Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

++~~ PUOLUKAT MAANANTAISEEN ~~++

28.11.2005 |

[color=red]Siirtykäämme uuteen ihanaan viikkoon!!! =)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Meillähän syntyy sitten tytöt melko lähekkäin: mulle syntyy tyttö vain kaks päivää ennen sua! ... sitä odotellessa... Meillä ei kyllä taia olla mahollista että tammikuussa jo sais vauva alkunsa mutta toivottavasti teillä! =o)

Vierailija
22/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Hieno muumipiparkakkutalo! Teitkö jonkun valmiin ohjeen mukaan vai itsekö talon suunnittelit?

Sopinee varmaan kaikille jos poistan ne henkselihousuohjeet sieltä postista niin ei ainakaan tila lopu kesken...? Saapihan ne sinne sittenuuestaan jos tarvetta tulee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas alkoi uusi työviikko. Flunssa tunttuu jo vähän helpottavan, mikä on ihan mukavaa, koska töissä on muutenkin ihan tarpeeksi raskasta.

Lumiinalle onnittelut opiskelupaikasta!

Sitten vastauksia jouluisiin galluppeihin. Minäkin olen yleensä hankkinut miehelle monta lahjaa. Nyt vain tuntuu siltä, että en keksi ensimmäistäkään. Kirjat, vaatteet ja dvd:t ovat ihan hyviä, mutta miehellä on niitä jo niin paljon. Onneksi tässä on vielä aikaa mietistkellä ja seurata mahdollisia alennuksia. Jouluunhan on kuitenkin vielä hyvin aikaa. Meillä mies on vielä innokkaampi ostamana lahjoja. Saan aina mieheltä monta lahjaa ja yleensä aika arvokakitakin. Siksi haluaisin itsekin ostaa jotain todella ihanaa miehelle.

Minulle kkyllä tulee yleensä joulusta stressiä. En löydä hyviä joululahjoja, rahat eivät riitä, en ehdi tekemään joulusiivousta jne. Ehkä joulusta selviäisi vähemmälläkin, mutat haluan, että kotona olisi jouluinen tunnelma ja näyttäisi vähän erilaiselta kuin arkena. Koristelen yleensä koko asunnon ja vaihdan esim. jouluverhot ja -pöytäliinat.

Meillä on miehen kanssa jo monta yhteistä joulua takana. Olemme joka kerta tehneet niin, että olemme olleet sekä miehen että minun vanhempieni luona. Samalla tavalla teemme varmaan nytkin. Menemme jouluaattona minun vanhemmilleni, jossa saunomme, käymme kirkossa ja syömme jouluaterian. Illalla menemme anopin ja apen luokse. Siellä avamme joululahjoja, juomem glögiä ja käymme hautausmaalla. Yöksi olemme menneet kotiin. Joulupäivän olemme olleet miehen vanhemmilla ja tapaninpäivän missä milloinkin. Meillä suunnitelmia helpottaa se, että kaikki kolme joulunviettopaikkaa sijaitsevat samassa kaupungissa.

Vuodenvaihdetta emme ole erityisemmin koskaan viettäneet. Olemme olleet kaksin tai kaveriporukalla kotona. Iltaan on kuulunut mm. syömistä, elokuvien katsontaa ja lautapelejä. Ilotulitus meille näkyy hyvin sisällekin.

Vierailija
24/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JoulukalenteriG: sortui mieheni nyt ostamaan kans Muumi (samoin ku neitikakkosella??) suklaakalenterin.. Itse kieltäydyin ;O)

GOLDA: en valvo nyt, enkä kyllä vähään aikaan, ei oo nimittäin yhtään yötä ens listassakaan :( Rauhallista yötä sulle! Pahoittelut tädistä ja ihana ennustus sulla, saadaan vissiin 2 ekaa lasta samoihin aikoihin (molemmilla n 1kk ikäeroa), paitsi mulle on ennustettu 3 poikaa eikä yhtään tyttöä.. Mutta ei sillä sukupuolella oo niin väliä vaikka kyllä tyttökin on NIIN tervetullut! Mun pitäis varmaan tulla vasta helmikuussa raskaaksi et ennustus toteutuis (LA 27.11).. sekin on mahdollista :)

G: aika vähän koristelen, lähinnä jotain jouluvaloja ja tietenkin joulukuusi! Tuntuu että kun on ympärillä kaikenlaista niin seinät rupee kaatuun päälle ja kämppä tulee vielä ahtaammaksi.. Nytkin kun sain kirjoituspöydän sänkysyvennykseen niin " vapaata" tilaa 2x2m.. :( Mies muuten oli sitä mieltä et jos vauva tulee niin ei täältä muuteta pois ainakaan heti ;) Kun järjestys vaihdettiin niin miettii että mihinköhän laitetaan pinnasänky jos... Mutta Tiitikkä taitaa olla todella ahkera, niin ja toivon mukaan löydät hyviä lahjoja miehelle!

