Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin juhlimassa lauantaina ja nyt vasta olo suht inhimillinen

Vierailija
03.09.2012 |

Huhhei, eipähän tartte ihan heti lähteä uudestaan kun olo on niin järkyttävä aina jälkeenpäin. Oon kateellinen niille jotka ei tartte krapulaansa muuta kuin lasillisen vettä ja buranan ja sen jälkeen ovat ok. Mä oon aina siinä kunnossa että makaan suihkun lattialla, valutan kylmää vettä päälle ja oksennan viemäriin - koko päivän.

Edellisestä kerrasta onkin noin 3 vuotta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai tietysti meni oksentaessa ja maatessa vessan lattialla. Eilen oli muuten vaan kooma olo, sellainen tylsämielinen seinääntuijotus-päivä. Tänäänkin vielä vähän samanlaista mutta lievempänä.

Otan silti enemmän lähes joka viikonloppu vaikka tuleekin nämä oireet.

Vierailija
2/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen krapula tule ihan pienestä määrästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu nuo krapulat vaihtelevan tosi paljon. Joskus on tullut ihan järkyttävä krapula vaikka olisi juonut vain vähän, joskus taas olen juonut todella paljon ja kaikkia mahdollisia juomia sekaisin ja on ollut vain vähän väsynyt olo seuraavana päivänä.

Vierailija
4/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kumarat ja kärsimys. Tietääpähän juhlineensa :)

Vierailija
5/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lauantaista maanantaihin menee kärsiessä krapulaa.

Oletko miettinyt tuon järkevyyttä koskaan?Tai syytä juomiseen

Vierailija
6/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suht pienestä määrästä tuun aika tuiteriin ja kärsin nahoissani koko seuraavan päivän. Oikeasti juopottelen keskimäärin noin kerran kolmeen vuoteen.

Nyt join lauantaina ehkä pullollisen valkoviiniä.

ap

Vierailija
7/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä jotkut taas jo jeesustelee, ei huh huh! "Mitäs juot"- höpinää. Itse käyn juhlimassa aina aika ajoin (ja joo kyllä on lapsia) ja joskus on kyläilemässä sama olo kun siellä eli aika heikko. Ja se väsymys, se lähtee vasta muutaman päivän jälkeen. Mutta, lähes aina on pirun hauska ilta ollut ystävien tai miehen kanssa! :) Niin ainakin mulla..

Vierailija
8/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä joskus toivoisin, että saisin poteakseni kunnon maailmanluokan krapulan, ehkä sitten ei tekisi niin usein mieli viihteelle... =p Mutta melkein riippumatta kuinka paljon juon, niin olo on vähintään kohtuullinen seuraavana päivänä. Toki univaje rajoittaa normaalia oloa, mutta en ikinä oksenna, hyvin hyvin harvoin poden päänsärkyä tms. Sopiva aamupala, vähän nestettä, suihku, viltti ja hyvä leffa ja sitten lenkille klo 15.

Vierailija
9/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlimisen jälkeen.. ja ikää 31. No harvoinpa tulee käytyä, mutta kiva potea väsymystä noin pitkään. Aika usein on paha olo seuraavana päivänä ja yleensä myös yrjö lentää.. jos ei yöllä niin sitten aamulla.

Moralisoikaa jos ei parempaa tekemistä oo :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän