Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nainen pettää JA tunnustaa? Onko silloin kosto eikä mikään ihastuminen tai tapaturma?

Vierailija
02.09.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pettää ja EI kerro. Niin se pysyy vain mielenkiintoisena "seikkailuna", josta ei ole haittaa kenellekään.

Naiset luulee olevansa fiksuja, kun kertoo pettäneensä. Sillä ne saa lievitettyä omaa syyllisyydentuskaa ja jollakin tapaa syyllistettyä miehen.

Vierailija
2/7 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha mennä sanomaan. Musta on aina oikein tunnustaa, vaikkei se sitä pettämistä poistakaan (itse haluaisin, että puolisoni tunnustaisi jos pettäisi). Eli sanoisin, että nainen, joka kokee omantunnontuskia teostaan = luonnollista.

Taustalla nyt voi olla ihan mitä vaan, tosin toi tapaturma kuulostaa vähän erikoiselta :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muulloin on kyseessä syyllistäminen?

Vierailija
4/7 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla se on, miehiltä se puuttuu. Katumuksen kanssa sama juttu.

Ja nainen pystyy löytämään syyn pettämiselle itsestään, mies taas ei mielestään tee koskaan mitään väärää, vaan kokee pettämisen olleen oikeutettua tai jonkun muun syy.

Vierailija
5/7 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pettänyt miestäni nyt neljän viikon ajan saman kaverin kanssa, ja omatunto ei soimaa yhtään..nyt taisi mennä hieman sukset ristiin, mutta ei se minua haittaa...uutta putkeen vaan! Ja ikinä en tunnusta!!

Ja minun puolestani miehenikin voisi välillä käydä jotain panemassa :)

Vierailija
6/7 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kumppanilla on oikeus tietää tuollaisista asioista.

Vierailija
7/7 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up