieltä suunnalta löytyy ainakin komeita ja kunnollisia miehiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Ollaan asuttu sekä Suomessa että miehen kotimaassa, mutta nyt kolmannessa maassa. Tämä on paras ratkaisu, ei kummankaan kotimaa, molemmille vieraskieli eikä lapsia kasvateta kummankaan kotimaassa.
Suomi oli kaikista kamalin. Kaunis maa, hyväsydämisiä ihmisiä, mutta yleinen tunnelma ja käytös lannistivat koko perheen.
M@tup@tj@
Britit, ranskikset ja irkut... aika suuri eromahdollisuus tilastojen mukaan. Suomalainen nainen ei välttämättä ymmärrä sitä miesten omaa yksityiselämää perheen sivussa:)
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko että jossain maassa on ylenmäärin miehiä jotka voi käydä viemässä. Aina se on sen maan naisten valikoimasta pois
No ei ainakaan hyviä jotka kelpaavat paikallisille naisille
Voin kertoa ystävien kokemuksia, että nuo "rakastettavat" naiset ovat hakusalla. Itse tulin vapaaksi aivan vasta ja fiksun naisen löytäminen on näköjään työn ja tuskan takana. Nuorempia ja sänkykavereita löytyy, mutta jokin puuttuu...
Mies50v
Vierailija kirjoitti:
Suomesta ei tosiaan hevillä löydy puolisoa, siis kunnollista.
Täällähän niitä vasta onkin
Minä en ainakaan ole kohdannut missään.
on jo naimisissa kunnollisten kanssa!!!
Yleensä näin on. tuelvat sitten vasta 50 vuotiaana toiselle kierrokselle
Menet matkoille muuten vaan. Menet sellaisiin paikkoihin, jossa on tyyppisiäsi miehiä. Ei kuitenkaan balettiin, sillä miehet eivät välttämättä ole heteroita.
Netistä löysin jenkkimieheni. Nyt jo 10 vuotta yhdessä.
Pitää vain olla tarkka, ettei lyöttäydy yksiin jonkun onnenonkijan kanssa.