Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minälainen nainen haluaisit olla?

Vierailija
03.09.2012 |

Minkätyyppistä naista ihailet?

Minä haluaisin, että meillä kävisi paljon vieraita kutsumatta ja keittiössäni kaikuisi usein mukava puheenporina. Tykkään käydä syvällisiä keskusteluja, nauraa ja hassutella arkisten puuhailujen, kahvijuonnin tai hyvän ruuan tai viinin äärellä, mutta asumme niin korvessa, ettei tänne noin vain piipahdeta.

Haluaisin olla liikunnallinen ja hoikka, lukea paljon ja olla perillä ajankohtaisista yhteiskunnallisista asioista. Haluaisin olla nokkela. Ja olisin mielleäni nykyistä varakkaampi. Tykkäisin hirveästi matkustaa nykyistä enemmän. Ja olisi ihana osata laulaa ja puhua hyvin useita kieliä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla seksikäs. Siis sillä tavalla että oisin himokas ja ajattelisin paljon seksiä mieheni kanssa enkä jaksais odottaa seuraavaa kertaa jne. Nyt olen tämän asian suhteen hyvin estynyt. En ole seksuaalisesti halukas, eikä tämä johdu miehestäni vaan ylipäänsä. En vain tiedä miten voisin muuttua himokkaaksi tiikeriksi, joka haluaa seksiä eri paikoissa ja asennoissa ja joka päivä

Muuten olen ihan tyytyväinen, kavereita voisi olla enemmän. Ja samanlaista illanistuista tykkään viettää kuin ap. Ja jotta sitä tapahtuisi nykyistä useammin niin haluaisin lisää ihania ystäviä. Haluisin että ystävät kokevat että luokseni on aina avoimet ovet ja tänne voi tulla kutsumatta ja milloin vain.

Vierailija
2/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla lihaksikas, vahva, sitkeä, periksiantamaton. Haluaisin olla enemmän läsnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskoja pari. Luulen, että jos saisin kunnolla itsenäistyttyä, niin mieliala muuttuisi sitten mukana. :/

Vierailija
4/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei vanhojakin kieliä tosi hyvin. Haluaisin olla paljon sosiaalisempia ja että porukka kävisi meillä mielellään maistelemassa mun tekemiä kokkauksia ja leipomuksia.

Ulkonäöltäni mä haluaisin olla kaunis, laiha ja sopivan timmi. Ja tietysti paljon varakkaampi kuin nykyisin.

Rakastaisin lenkkeilyä, olisin iloinen, aktiivinen ja positiivinen ihminen.

Vierailija
5/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi haluaisin, että mulla olisi ihana ystävätärjoukko, oltaisiin tunnettu ihan teinistä saakka. Kokoonnuttaisiin muutaman kerran vuodessa yhdessä viettämään "tyttöjen iltaa".

Ja ekstrana toivoisin omaavani kauniin lauluäänen.

Vierailija
6/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-Johanna. Pieni, siro ja kaunis. Nyt olen hevosenkokoinen (170cm), ruma kuin nasaretin vaakuna ja maha/reidet/tissit täynnä rumia raskausarpia. Vituttaa.

Vierailija
7/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin itse kaikkia roolejani ja toivoisin, etta olisin ennenkaikkea hyva aiti ja puoliso miehelleni. Toivoisin etta olen arvostettu ammattilainen alallani. Sukulaisena ja ystavana toivoisin olevani seka avulias etta sellainen johon voisi tukeutua huonoinakin aikoina.

Ulkonakoa en oikeastaan pida niin tarkeana. Toivoisin olevani edustava ja hoikka ja pidan ihan siita milta naytan nykyisin. Olisi kiva saada lihaksikkaampi kiinteampi kroppa, mutta en halua tehda hirveasti toita sen eteen, joten olen ihan tyytyvainen naihinkn avuihini :D

Vierailija
8/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisas ja vahva.Läsnäoleva.Ahkera. hyvä ruuanlaittaja.

Estottomampi. Haluaisin myös että olisin seksissä helpommin kostuva ja laukeava,siis niin että ei väliä missä ja milloin miehen kanssa touhuttaisiin niin aina olisin kuumana.

Vartaloltani haluaisin olla kurvikkaampi,eli että vyötärö olisi kapeampi,reisien ja pepun iho sileämpi, peppu pyöreämpi ja vatsa pienempi.

Olisi myös valtavan hienoa jos iho kauttaaltaan olisi kiinteämpi,myös kasvoissa.

Vierailija
9/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla urheilullisempi, energisempi, iloisempi ja intohimoisempi. Muuten olen ihan tyytyväinen itseeni, ja tiedän että osa edellämainituista asioista parantuisi kyllä kun ottaisin itseäni niskasta kiinni, ja osa parantuu varmasti osittain itsestään kun lapset vähän kasvavat ja palaan työelämään, sillä kaikkea tuota olin ennen lapsia ja siihen tähtään kyllä taas sitten kun löydän itselleni enemmän aikaa..

Vierailija
10/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisas ja vahva.Läsnäoleva.Ahkera. hyvä ruuanlaittaja. Estottomampi. Haluaisin myös että olisin seksissä helpommin kostuva ja laukeava,siis niin että ei väliä missä ja milloin miehen kanssa touhuttaisiin niin aina olisin kuumana. Vartaloltani haluaisin olla kurvikkaampi,eli että vyötärö olisi kapeampi,reisien ja pepun iho sileämpi, peppu pyöreämpi ja vatsa pienempi. Olisi myös valtavan hienoa jos iho kauttaaltaan olisi kiinteämpi,myös kasvoissa.

tähän, että ennenkaikkia haluaisin olla täysin terve. Vaihtaisin oikeastaan tän listan asiat siihet että olisin täysin terve taas.

Vierailija
11/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin, että meillä kävisi paljon vieraita kutsumatta ja keittiössäni kaikuisi usein mukava puheenporina. Tykkään käydä syvällisiä keskusteluja, nauraa ja hassutella arkisten puuhailujen, kahvijuonnin tai hyvän ruuan tai viinin äärellä,

Minua tuo ahdistaisi tosi paljon. En kestä mitään puheensorinaa, hyvä kun omat perheenjäsenet saa puhua...

Muuten olen aikalailla sellainen kuin haluankin olla, mutta olisi kiva olla ahkerampi. En viitsi urheilla, teen laiskasti kotitöitä ja töissäkin laiskottelen aina kun mahdollisuus on. Teen kyllä kaiken mitä pitää mutta en mitään ylimääräistä.