Itse asiassa, kun olen tänä vuonna ollut Intiassa niin toin miehelle siltä paitoja intian puuvillakankaasta ja tykkäs tosi paljon, mutta eka pesu pilas 3 paidasta heti 2.. Ja miestä harmittaa vieläkin :( Olen siis ajatellut ostaa sille sellaisia paitoja täältä suomesta. Yhden Intia-kaupan löysin itiksestä, mutta niillä ei ollu koko ketjussa miesten vaatteita. Keskustassa taitaa olla yks vielä ja se onki vissiin mun vika mahdollisuus.. Yks vois olla tietenkin kangas-kauppa, mutta epäilen että sieltä löytys mitään intian-puuvillaa..

Mutta nyt taas lukemaan..

Vierailija
25/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYPERONNELLINEN!!! ITKETTÄÄ!!!!!

Reilun vuoden oon puhunu vauvasta enemmän tai vähemmän, jokapäivä. Kesästä saakka piinannut miestä, hiillostanut, kinunnut, ruikuttanut, anellut, pommittanut nimi mielipiteillä ja vaikka mitä. Tavotteeksi otin että voitaisiin alkaa yrittää vauvaa ensi syksynä, ehkä syyskuussa, ja siitä olenkin tässä koko syksyn puhunut. Ja sitten tänään mies tuli töistä ja köllittiin siinä sängyllä ja mä aloin taas vauva aiheesta pulputtaa... kysyin sitten jossain vaiheessa että missä kuussa hän haluaisi aloittaa vauvahankkeen. Odotin vastaukseksi sitä samaa, minkä olen saanut noin sataseitsemänkymmentä tsiljoonaa kertaa " sitten joskus" tai " katotaan nyt" , mutta sepä sanoikin vähän aikaa mietittyään että vaikka huhtikuussa. Kuulitteko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUHTIKUUSSA!!!!!!!!

Meillä alkaa vauvahanke HUHTIKUUSSA!!!!!

Vierailija
26/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele: mikä on se osoite mihin vois laittaa sen oman kuvan? Otatin äsken yhen. Mulla on sit pipo päässä kun tukka on niin likainen enkä malttanut mennä eka suihkuun ettei asia vaan taas unohdu:)

Vierailija
27/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]N E U V O L A K U U L U M I S I A: Kaikki hyvin :)))) Verenpaine ja hemppa tosi hyviä. Paino noussut vain 400 grammaa. Vauva kasvanut hyvin ja on luultavasti raivotarjonnassa! Mieskin kuuli nyt ne ihanat sydänäänet. Syke vaihteli vimmatusti, koska vauveli innostu taas liikkumaan kun häntä tökittiin. Saatiin esitietolomakkeita täytettäväksi ja niihin piti laittaa tytön sekä pojan nimet jo valmiiksi jos tulee hätäkaste. Olipas jänskää jo miettiä niitä :) Eihän niitten tarvi toki pysyviä olla.

P U M P S U: tervetuloa ja onnea pikaisesta miehen käännytyksestä!!!

G A L T S U: Kyllä mies tulee synnytykseen, tänään viimeksi siitä mainitsi :)

H A N N E L E: Juu, ilta-aikahan meillä oli. Maanantai on mein neukkarissa sellanen päivä, että ne on pidempään auki. Mieskin siis ehti kivasti töistä sinne :) Kovasti tykkäs käynnistä ja oli kiva kuunnella kun niin luontevasti puhui vauvasta ja mun voinnista neuvolatädille :)

Mä sain tänään ostettua miehelle synttärilahjan sekä yhden joululahjan. Myös miehen veljelle löysin lahjan.

JJ 29+6 + Tuutti♥

ps. Äippäpakkausta täällä odotellaan jo kuumeisesti, tulis jo!!!!!

Vierailija
28/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsää, täälä satanu koko päivän vettä ja lumi lähteny jo melkeen pois. Kamalan märkää joka paikassa! Oon selvinny viikonlopun reissusta ja puolukkapimennosta.. Nyt mulla onki sit viikon loma. Ihanaa!!

Meillä ei vauva-asiassa mitään uutta! Lauantaina oltiin yhden tuttavan firman pikkujouluissa. Minä olin sit selvinpäin ku oli jotenki niin huono olo jo juhliin mennessä. Pikkujouluissa oli sellanen 2kk ikänen vauva. sattumoisin oli koko ajan siinä mun vieressä. kaikki pikkujouluissa luuli et meille on jo tulossa ku en juo.. voi ku oiski! Kysyin jo ukon kaveria alustavasti kummiksikin..;) mut tuskin se enää sitä muistaa edes tänään ku oli jo sen verran ilta pitkällä siinä vaiheessa ku kysyin.

JouluG: Anoppilassa ollaan joulu. Viime joulu oltiin mun kotona Oulussa niin nyt täytyy mennä miehen kotia.

UusvuosG: Uudeksi vuodeksi mennään Kuusamoon, Rukalle. Mökille siis.

G: Vauva saa syntyä niin pian ku mahollista..=) Mut kyl haluaisin kevätvauvaa eniten (eli huhti-toukokuulle). Vaikka toisaalta ois ehkä parasta ku lapsi syntys joskus kesä-heinäkuulla niin ei tarvis niin pienenä viedä hoitoon ku koulu luultavasti (=TOIVOTTAVASTI) kesken vielä sillon ku lapsi meille tulee..

-Pikkupiru-

Vierailija
29/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Pumpsu! Ja onnea pikaiseen miehen käännytykseen!!!

Kerro miten sen käännytyksen sait näin nopeaa tehtyä? ;) Ehkä tuo mun ukko on vaan kaikista ukoista jääräpäisin.. :/Vaikka ei esim. Hannelenkaan mies mikään helppo tapaus kuulosta olevan.. :(

JJ: Hyvä et kaikki on kunnossa! Millon äippäpakkauksen pitäs tulla?

Vierailija
30/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa toi kummiksi-pyyntö jo valmiiksi ;O)

JJ: todella suloista tekstiä neuvola-käynnistä! Aikookohan MIITSUNKIN mies lähteen synnytykseen mukaan?? Saatteko Miitsun kanssa erivärisen äitiyspakkauksen? Ne on kyllä ihania ne vaatteet ja kaikki.. Oikein alan tunteileen..

Nyt musta tuntuu ettei oo oma mies sitten tervetullut synnytykseen (silkkaa kostonhimoa, myönnän), mutta luulen että kun plussa tulee rask.testiin niin millään ei oo enää mitään väliä! Noin viikon päästä selviää että onko varmat päivät pettänyt.. Mä niin toivon plussaa! ESSIN kanssa taidetaan piinailla samoihin aikoihin(???)!

Täällä on tosiaan nyt satanut :( Tylsää, kastuin totaalisesti kauppareissulla.

Mutta kohta varmaan nukkumaan..

Vierailija
31/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja meijän eka joululahja on nyt hankittu. Ostettiin miehen vanhemmille sellaisia pellava-tyynyjä ja -laudeliinoja saunaan.. Ne tykkää kauheesti pellavatuotteista ja sai parisen viikkoo sitten korjattua oman saunan ja ne tyynyt ja liinat tuntui olevan ajankohtaisia ja persoonallisia lahjoja!

Vierailija
32/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

GALTSU: Juu, saadaan varmaanki eri väriset pakkaukset miitsun kanssa. Mulle tulee tän vuoden pakkaus vaikka vauva syntyykin ens vuonna. Mutta alkuvuoden vauvat saa aina vanhan pakkauksen, jos niitä vain on jäljellä.

Joku kyseli myös et millon äippäpakkauksen pitäs tulla. Ei mitään hajua, mulla ainakaan. hakemukset olen jo vienyt, mutta voihan siinä päätöksen teossa kelalla kestää vaikka kuinka kauan. Nimimerkillä kokemusta on :/ Nooh, ei sillä niin väliä, kunhan vaan saisin mahd. hyvät äippärahat ja sen pakkauksen ennen vauvaa :)